Ik had een goede occasion nodig en dat is prima gelukt.

Door een lastig probleem met mijn vorige auto moest ik dringend op zoek naar een goede en betaalbare occasion. Broekhuis Ford de Bilt heeft mij daar heel goed bij geholpen. Ik rij weer met plezier!

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat je goed geholpen bent bij je dringende zoektocht naar een mooie occasion. Gefeliciteerd met je aankoop en wij wensen je veilige kilometers toe! Groet, Broekhuis Ford De Bilt

De onderhandeling ging gemoedelijk en goed, mooie eerlijke prijs voor de inruil. Aanvankelijk eerst een andere auto gekozen, konden wij nog gewoon ruilen voor een andere auto. Alles was super geregeld, bij thuiskomst zat er een deukje in de portier, die er de volgende dag weer was uitgehaald. Alles was mooi geregeld.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford De Bilt

Correcte en vriendelijke ontvangst met aandacht voor de klant Goede opvolging leveringsproces Kortom : tevreden

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford De Bilt

In eerste instantie was ik niet tevreden en waren er door omstandigheden wat slordigheden en dingen over het hoofd gezien, maar uiteindelijk heeft Broekhuis de Bilt het meer dan goed opgelost.

Beste Louis, Zojuist heeft onze vestigingsdirecteur prettig contact gehad met u betreffende uw review. Het betreurt ons dat u momenteel deze ervaring heeft. Vanuit beide kanten is het verhaal belicht en is er een hoop duidelijk geworden. Wij gaan er zoals afgesproken alles aan doen om het goede gevoel, bij u terug te krijgen. Fijn dat u hiervoor open staat. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Vriendelijke en erg goed geholpen

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Ford De Bilt

ook aan de kleine dingen is gedacht

Goede uitvoering van de werkzaamheden en communicatie vooraf voor meerwerk. Zelfs auto wassen en vervanging batterij in de sleutel hoort bij de beurt. Prettige medewerkers.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Ford De Bilt

Ik ben uitstekend geholpen, ben heel erg blij met mijn Mini Countryman.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford De Bilt

Geweldig!!

Wij hebben een mooie occasion gekocht voor de 18e verjaardag van onze dochter. Bij Broekhuis de Bilt hebben ze er echt een feestje van gemaakt met de auto onder het doek en rondom met ballonnen en slingers versiert. De auto is keurig afgeleverd met extra service en al en hij ziet er natuurlijk prachtig en mooi gepoetst uit. Broekhuis de Bilt is echt een aanrader !! Nogmaals super bedankt!!

Bedankt voor deze mooie review! Wat een prachtig cadeau voor haar 18e verjaardag. Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn, voor ons was het ook een feestje! Wij wensen jullie dochter veilige kilometers toe en veel rijplezier. Groet, Broekhuis Ford De Bilt

Ford Focus uit 2014 verkocht

Mijn auto via marktplaats verkocht aan Broekhuis de Bilt. De afspraken met de inkoper Coen zijn zoals per mail overeengekomen nagekomen. Vrijwaringsbewijs snel geregeld naast de inkoopverklaring op papier als per mail. Betaling keurig zoals gemeld binnen 4 uur op onze rekening. Nogmaals bedankt, Ed en Trudy

Aardige mensen, correcte ontvangst

Mooie 2de hands Ford Mondeo Wagon Hybrid aangeschaft na goed uitgevallen proefrit. Paar kleine slordigheden aan de Mondeo prompt en netjes opgelost. Blij weer terug te zijn bij Ford de Bilt: destijds bij voorganger Ford Renes al zeer goede ervaringen met Escort, Fiesta en Mondeo’s.

Keurig volgens afspraak de auto netjes afgeleverd

De dag dat we de auto konden ophalen, stond de auto keurig startklaar te blinken. Met daarbij een mooie tekst met de wens voor veel veilige km. Alles was keurig verzorgd en het inleveren en de vrijwaring van de eigen auto was ook snel geregeld.

Bedankt Jurgen, voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford De Bilt

Betrouwbaar en vlotte service

Al jaren klant bij Broekhuis de Bilt. Ze hebben mij nog nooit teleurgesteld. Betrouwbare service en de medewerkers denken altijd mee.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Daar doen we het voor. Graag tot een volgende keer. Groet, Broekhuis Ford De Bilt

Hartelijke en servicevriendelijke ontvangst met warme nazorg :-)

Enthousiaste vriendelijke en servicegerichte verkopers en monteurs. De Ford Ecosport die we hebben gekocht is een fantastische auto en werd mooi opgeleverd. Patrick belde nog even of alles goed was verlopen en de nazorg ook m.b.t. de gemaakte afspraken was uitstekend. Gewoon een hele fijne dealer met mooie auto's voor een realistische prijs.

Bedankt Peter, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor! Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford De Bilt

Gemaakte afspraken bij de aankoop zijn inmiddels zo goed als uitgevoerd niet nagekomen.

Het contact met Wilco was positief, hij heeft vlot een aantal zaken in orde gemaakt. Helaas kan ik de sleutel met een nieuw batterijtje niet op afstand gebruiken. afpraken gemaakt bij de koop van de Ford KA waren goed, echter de afhandeling en het nakomen van die afspraken helaas niet: geen volle tank bij aflevering, geen batterij in de autosleutel, verkeerd kenteken doorgegeven aan de RDW, met als gevolg een verkeerd kentekenbewijs en dito aanslag van de wegenbelasting, zeer onzorgvuldig en niet professioneel.

Fiesta automaat

In principe alles volgens plan gelopen 27 dec 2022. Top wagentje ben er superblij mee. Goede verkoper. Maar de laatste afhandeling liet op zich wachten. De directeur heeft dit snel opgepakt en opgelost. Top service

Top bedrijf

Zeer aardige sales

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot een volgende keer. Groet, Broekhuis De Bilt

Zeer leuk en vriendelijk geholpen.

Wij zijn heel leuk ontvangen en zijn zeer tevreden met onze mooie mustang.

Top garage

Bedankt voor de snelle service, wat is het toch goed bij jullie, ik kom binnen omdat er een lampje stuk is en het wordt gelijk gerepareerd binnen 10 minuten was ik weer weg en dat voor 0,00 euro, top. Dank jullie wel.

Toppie

Druk jaar geweest met jullie Eerst Mercedes GLA 250 4matic, deze ingeruild voor Ford Mustang, na 3 wkn ivm parkeerproblemen ter plekke een BMW X2 S DRIVE 20I. al met al heeft dit goud geld gekost, maar het team Broekhuis de Bilt heeft dit coulant opgelost! heb nog géén kerstpakket gehad helaas (ha ha)

Gewoon een fijn bedrijf met oog voor de klant!

Geweest voor een onderhoudsbeurt, winterbanden en een terugroepactie, alles weer goed en blot geregeld!

Bij de jaarlijkse APK en kleine beurt bleek mijn gereserveerde huurauto niet klaar te staan. Twee verschillende administraties. In de ene wel en in de andere niet. “Ik ga wel even een kop koffie drinken”, zei ik. Die had ik nog niet op toen ik de sleutel van de huurauto kreeg. ‘s Middags gebeld over extra werk en kort daarna het telefoontje dat mijn auto klaar staat. Prima geregeld.

Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

Over Broekhuis Ford De Bilt