Langdurig, bijna 20 jaar, uitstekende ervaring met dit bedrijf

Zoals al jarenlang het geval is heb ik uitstekende ervaring met dit bedrijf. Afspraken worden goed nagekomen, noodzakelijke service goed uitgelegd en volgens afspraak uitgevoerd. Het resultaat is dat ik praktisch nooit onderweg heb stilgestaan en dat over vele jaren aan twee V70 Volvo’s gemeten over meer dan 300 000 km niet meer dan € 0.05/km is uitgegeven.

goede uitvoering van de onderhoudsbeurt XC60

top

Zeer prettig.

Klantvriendelijk en professioneel.

vlot en correct geholpen

zie boven

Netjes geholpen, koffie klaar en auto gereed volgens afspraak.

Kan niet zoveel toevoegen aan de vorige regel. Ik kom hier al een paar jaar, nog geen negatieve ervaringen gehad. Zelfs een keer een proefrit maken aangeboden gekregen in de nieuwe elektrische XC 40. Was leuk .

Fijn geholpen, auto netjes geleverd

Auto netjes geleverd, communicatie verloopt soepel.

Tevreden!

Tevreden klant tot heden. Nooit eerder zaken met jullie gedaan. Verkoper Hans Last prima zaken mee gedaan. Mooi bedrijf vriendelijke mensen.

Gewoon geweldige service

Hans Last heeft ons heel goed geadviseerd.

Fijn en deskundig geholpen.

Deskundig ontvangen en geholpen. De betreffende monteur kwam tussentijds een update geven van de werkzaamheden en de extra kosten die gemaakt zouden worden. Er werd geen druk uitgeoefend maar gaf hierin advies om bepaalde werkzaamheden wel te laten uitvoeren. Na de servicebeurt was de auto volledig schoongemaakt van binnen en buiten. In één woord: Top!

super contact en goed geholpen door Hans Last

top

Helder, duidelijk en transparant.

Wat ons opviel dat de behandeling van het personeel duidelijk en helder was, geen geouwehoer, geen zielig verhaal maar met plezier en een klantvriendelijk maar toch op een zakelijke manier een overeenkomst kunnen afsluiten.

Tevreden

Meer dan 10 jaar bij Broekhuis Volvo en altijd prettig geholpen dus…

Is geweldig zeer vriendelijk en sympathiek

Zijn in drie winkels geweest Emmen Hoogeveen en Assen. Hebben uiteindelijk in Aseen gekocht omdat daar we daar ook wonen en doe hebben de auto voor uit Utrecht laten komen niets was te veel. Kan een ieder Broekhuis auto's aanraden.

Professionele en klantvriendelijke service. Top zaak

Geen negatieve zaken te melden. Alleen maar plus, inclusief de koffie

Vooraf gemelde horten en stoten van de motor niet opgelost

De auto (V70 D4) heeft op 16 05 2022 een onderhoudsbeurt gekregen. Bij het maken van de afspraak en bij het brengen van de auto is gemeld dat de motor bij lage snelheden met horten en stoten loopt. Niet zoals het hoort dus. Na uitvoering van de beurt bleek het probleem niet opgelost en slaat de auto soms af. Er zijn geen foutmeldingen. Nieuwe afspraak gemaakt en vandaag 05 07 2022 werd de diagnose gesteld dat de EGR-klep en wervelkamer moeten worden vervangen. Weer een nieuwe afspraak :-( Bovendien een onverwachte kostenpost van ruim €1.500,-, een onaangename verrassing vlak voor de vakantie. Vorig jaar rond deze periode is de EGR-koeler al vervangen. Ik rijd al vele jaren V70 en ben normaliter zeer tevreden over Volvo / Broekhuis. De aandrijflijn van deze V70 D4 is veel helaas nerveuzer / minder prettig dan de voorgangers (D5) en zeker niet zuiniger! Met de hoge kosten door EGR-problemen is de Volvo-ervaring deze keer teleurstellend. Broekhuis had de diagnose gelijk bij de beurt kunnen en moeten stellen.

Geachte heer Harms, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u op genomen en hebben uw review besproken. Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons als uw dealer. We zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Monteur weer waar hij het over heeft, zeer deskundig .

Kan e.e.a ook technisch goed uitleggen en komt erg vriendelijk over.

Zeer naar tevredenheid.

Prettige wijze afspraak kunnen maken.Goede toelichting over verrichte werkzaamheden.

Klant wordt begrepen en gehoord

Na een valse start , problemen bij oplevering auto, niet schoon , rookgeur was nog aanwezig en storing die niet verholpen was , is alles tot volle tevredenheid verholpen. Dit alles door topverkoper Hans Last vestiging Assen. Dit is een werknemer met hart voor de zaak maar zeker voor de klant, hier moet je zuinig op zijn. Het bedrijf E&A cleaning heeft de misser tot volle tevredenheid opgelost door de auto alsnog in topstaat af te leveren aan ons. Wij zijn blij met onze aankoop en zeker met het bedrijf.

Prima service en kwaliteit

Bij de aankoop van een jong gebruikte Volvo XC60 werden we zeer kundig en geduldig geïnformeerd. Met de nodige service en klantvriendelijkheid werd de aflevering van de auto geregeld. Eigenlijk alleen maar positief.

Vriendelijk geholpen

Mooie gebruikte Volvo met weinig km’s gekocht. Zat op 3 plekken lakschade. Bij aflevering bleek dat ze 1 plekje vergeten waren weg te spuiten. Afgesproken dat dit na de vakantie opgelost gaat worden. Verder een vriendelijke en behulpzame verkoper. Helemaal top

Snelle reactie op aanvraag en fijne en duidelijke communicatie

Zie hierboven; verkoper Ruben de Velde

Werkzaamheden behorend bij een grote beurt prima uitgevoerd

Altijd vriendelijk en correct geholpen door de medewerkers van de werkplaats. Uitstekende kennis van Volvo voertuigen.

Zijn goed.

Kom hier al jaren, en wordt netjes geholpen .

Goede service en voorlichting.

Prima!

Auto gebracht voor werkplaatsbezoek. Ontvangst prettig. Verrichtte werkzaamheden door mij moeilijk te beoordelen. Auto rijdt prima dus ben ik tevreden.

Industrieweg 42 9403 AB Assen

Over Broekhuis Volvo Assen