Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

Tevreden

Zeer tevreden, ik hoop dat ik veel rijplezier heb van mijn 2de hands auto.

Geweldige ervaring

We kwamen na lang zoeken bij deze garage terecht omdat we daar de auto stond die we zochten. Bij de afspraak om de auto te bekijken waren we meteen verkocht en zijn meteen koppen met spijkers gaan slaan. Na het proefrijden een zeer goede deal kunnen maken. En nu 2 weken later super blij met de auto. Top garage met zeer vriendelijk personeel.

Goede service, kon erop wachten tijdens mijn onderhoudsbeurt.

Hier voel je je nog klant

Uitstekend geholpen door Sander en collega’s van Broekhuis de Bilt met de aanschaf van een occasion. Auto werd geheel volgens afspraak keurig afgeleverd. Ook over de details is goed nagedacht waardoor je je een gewaardeerde klant voelt.

Professioneel, vriendelijk bedrijf

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Vriendelijk en goede service

We kochten een zeer nette gebruikte Ford bij Broekhuis de Bilt. Het contact hierover verliep uiterst vriendelijk. Eigenlijk zoals we gewend zijn van Broekhuis (al jaren). Kortom een zeer tevreden klant!

Weer gedaan wat afgesproken is en weer lekker op tijd klaar…top

Uitstekende service, vriendelijk personeel en denken met mij mee!

Klantvriendelijk en kundig

Bij onderhoud afspraak altijd vriendelijk geholpen en binnen een redelijke termijn een afspraak kunnen maken. Ook wordt er bij een kleinigheidje direct aktie ondernomen - bv verlichting _

Van eerste afspraak tot aflevering: PERFECT!

Een online afspraak was makkelijk gemaakt. Ook is eenvoudig aan te geven waar extra op gelet moet worden. Daags voor de servicebeurt een herinneringsmailtje. Op de afgesproken dag stond er zelfs een serviceauto voor mij gereed, die ik overigens niet gevraagd had. En ongeveer 3 uur na de grote servicebeurt met (gratis) APK weer een mailtje dat ik mijn auto weer kon ophalen. Dit is voor mij klantgerichtheid ten top. Broekhuis Ford De Bilt verdient voor mij een dikke 10!

Van te voren een belletje geen verassing achteraf. Gewoon goede service.

Weltevreden 12 3731 AL De Bilt

Over Broekhuis Ford De Bilt