Prima!

Auto gebracht voor werkplaatsbezoek. Ontvangst prettig. Verrichtte werkzaamheden door mij moeilijk te beoordelen. Auto rijdt prima dus ben ik tevreden.

Professioneel, meedenkend.

Zeer correct!

Leuke aflevering

Wij werden tijdens onze zoektocht naar een nieuwe auto vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg over de XC 40. We konden een goede proefrit maken en kregen een nette inruilprijs. Tijdens de aflevering konden we onze auto onthullen door het kleed er af te halen. Leuke manier van afleveren

Zeer goed en netjes geholpen door Hans! Auto top afgeleverd volgens afspraak

Ontvangst en behandeling zoals het hoort.

Toelichting ontvangen op de onderhoudswerkzaamheden.

Correcte afwerking

Kon de grote beurt nog regelen voor de vakantie. Kreeg mooie ruil auto mee. Beurt is correct uitgevoerd.

Geheel volgens afspraak.

Vriendelijke medewerkers, vlotte afhandeling.

Kwaliteit garage maar even niet opgelet.

Mijn auto heeft een grote beurt en bandenwissel gehad, thuis gekomen waren de velgen van zomer banden die geplaatst waren behoorlijk vies. Bij telefonische navraag bleek de wasserij “defect” te zijn, op dat moment, want ik mocht wel langskomen om ze alsnog te laten wassen. Dit was voor bijna een uur rijden niet aan de orde. Dus een beetje teleurgesteld dat wel. Maar wel bedoeld als opbouwende kritiek.

Top geregeld.

Alles verliep ditmaal correct volgens afspraak. TOPPERS.

Uitstekende kwaliteit en service

Het geheel wordt gewoon goed geregeld en uitgevoerd.

Gewoon goed.

Ook dit keer weer prima geholpen. Wel erg jammer dat de huurauto niet afgedankt was (nog 120km in de tank). Ruitensproeiervloeistof was op. Lange haren rondom de automaat. Dit ben ik niet gewend. Ik huur een vervangende auto dan mag ik verwachten dat alles ook keurig geregeld is. Normaal altijd een 10, vandaar nu maar 8.

Goede hulp, duidelijke informatie verstrekking inclusief prijsopgaaf

Leuke manier van afleveren

Maandag 11 april 2022 was het zover , we gaan elektrisch rijden. In de showroom aangekomen zagen we een auto staan onder een kleed dat zal hem zijn onze C40 leuk om op deze manier je auto in ontvangst te nemen met nogblekkere fles wijn etc etc erg leuk en gezellig. Ga zo door Broekhuisen en bedankt Hans Last . Gr uit Zuidlaren

zoals altijd netjes op tijd en vriendelijk. helaas de binnekant van de voorruit vergeten

Goede service, sms wanneer de auto weer klaar staat, fijn!

Geen grote beurt wanneer dit niet nodig is (ik dacht dat het wel weer aan de orde zou zijn). Dat schept vertrouwen.

Goede service, en auto keurig schoon terug ontvangen.

Goede service, professionele aanpak

Goede ervaring met de service en de duidelijke uitleg van de werkzaamheden van de onderhoudsbeurt. Minpunt is dat in tegenstelling tot wat ik gewend ben, de auto slecht was gewassen. Zeker een punt van verbetering.

Klantvriendelijk en gemoedelijk behandeld

Mijn ervaring met Broekhuis Volvo is goed. Je wordt er gastvrij ontvangen en er wordt goed geluisterd naar je wensen, wordt met je mee gedacht en er wordt menselijk met je om gegaan. Je komt er in een ongedwongen, gemoedelijke sfeer terrecht, waar je je tot niets verplicht voelt. Zo hoort het ook te zijn: niks moet, alles mag. Afspraken die gemaakt zijn worden nageleefd en bij onduidelijkheden nemen ze kontakt op.

Snelle service en prima afstemming met werkplaats personeel.

- Vervanging van defecte dynamo in december j.l.: deze verliep bijzonder snel en voor mij boven verwachting. Het rechtstreeks contact met de monteurs verliep heel prettig. - Onderhoudsbeurt op 8 maart j.l.: vooraf goed ingelicht over uit te voeren werkzaamheden. Tijdens het wachten nog enkele onvoorziene reparaties toegevoegd. Tevens opgaaf van verwachte werkzaamheden met bijbehorende kosten bij de volgende onderhoudsbeurt.

Flink mankement, vlak na de grote beurt

Bij de auto gingen enkele weken na de APK mee grote beurt ineens alle controlelampjes branden. Afspraak gemaakt en kon dezelfde dag nog terecht. Met een blik in de garage onder de motorkap werd meteen al globaal geoffreerd, dat klopte nagenoeg exact met de uiteindelijke offerte. Probleem is daarna spoedig verholpen. Ik werd keurig gebeld dat hij weer klaar stond. Wel jammer dat ik net ervoor voor de APK met een grote beurt was geweest en dit (onverwachte) mankement toch niet eerder was opgemerkt. Nu kostte het veel meer, al is er wel een korting gegeven.

goed en snel geholpen

ook goede uitleg over het gebeurde werk

Zeer tevreden met uw garage niet met Volvo

De eerste beurt na aankoop van deze volvo heb ik uit laten voeren door de verkoper van de Volvo. Niet uw bedrijf maar de firma Bleukens uit Breda. Ik heb bij afleveren van de auto op twee punten gewezen waar ik onbevredigende antwoorden op heb gekregen. 1- Bij het rijden over drempels in de straat komt er een krakend geluid bij een van de wielen vandaan. Dit zou aan rubbers liggen waar wat vet op gesmeerd zou zijn om het probleem te verhelpen. 2-Condens in de achterlichten. Dit zou altijd zo zijn en zou geen invloed op de lampen hebben. Nu is er dus 1 kapot en moet ik een hele dure reparatie laten uitvoeren. Ik neem dit ook op met genoemde firma nadat de reparatie is uitgevoerd en ik een fac tuur heb ontvangen. Ik betaal de factuur gewoon zelf maar zal het proberen te verhalen op de firma Bleukens. Mvrgr Tim Aardse

Wij zijn naar alle tevredenheid geholpen

Wij zijn naar alle tevredenheid geholpen

klantvriendelijk, goede uitleg wat er aan de auto gerepareerd moet worden.

zie vorige vraag.

Hier kun je op een prettige manier een auto kopen .

Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg over de auto. Ook kregen wij goede antwoorden op onze vragen . Toen bekend was wat de inruilprijs was van onze auto , konden wij zonder druk van de verkoper een juiste keuze maken wat wij gingen doen. Onze keuze , een auto kopen bij Broekhuis.

Industrieweg 42

9403 AB Assen