Service!!

Proefrit gratis aan huis geregeld door medewerker van Broekhuis De Bilt, ook na aankoop van onze auto is die nagekeken en gepoetst bij ons gebracht door de heel vriendelijke medewerker, ook alles helder uitgelegd, heel fijn!

Bedankt Martin, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u onze service zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Ik heb een demo Ford Puma gekocht.Ik mocht meteen een proef rit maken en zelfs ook met een andere auto,niks was hun te veel. Ik werd geholpen door Mike Driebergen en hij heeft mij keurig geholpen. (top) Toen ik thuis kwam bleek dat de 2 achter matten onderbraken,ik heb dit gemeld en ze worden opgestuurd.

Beste Dick, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad gedurende de aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Prima geholpen

Goed geluisterd naar onze wensen en een prima ( tweedehands) oplossing gevonden. Een auto waar we gelukkig van worden!

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Luco! Wat fijn dat u een auto heeft gevonden waar u gelukkig van wordt. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Hele vriendelijke verkoper

Vriendelijk en kundig personeel, nemen alle tijd ,goede inruilprijs voor de auto gekregen.

Beste Ingrid, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

In één woord een geweldig team

Aankoop van de Hyundai Kona is prettig verlopen. Vragen worden serieus genomen. Aflevering staat nog te gebeuren.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Henk. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij zijn u graag bij ons in de vestiging voor de aflevering. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Fantastische service en behandeling

Auto gestolen en door Broekhuis uit de ellende geholpen met huurauto en snelle levering van een mooie Ford Kuga

Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij dat wij u weer snel op weg konden helpen. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Dubbel gevoel

Half augustus een proefrit gemaakt in een tweedehands auto. Ik constateerde wat gebreken en deze zijn uiteindelijk allemaal naar tevredenheid opgelost. Ik rij nu in een superfijne, zuinige, mooie Ford! Ik zie nog wel een aantal kleine verbeterpunten; De communicatie over de planning had iets beter mogen zijn. Tussen de proefrit en de aflevering zat 6 weken. Ik vind dat op zich geen probleem, maar het zou fijn geweest zijn als ik tussentijds op de hoogte was gehouden over de planning. Verder werd in de advertentie vermeld dat de auto dealer-onderhouden was, en dat bleek achteraf maar ten dele waar. Dit was voor mij echter wel een aankoopargument. Hoe dan ook, ik ben als klant keurig en vriendelijk behandeld door Broekhuis De Bilt!

Beste Bernard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Dat u als klant keurig en vriendelijke behandeld bent is voor ons goed om te zien. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan en wensen u veel rijplezier toe in uw mooie Ford! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

snel en goed

ik vind het fijn dat ik kan wachten. ook het systeem dat ik op tijd een oproep voor onderhoud krijg.

Beste Ad, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Persoonlijke benadering

Mick deed erg zijn best om het voor klant en broekhuis goed te laten komen

Beste Arnold, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met Mick. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Prima Service

Koop je een jong gebruikte Ford met fabrieksgarantie. Merk je, nadat je de auto 2 dagen in bezit hebt, dat de handrem los zit Geen probleem, werkplaats bellen voor een afspraak. Of ik meteen maar even wil langskomen, dan lossen ze het gelijk op. Erg prettig die service!

Beste Jules, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat het probleem met de handrem meteen voor u is opgelost en u onze service als prettig heeft ervaren. Graag staan wij voor u klaar wanneer u ons weer nodig heeft. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw Ford! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Uitstekende garage

Vorige week een nieuwe ford Puma opgehaald bij Broekhuis de Bilt. Vanaf het eerste contact tot ophalen een goed en leuk contact met Wilko. Alle vragen die er waren werden snel en goed beantwoord. Het gaf ons een goed en vertrouwd gevoel.

Bedankt Niels, voor uw leuke review. Wij zijn blij dat het gehele verkoopproces naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Goed geholpen

Erg vriendelijk personeel en goed geholpen

Dank jullie wel voor het delen van jullie positieve ervaring. Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Fijne ervaring,

Zochten op korte termijn een nieuwe auto. Er werd goed naar onze wensen geluisterd.

Beste Natascha, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Tot heden alles is oke.

Bedankt voor uw positieve ervaring. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

top

top, goede voorlichting. jammer dat de navigatie niet werkt. dit is een flinke tegenvaller.

Ik ben zeer tevreden over deze autodealer.

Ik ben ruim 20 jaar klant bij Broekhuis Ford De Bilt en ben zeer tevreden. De service is uitstekend. Het personeel is deskundig. Ik word altijd uitstekend geholpen.

Beste Erik, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij u al meer dan 20 jaar van onze service te mogen voorzien. Op naar nog veel mooie jaren en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Een garage waar je welkom bent

Mijn ervaring met Broekhuis de Bilt (en dat is mijn eerste), is alleen maar positief. Het is geen top locatie, maar het zeer vriendelijke en attente personeel maakt veel goed. Prima service (ook met de vraag over het toevoegen van accessoires). Prima aflevering van de auto ( met eigen zuil bij aflevering)

Hartelijk dank Martin, voor uw bezoek en het delen van uw eerste ervaring bij ons op de vestiging. Het doet ons goed om te zien dat u tevreden bent en onze service naar wens is verlopen voor u. Gefeliciteerd met uw aankoop en wanneer u ons nodig heeft dan staan wij graag voor klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Heb daar mijn “oude” Ford Focus ingeruild voor een prachtige performance blue gekleurde pure Ford Focus ST uit 2019. Dromen komen dus toch uit , ondanks wat tegenstribbelingen van de vrouw ;). Aardige verkoper. Ondanks een , overigens onvoorziene , vertraging is alles soepeltjes en in een uiterst relaxte sfeer verlopen.

Beste Eduard, Wat fijn om te lezen dat uw dromen uit zijn gekomen;) Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Al jaren heb ik een Broekhuis auto uit de Bilt en het resultaat is altijd Bevredigend ;zo had ik bij de laatste beurt een paar beschadigingen en die werden op mijn vraag goed verholpen het personeel is zeer vriendelijk . Bij elkaar genomen blijf ik bij Broekhuis in de Bilt

Bedankt Willem, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Servicegericht

Servicegericht, betrouwbaar en persoonlijk. Fijne ervaring en ook dit filiaal van Broekhuis is van harte aan te bevelen.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Uw feedback is erg waardevol voor ons. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford de Bilt

Super vriendelijke zeer tevreden met service

Ik ben tevreden hoe de verkoop en koop van de auto's is verlopen, duidelijke afspraken en goede uitleg netjes geholpen. Zeer vriendelijke medewerker. Ben zeker ook tevreden met mijn Ford Focus heerlijk rijdende auto✌️

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen en u goed en netjes geholpen bent. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Uitstekende ontvangst en service

Reeds uitgebreid telefonisch doorgegeven

Bedankt Hans, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Zeer klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding

Erg prettig behandeld door de verkoper en auto netjes afgeleverd. De auto voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij om te zien dat alles goed en netjes voor u is verlopen. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Zeer goede ervaring

Mijn ervaring met Broekhuis was ten aanzien van het onderhoud zeer goed. Jammer dat de accu van de (leen) e-bike na ca. 3 kilometer leeg was. Ik moest nog een stukje zonder accu-ondersteuning naar huis fietsen. Gelukkig werd ik eind van de middag thuis opgehaald door Broekhuis met een bestelbus, waar ook de e-bike werd ingeladen. Na het afrekenen kon ik daarna met mijn eigen auto naar huis rijden.

Beste Sjaak, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat de accu het begaf, maar mooi om te lezen dat het zo is opgelost. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Zeer vriendelijke en ervaren verkopers

We zijn zeer vriendelijk ontvangen. Ze namen veel tijd voor je om uitleg te geven over je auto.wij hadden al goede ervaringen met broekhuis en zijn daarom weer bij deze garage terug gekomen.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

Bedrijfsgegevens

Weltevreden 12

3731 AL De Bilt

030-2210060

[email protected]

Over Broekhuis Ford De Bilt

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.