Filters

6

Zeer slecht geholpen

Ik kwam met een vraag of de verkoper me kon helpen met een storing van het infotainment systeem van mijn id3. Deze ging niet meer uit, ook niet als de auto afgesloten was. Hij nam niet eens de moeite om uit zijn stoel te komen om even te kijken, hij vroeg alleen maar of ik de auto bij hun had gekocht, en dat er in april pas plek was om met de auto langs te komen. Ik kom hier al jaren met 2 auto's voor onderhoud. Hij wil mij tot april laten rijden met een scherm wat niet uit gaat, of mij naar emmeloord laten rijden vanuit julianadorp. (Daar komt de auto vandaan). De slogans die broekhuis op zijn site heeft staan is bij deze man niet helemaal doorgedrongen. WIJ HELPEN U ALTIJD staat er. Dat heb ik gemerkt. Thuis ff op internet gezocht, moest ik 10 seconden aan en uit knop ingedrukt houden, zodat het systeem reset. Probleem opgelost. Volgens mij hoort hij dat ook te weten. Mensen zo wegsturen, goed beleid man. Voor de monteurs daar niets dan lof, maar de verkoper mag nog wel een aantal cursussen volgen.. Heb inmiddels contact gehad met broekhuis, Ze hebben hun excuses aangeboden en gezegd dat dit niet had mogen gebeuren. Ik heb de excuses aanvaard en daarom mijn beoordeling aangepast.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Michel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben we u op dit moment niet kunnen bereiken. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Update 22-02-2024: Inmiddels hebben wij met u contact gehad, bedankt voor dit gesprek. Graag zien we u de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Den Helder

9

grote beurt ve golf plus

afspraak en op tijd klaar grote beurt zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wij bedanken u voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

10

Snel en prima geholpen!

APK keuring. Alles duidelijk uitgelegd. Prima geholpen en snel geregeld! Tot volgend jaar weer ;-)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Tot volgend jaar! Groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

10

Professioneel in uitvoering en service

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

10

Prima

Zoals gewoonlijk prima service, werd na 2 uur gebeld en op de hoogte gebracht van het uit te voeren onderhoud. Alles wordt in samenspraak gedaan, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook weer fijn geholpen door Tom Sears.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat we je hebben mogen voorzien van onze service. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

10

Uitstekend

Uitstekende service Gerichte informatie omtrent werkzaamheden Goede planning Vriendelijke klantbehandeling

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Zoals een eerste beurt hoort te zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volkswagen Den Helder

9

Heel gastvrije ontvangst en goede service

De service is TOP, erg vriendelijk en gastvrij. Onderhoud aan auto was heel goed en communicatie over kosten was eerlijk en duidelijk. Betrouwbaar bedrijf, hier hoef je niet bang te zijn dat er onnodige kosten/reparaties in rekening worden

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed geholpen wel duur

De Volkswagen onderhoudsbeurt groot, is niet meer dan een volledige inspectie en olie wisselen. Filters etc. en remmen reinigen zitten er niet bij, dit heb je wel bij een Profile. Hierom te duur; had me 100 euro kunnen besparen op het totaal met originele onderdelen en had ik de volledige service gehad. Verder kon de garage mijn onderhoudshistorie niet vinden terwijl de auto nota bene gekocht is bij Broekhuis en altijd onderhouden is geweest bij Broekhuis volgens de verkoper... Raar allemaal voor een merkdealer... zeker als je met deze argumenten auto's verkoopt en onderhoud. Al met al betaal je hier snel te veel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Je wordt als klant gehoord.

Hoeft geen lang verhaal te worden, wij zijn al jaren tevreden. Als er iets niet klopt, wordt er naar geluisterd en opgelost tot tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede uitleg van het gedane werk en de totale rekening, en hopelijk degelijke uitvoering.

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam en meedenkend met de klant.

Een prettige garage om heen te gaan met zeer publieksvriendelijk personeel. Altijd behulpzaam en goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak

Kom van Texel en heb een handicap dat ik slecht kan lopen. Daarom is het van belang dat mijn auto gecontroleerd kan worden terwijl ik wacht. Onder genot van koffie is alles zoals afspraak verlopen. Top. Even op en neer naar Den Helder.

  • Aanbevelen? Ja
6

Service oke, maar deskundigheid twijfelachtig

Reparatie niet naar behoren uitgevoerd. Probleem bestaat nog steeds. Nadat reparatie is uitgevoerd dient toch gecontroleerd te worden of probleem verholpen is ? Nu nogmaals terug komen, in Alkmaar na te bene. Hoe zit het met vervoer heen en weer ? Garantie op reparatie ?

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service , heel netjes geholpen.

Prima zaak op alle punten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleemloos

Service 100%

  • Aanbevelen? Ja
10

Op en top tevreden

Van a tot z klantvriendelijkheid zoals je meer altijd tegenkomt. Informatie voor en bij brengen aanvullend onderhoud werd gelijk meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hulde aan het team van Broekhuis Den Helder

Op zondag 20 maart 2022 op weg naar Hotel Den Helder begonnen er allerlei lampjes op het dashboard van onze te knipperen, waarop wij de auto eerst aan de kant van de weg hebben gezet. Na contact te hebben gehad met de pechhulp mochten wij nog met de auto verder rijden, zij het dat de auto nog slechts in de veiligheidsmodus reed. Daarop op maandagmorgen 21 maart 2022 omstreeks 9.30 uur daarover contact opgenomen met Broekhuis Den Helder. Wij mochten de auto direct brengen om via diagnose de storing te kunnen uitlezen. De oorzaak lag in de bobine in combinatie met de bougieskabels. Dezelfde middag konden wij de auto gerepareerd en wel al weer ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen. Geen lange wachttijd tevreden klant.

  • Aanbevelen? Nee
9

Correct en volgens afspraak. Eerst geïnformeerd over de werkzaamheden

Prima

  • Aanbevelen? Ja
1

Belachelijk duur

Vervangen defect lampje (€8,50). Nog geen 3 minuten werk, arbeidsloon incl btw €30,-

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen zodat wij de opmerkingen met u kunnen bespreken. Helaas is ons dit nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen zodra u in de gelegenheid bent? Wij zij bereikbaar op: 0223-624541 of via [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Den-Helder

10

keurig geholpen en geïnformeerd

ik ben keurig op de hoogte gehouden welke kosten er zouden zijn voor de onderhoudsbeurt. ook welke er wel en niet uitgevoerd moesten worden . goed geholpen mannen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Service en vriendelijkheid kunnen niet beter

Altijd vriendelijk personeel, meedenkend en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slecht advies m.b.t. het onderhoud en preventief handelen.

Gedurende het onderhoud van mijn Skoda Octavia (94-GZT-4) heb ik diverse keren gewezen op het vervangen van de distributieriem. (Dit werd ontkent omdat er zo genaamd geen notitie van is gemaakt.) Het voortijdig vervangen van de distributieriem werd niet nodig geacht omdat dit bij 180.000 KM kan plaatsvinden. Bij een auto van 13 jaar moet mijn inziens dit veel eerder gebeuren. Helaas begaf de riem het bij een KM- stand van ongeveer 169.241. Overzicht rekeningen: 28-12-2021 € 313,39 rekening vervangend vervoer 16-12-2021 € 360,98 bij een Km stand 164.241 rekening 06-09-20121 € 665 bij een Km stand 164.878 APK 21-12-2020 € 310,99 bij een Km stand 155,007 09-12-2020 € 40,23 bij een Km stand 154.589 03-09-2020 € 25,00 bij een Km stand 149.613 APK 12-09-2019 € 2169,71 bij een Km stand 137.835 05-09-2017 €923,80 bij een Km stand 114.875 enz. enz. de auto is zeer goed onderhouden. Tijdens geen van de onderhoudsbeurten of bij een APK-keuring is nooit enig advies gegeven m.b.t. het vervangen van de distributie riem. Het lijkt mij verstandig de importeur te informeren omtrent deze "blunder" die gemaakt is bij mijn auto.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5 1785 AG Den Helder

0223-624541

[email protected]

Over Broekhuis Volkswagen Den Helder

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.