Erg tevreden over herstelwerkzaamheden

Vriendelijk en goed geholpen. De nieuwe bumper werd sneller dan verwacht gemonteerd. De auto is zelfs schoongemaakt en ook nog een paar kleine checks gedaan! Erg tevreden dus!

Top ! Super klant veie smekeling

Azad ! Dank je wel

Zeer positieve ervaring

Vriendelijke medewerkster, schade snel en netjes hersteld. Goede leenauto. Afspraak maken verliep goed en accuraat.

Goede service en oplossingen

Door het onderlinge overleg en afstemmen binnen Broekhuis (Meppel en Assen) heeft het ons twee ritjes gescheelt (Meppel/Assen). Scheelde ons tijd en bracht ons gemak. De vriendelijkheid, de service, de oplossing en de vlotte afhandeling maken dat we zeer tevreden zijn!

Niet duur. Auto super netjes herstelt en ook is de auto keurig gewassen, van binnen schoongemaakt en de ruitensproeiervloeistof bijgevuld. En dat allemaal na een spot repair op een bumper.

Duitslandlaan 6 9403 DK Assen

Over Broekhuis Autoschade Assen