Goede Service

afspraak is uit gevoerd

Geweldige service

Altijd goede service, zeer attent en keurig

Heb al jaren onze beide Opels in onderhoud bij Broekhuis Veenendaal en later Barneveld. Altijd naar volle tevredenheid.

heel erg goed geholpen

Voor de eerste keer een beurt laten doen door Broekhuis Barneveld. Vriendelijk, duidelijk. Je kan altijd bellen over vragen, wordt gezegd, en dat is ook zo. Erg fijn geholpen.

Goede behandeling

Ik ben tevreden.

Goede service en gemaakte afspraken worden uitgevoerd

Goede service en klantgericht!

Elk jr komen we terug voor de apk met grote beurt. Ik word altijd hartelijk ontvangen, we spreken wat af, je wordt gebeld als er iets met de auto is. Mocht het tegenvallen dan denken ze mee in oplossingen.

Prima service engeheel volgens afspraak.

Prima service,van te voren een telefoontje wat er zou moeten gebeuren en geheel volgens afspraak gewerkt.

Top.

Heerlijk als iemand de tijd voor je neemt. Erg blij met mijn nieuwe Opel Grandland.

Technisch perfecte service

- Voortraject m.n. de afspraak kan beter. - Omschrijvingen in de nota kunnen duidelijker.

gewoon top

was gewoon heel goed

Prima ervaring

Goede anticipatie, klantvriendelijkheid en technische uitvoering van de werkzaamheden. Een de auto weer schoon!

super

je word hier altijd vriendelijk geholpen en de auto word perfect en netjes gemaakt dikke 10 plus voor de deze garage en het personeel

uitstekend zoals altijd.

vriendelijk mee denkend ,had zelf gedacht dat de voorremmen vernieuwd moesten worden maar dat vonden zij nog niet nodig konden nog wel een jaartje mee. ,kreeg een prima fiets mee om elders boodschappen te doen.

Ben uitsekend en netjes geholpen.

Het is een heel fijn bedrijf waar je zeer netjes geholpen word . En waar ik toch al vanaf 1985 mijn opels hebben gekocht bij een super verkoper.

Prima geholpen .

Goede informatie en prettige afwikkeling.

Jaarbeurt correct en netjes uitgevoerd

OK

Zeer tevreden en gastvrij

Klantvriendelijk en hoge kwalitijd

Klant staat centraal

Keurig op tijd en alles weer prima voor elkaar.

Vriendelijk, duidelijk aangegeven wat er aan de auto Is gedaan.

Uitstekend!

Zeer goed en klantvriendelijk geholpen!!!

Uitstekende garage met zeer klantvriendelijk personeel.

Wij zijn al sedert twintig jaren klant bij Garage Broekhuis te Barneveld. Hebben geen noemenswaardige klachten. Elk probleem dat zich voordeed werd in overleg met ons en naar volle tevredenheid opgelost.

Ervaring met een dubbel gevoel!

Mijn ervaring ik werd gebeld er wat kosten bij de reparatie ca 100 euro, heb akkoord hiervoor gegeven.einde dag belde ik is mijn auto klaar? Nee ik heb problemen melde de medewerker uw auto is niet klaar blijkbaar toch niet in orde afgekeurd.toch na overleg maar de resterende reparaties uit laten voeren, wat moest ik anders.??wel 250 euro meer kosten. Vorige ervaringen broekhuis barneveld altijd uitstekend, deze keer is t geheel anders verlopen. Hopende dat wij/zij voor de toekomst er van mogen leren. Wat ik wel wil melden nog De heer van Boven deed zijn uiterste best klant tevreden te stellen, waarvoor mijn dank!

Uitstekende service

Goed voorgelicht over kosten en reparaties.

Over Broekhuis Opel/Ford Barneveld