Perfect.

Prima bedrijf,kom hier al 45 jaar

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. We zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Zie onderstaande tekst.

De ontvangst bij Broekhuis is erg vriendelijk,service is uitstekend en problemen worden snel verholpen.Afspraken worden goed nagekomen.

Bedankt Laurens, voor deze mooie beoordeling. We zijn erg blij om te zien dat u onze service als uitstekend ervaart. Graag zien wij u de volgende keer weer bij ons op de vestiging en staan wij voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Heel goed geholpen

Wij zijn ontzettend goed geholpen zowel met een auto als met de autoverzekering.

Beste John, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen! We zijn erg blij om te zien dat u zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Barneveld

Onze ervaring bij Broekhuis Barneveld was zeer aangenaam. De verkoper Theo nam alle tijd voor ons, regelde een proefrit om in 2 verschillende auto’s zodat het makkelijker was om een keuze te maken. Ook bij het ophalen kreeg ik een prachtige bos bloemen. Dus beveel ik deze dealer zeker aan !

Bedankt Joke, voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Team Broekhuis Barneveld

vriendelijk, eerlijk en deskundig

Bij de keuze tussen 2 merken kregen we eerlijke en goede informatie. De gesprekken waren zeer prettig. Het hele proces is naar volle tevredenheid verlopen. Alleen de wachttijd op de levering was langer dan verwacht.

Bedankt Jan, voor je complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Barneveld

Perfecte be en afhandeling handeling van de koop elektrische auto,

Fijne afhandeling van verkoop/inruil oude auto, en behandeling koop nieuwe elektrische Opel MOKKA auto, en van uitleg en hulp bij het opstarten van diverse systemen en aanmeldingen bij o.a. Opel, telefoon enz.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Barneveld

Word er altijd goed geholpen

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Barneveld

Betrouwbaar en afspraak is afspraak

Keurige vestiging in Barneveld Nette verkoper

Bedankt Gerard, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Broekhuis Barneveld

Prima klantbehandeling bij aankoop herstel en onderhoud van onze auto's.

Reeds ruim twintig jaar tot grote tevredenheid klant bij deze vestiging van Broekhuis. Uitstekende service van al het personeel.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je al 20 jaar zo goed geholpen wordt! Op naar nog meer mooie jaren waarin wij je zullen voorzien van onze service. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Barneveld

Vriendelijk en klantgericht

Vriendelijk en klantgericht

Bedankt Koos, voor je mooie beoordeling! Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Barneveld

Goede ervaring met Broekhuis

Onze auto is keurig afgeleverd en we zijn heel correct geholpen

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Barneveld

Professioneel en super

Mijn ervaring al bijna 40 jaar onveranderd positief. Professioneel maar ook aandacht voor de mens

Goede service en aandacht voor problemen

Bij APK-controle defect ontdekt en onder de aandacht gebracht met mogelijke oplossing. Defect tenslotte gemaakt.

Hele goede service en vriendelijk.

Ik kwam voor een occacion kijken en werd heel vriendelijk ddor Theo Hazeleger geholpen en besloot om er een te kopen en maakte toen een goede offerte voor mij.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Broekhuis Barneveld

Goede service!

Auto voor onderhoud opgehaald en thuisgebracht. Werden voordat er iets gedaan werd netjes gebeld over netjes gebekd

Bedankt Gert, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Barneveld

Ik kreeg alle benodigde info, de kwaliteit van het werk was prima en als extra service werd mijn navigatie ge-update!

Keurig net bedrijf, goede service, vriendelijk personeel

We hebben een auto aangeschaft bij dit bedrijf en zijn zeer tevreden over de gang van zaken. We raden dit bedrijf zeker aan.

Vriendelijk en spontaan

Nette behandeling en vriendelijke afhandeling.

Bij 1e onderhoudsbeurt van mijn nieuwe auto wisten ze niet dat ik 4 jaar gratis onderhoud en 4 jaar garantie had.

Al jaren onze specialist op het gebied van mobiliteit!!!!!

Elk bezoek aan deze dealer geeft het gevoel dat zij er zijn voor de klant. Of je nu voor onderhoud of een nieuwe auto komt. Vriendelijk en kundig personeel. Wat ze met je afspreken komen ze na. Echt een aanrader om een stukje voor om te rijden!!!!

Goede service en afspraken worden nagekomen

Een betrouwbaar bedrijf waar goede service standaard is.

Helemaal volgens afspraak onderhoudsbeurt gedaan.

Onderhoudsbeurt en het wisselen van de banden volgens afspraak gedaan. De interieurfilter was vuil, ik daarover gebeld met de aanbeveling de filter te vervangen. Is ook gebeurt. Bij het ophalen van de auto was deze keurig gewassen.

Broekhuis heeft bij de eerste jaarbeurt van mijn Crossland weer goed zijn best gedaan!

Broekhuis Barneveld is een heel prettig autobedrijf. Altijd vriendelijk, behulpzaam en benaderbaar. Een mooie verrassing was dat bij de beurt de auto ook door de wasstraat was gehaald.

Klantvriendelijk is zeer goed

Zorgzaam, vaklui. Prettig in de omgang. In een slogan gezegd: het begon als een sneeuwbal en het zal eindigen in een lawine.

Albert Plesmanstraat 16

3772 MN Barneveld