Jarenlang een prettig contact opgebouwd

Een plezierige ervaring. Professionele aanpak en een goede afhandeling. Ook en met name voor de wat oudere klant, die minder kilometers maakt

Prima garage

Klantvriendelijk en servicegericht.

Prima werk geleverd!

Zoals gebruikelijk is de onderhoudsbeurt en APK correct en naar volle tevredenheid uitgevoerd! Alle lof voor de monteur en Broekhuis Barneveld!

Persoonlijke behandeling

Al weer een aantal jaren een tevreden klant, waar de klant klant is.

altijd goed.

top

In 1 zin, klantvriendelijk, deskundig en meedenken met oplossingen.

Ik heb een opel zafira, niet de jongste, maar rijd heerlijk. Als ik bij Broekhuis Barneveld kom, word je altijd netjes begroet. De auto word netjes behandeld o.a. onderhoud reparatie en apk. Mochten er zaken zijn die wat duurder uitvallen word er gekeken of er een goedkoper alternatief is. Dit altijd in overleg met de klant. Juist omdat ik zelf een wat oudere auto heb is het voor mij een must om geen orginele onderdelen te laten vervangen, maar voor een alernatief te kiezen. Na onderhoud reparatie en/of apk word de auto netjes gewassen. Gebeurd ook niet overal. Ook de koffie staat altijd klaar. Kort om Broekhuis Barneveld voor mij een top garage.

Prettige onderhoudservaring

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, leuke zithoek met koffie- en waterautomaat om het (vrijwillig, had ook een leenauto mee kunnen krijgen) wachten te veraangenamen, en na iets meer dan 2 uur waren de jaarbeurt en de APK uitgevoerd. Rekening was overzichtelijk opgesteld en kon ter plekke afgerekend worden. De auto was niet, zoals vorige jaren, even door de wasstraat gehaald: jammer, dat had de prettige onderhoudservaring compleet gemaakt. Verder NIETS te klagen.

Erg tevreden,goed advies, Goede service

Blij met deze garage, medewerkende,en de geboden adviezen en service. Ga zo door.

ER word goed overlegt als er wat extra moet gebeuren.

Word goed geholpen door de werknemers.

De onderhoudsbeurt was goed gedaan

De onderhoudsbeurt was goed gedaan en we zijn erg tevreden

Goede kontacten

Komt afspraken goed na

Altijd goede service en deskundig advies.

Vriendelijke en bekwame afhandeling

A

A

goede sevige

mee denkende problemen oplossen .

Vanaf begin problemen gehad met de versnellingsbak van mijn nieuwe Opel Grandland. Fantastisch geholpen door de garage in Barneveld!

erg tevreden over het onderhoud van mijn auto

ik heb mijn auto weggebracht voor onderhoud en ben er erg tevreden over ik ben netjes en klantvriendelijk geholpen

helemaal goed

prima geregeld, fiets mogen lenen

Goede Service

afspraak is uit gevoerd

Geweldige service

Altijd goede service, zeer attent en keurig

Heb al jaren onze beide Opels in onderhoud bij Broekhuis Veenendaal en later Barneveld. Altijd naar volle tevredenheid.

heel erg goed geholpen

Voor de eerste keer een beurt laten doen door Broekhuis Barneveld. Vriendelijk, duidelijk. Je kan altijd bellen over vragen, wordt gezegd, en dat is ook zo. Erg fijn geholpen.

Goede behandeling

Ik ben tevreden.

Goede service en gemaakte afspraken worden uitgevoerd

Goede service en klantgericht!

Elk jr komen we terug voor de apk met grote beurt. Ik word altijd hartelijk ontvangen, we spreken wat af, je wordt gebeld als er iets met de auto is. Mocht het tegenvallen dan denken ze mee in oplossingen.

Over Broekhuis Opel/Ford Barneveld