Jaarbeurt 2022 met APK : geen bijzonderheden. Jammer dat de APK niet gratis is. .50, kost.

Jan Ybema heeft zich wederom over mijn auto ontfermd en de beurt/apk correct uitgevoerd. Met hem heb ik een goede verstandhoudingover deze al wat oudere auto waar ik aan gehecht ben. Jammer dat APK niet meer gratis is. Eu.50. Zelfs met een Jaarbeurt. Ook als jarenlange klant bij Broekhuis Assen kost een vervangende auto Eu.50. volgens de locatiemanager dhr. P Moerdijk. Waar ik slechts op en neer naar Haren rij, om een auto bij de deur te hebben voor het geval dat. Wonende in Haren wordt daarom Broekhuis Volvo Groningen volgende jaar een optie. Zeker bij vernieuwing van de auto. Het zijn deze kleine services die klanten aanspreekt. Mijn aanbeveling is derhalve met scepsis. E. Venema. 31TSTH

Fijne garage met goede voorzieningen tijdens het wachten van mij Volvo V60 voor beurt en APK.

De monteurs zijn altijd aardig en geduldig. Ze leggen uit wat er aan onderhoud is gedaan en vooraf wordt ook al de prijs gemeld zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Kom er vanuit Apeldoorn al 5 jaar dus dat wil wat zeggen.

Ramen opengezet

Ik vond t geurtje in de auto niet aangenaam en t spuitbus lag nog in de auto…. Met zo’n geurtje heb je t gevoel dat de auto is schoongemaakt, wat niet t geval is. Hoeft ook niet, maar doe dan niet alsof …. Ik heb maar drie sterren gegeven omdat ik t storend vind dat als je al een omschrijving hebt gegeven , je niet kunt versturen als je niet in 1 zin wat hebt gezegd… en je moet sterren invullen. Laat die keus gewoon aan de klant.

Er wordt meegedacht met de klant, om een oplossing te zoeken.

Toen ik de S80 aanbood voor een kleine onderhoudsbeurt plus APK, kwam bij een eerste scan aan het licht, dat een aantal cruciale onderdelen moesten worden vervangen, hetgeen - opgeteld - een forse rekening zou betekenen. Direct werd contact met me opgenomen om te overleggen: immers, de S80 was 15 jaren oud, en stond op 311.000 kilometers (Diesel). Er werd meegedacht, en georganiseerd, dat de volgende dag een aantal onderling vergelijkbare occasions konden worden gepresenteerd: hieruit heb ik een keuze gemaakt. De S80 werd na bemiddeling van de afd.Verkoop, verkocht. Binnen één uur werd die dag alles - tot volle tevredenheid - afgerond.

Er wordt meegedacht met de klant, om een oplossing te zoeken.

Wat een geweldig goed bedrijf

Ik ben al meer dan tien jaar klant en altijd gaat alles zoals wij hebben afgesproken. Een perfect bedrijf met en dankzij de uitstekende medewerkers.

Onderhoud goed uitgevoerd, prijsopgave verschilde

Bij de online werkplaatsafspraak kreeg ik een online prijs van 350 euro te zien, in de werkplaats bleek dit 650 te zijn.

Prima service, vriendelijke ontvangst

Wij zijn al vele jaren heel tevreden en dat gevoel wordt bij elke keer wanneer we een afspraak maken weer bevestigd. Best knap van jullie.

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden!

Voor de "grote" beurt en APK opdracht heel correct uitgevoerd en een duidelijke communicatie over nog openstaand rest reparatie.

Geen kapsones, vriendelijk en geduldig.

Niets mis mee, vriendelijk en geen kapsones. Het voelde gelijk goed om er een auto te kopen.

Superblij zijn we met onze nieuwe Volvo XC90

Na weer een aantal heel gezellige uren bij broekhuis assen in de zaak en prima gesprekken mochten we vandaag onze nieuwe auto ophalen. Perfect afgeleverd, super gedaan.

Hoe vaak moet dit

Hoe wil je hebben dat dit moet

Uitstekend.

Perfecte service en vriendelijk medewerkers.

Levering auto is prima, betaling inruil matig

Mooie auto gekocht, maar omdat het een btw auto betreft moesten de facturen van de te kopen auto en die van de inruilauto verschillende nota's zijn. Dan is het vreemd dat de nieuwe auto betaald moet zijn voor je het pand verlaat, maar de inruilauto een week later nog niet uitbetaald is. Het zal nog wel komen, neem ik aan. Verder is de service ons overigens prima bevallen.

Duidelijk, accuraat en vriendeljk

Duidelijk, accuraat en vriendelijk

uitstekend

mooi bedrijf, prettige ontvangst, zeer attente verkoopadviseur, kortom erg fijne ervaring met Broekhuis Assen.

Over Broekhuis Volvo Assen