Helemaal volgens afspraak onderhoudsbeurt gedaan.

Onderhoudsbeurt en het wisselen van de banden volgens afspraak gedaan. De interieurfilter was vuil, ik daarover gebeld met de aanbeveling de filter te vervangen. Is ook gebeurt. Bij het ophalen van de auto was deze keurig gewassen.

Broekhuis heeft bij de eerste jaarbeurt van mijn Crossland weer goed zijn best gedaan!

Broekhuis Barneveld is een heel prettig autobedrijf. Altijd vriendelijk, behulpzaam en benaderbaar. Een mooie verrassing was dat bij de beurt de auto ook door de wasstraat was gehaald.

Uitstekende service

Klantvriendelijk is zeer goed

Zorgzaam, vaklui. Prettig in de omgang. In een slogan gezegd: het begon als een sneeuwbal en het zal eindigen in een lawine.

Goede service en zeer klantvriendelijk

De wijze waarop ik te woord werd gestaan en de manier waarop de afhandeling heeft plaatsgevonden waren beiden van een hoog klantvriendelijk gehalte.

Proactief en meedenkend. Komen afspraken prima na!

Professioneel team.

Goed geholpen.

Alweer prima geholpen

Auto moest een jaarlijkse beurt hebben. Alles prima verlopen. Geen verassingen, maar goede communicatie. Duidelijke beschrijving van wat er is gedaan.

Always helpful

All people working there are very friendly and helpful always. Trustable!

Vriendelijk, klantgericht en prima afspraken

Prettige gesprekken met verkoper. In een korte tijd alles afgehandeld en de aflevering mogelijk gemaakt ondanks mijn beperkte tijd. Dank!

Goede grage

Onderhoud beurt opel karl goed geholpen

kwaliteit staat bovenaan.

Broekhuis is voor mij hoog gekwalificeerd, zowel voor nieuw als voor occasions. Sind 1986 is vestiging Barneveld mijn leverancier van de nieuwe auto's en het onderhoud ervan, ondanks het feit, dat ik al jaren niet meer in Barneveld woon.

Ze hebben mijn jaarbeurt aan mijn Opel Karl keurig uitgevoerd, en ( zeer belangrijk) eerst aan mij gevraagd of ik akkoord ging met een extra toevoeging aan mijn brandstof omdat ik weinig km maak. Dus: Niet automatisch doen, maar eerst de klant vragen, en zo hoort het ook. Ook bij de balie nette mensen, die je eerst nog vragen of je zelf nog dingen heb, kortom een net bedrijf.

Heel professioneel

Duidelijke uitleg van service en onderhoud

Fijne service en klantvriendelijk personeel

onderhoud zou erg prijzig worden

Ik ben gebeld voor overleg m.b.t gebreken. Remschijven en -blokken zouden aan vervanging toe zijn, kosten ruim €1400,00 Bij navraag andere vakgarage kan dit een stuk goedkoper, max. €850,00 Daarnaast werd een nieuwe mattenset geadviseerd vanwege slijtage. Alleen de mat linksvoor (bestuurdersplaats) zit een slijtageplek. Op de offerte zag ik dat de vervanging batterij van de afstandsbediening in rekening gebracht zou worden. Hierover gebeld dat de sleutel 5 weken geleden gekocht is en dat batterij niet vervangen hoeft te worden. Dit zou eens in de zoveel jaar standaard op de rekening komen te staan. Ze hebben wel meteen het bedrag in mindering gebracht. Tot op heden ben ik altijd netjes geholpen, ook als ik tussendoor even langs kwam. En ik zal deze week ook nog even langs moeten gaan omdat ik na het onderhoud nog 2x op het scherm controleer parkeerlichten zag staan. Of ik jullie zal aanbevelen? Voor de service/advies van Broekhuis Barneveld die ik het afgelopen jaar gehad heb wel maar voor de Broekhuisprijzen niet.

Altijd goede service

Ik heb al jaren goedevervaringen met opel barneveld Vriendelijk personeel

Vakwerk en prettige service

zie boven

Altijd Goed

Bij Broekhuis Barneveld ben jij altijd de gewaardeerde Klant en wordt je altijd vriendelijk ontvangen.

Bij de aankoop van mijn nieuwe Opel corsa e prettig geadviseerd.

Bij de aankoop van mijn nieuwe Opel corsa e prettig geadviseerd.

prima garage

Fijne garage, goede service

Duidelijk, informatief, empatisch

Ik ben door deze dealer prima geholpen. er werd goed meegedacht met mijn eisen, vragen en wensen Ik werd tijdens de bestelling van de auto op de hoogte gehouden. Medewerkers zijn ter zake kundig en klantgericht.

uitstekende service.

sinds 1973 ben ik al klant eerst in Wageningen daarna in Ede en nu al jaren in Barneveld. Wordt altijd prettig geholpen en de mensen zijn altijd gastvrij.

In goede handen

Ik heb het idee dat mijn auto hier in goede handen is. Personeel vriendelijk en correct. Wachten tot het onderhoud klaar is kan hier prima. Alleen: Op het moment dat ik er was was er niet veel nieuw te bezichtigen.

Effectief en correct

Beleefde afhandeling; prima prijs/kwaliteit