Vooraf gemelde horten en stoten van de motor niet opgelost

De auto (V70 D4) heeft op 16 05 2022 een onderhoudsbeurt gekregen. Bij het maken van de afspraak en bij het brengen van de auto is gemeld dat de motor bij lage snelheden met horten en stoten loopt. Niet zoals het hoort dus. Na uitvoering van de beurt bleek het probleem niet opgelost en slaat de auto soms af. Er zijn geen foutmeldingen. Nieuwe afspraak gemaakt en vandaag 05 07 2022 werd de diagnose gesteld dat de EGR-klep en wervelkamer moeten worden vervangen. Weer een nieuwe afspraak :-( Bovendien een onverwachte kostenpost van ruim €1.500,-, een onaangename verrassing vlak voor de vakantie. Vorig jaar rond deze periode is de EGR-koeler al vervangen. Ik rijd al vele jaren V70 en ben normaliter zeer tevreden over Volvo / Broekhuis. De aandrijflijn van deze V70 D4 is veel helaas nerveuzer / minder prettig dan de voorgangers (D5) en zeker niet zuiniger! Met de hoge kosten door EGR-problemen is de Volvo-ervaring deze keer teleurstellend. Broekhuis had de diagnose gelijk bij de beurt kunnen en moeten stellen.

Geachte heer Harms, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u op genomen en hebben uw review besproken. Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons als uw dealer. We zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Monteur weer waar hij het over heeft, zeer deskundig .

Kan e.e.a ook technisch goed uitleggen en komt erg vriendelijk over.

Zeer naar tevredenheid.

Prettige wijze afspraak kunnen maken.Goede toelichting over verrichte werkzaamheden.

Klant wordt begrepen en gehoord

Na een valse start , problemen bij oplevering auto, niet schoon , rookgeur was nog aanwezig en storing die niet verholpen was , is alles tot volle tevredenheid verholpen. Dit alles door topverkoper Hans Last vestiging Assen. Dit is een werknemer met hart voor de zaak maar zeker voor de klant, hier moet je zuinig op zijn. Het bedrijf E&A cleaning heeft de misser tot volle tevredenheid opgelost door de auto alsnog in topstaat af te leveren aan ons. Wij zijn blij met onze aankoop en zeker met het bedrijf.

Prima service en kwaliteit

Bij de aankoop van een jong gebruikte Volvo XC60 werden we zeer kundig en geduldig geïnformeerd. Met de nodige service en klantvriendelijkheid werd de aflevering van de auto geregeld. Eigenlijk alleen maar positief.

Vriendelijk geholpen

Mooie gebruikte Volvo met weinig km’s gekocht. Zat op 3 plekken lakschade. Bij aflevering bleek dat ze 1 plekje vergeten waren weg te spuiten. Afgesproken dat dit na de vakantie opgelost gaat worden. Verder een vriendelijke en behulpzame verkoper. Helemaal top

Snelle reactie op aanvraag en fijne en duidelijke communicatie

Zie hierboven; verkoper Ruben de Velde

Werkzaamheden behorend bij een grote beurt prima uitgevoerd

Altijd vriendelijk en correct geholpen door de medewerkers van de werkplaats. Uitstekende kennis van Volvo voertuigen.

Zijn goed.

Kom hier al jaren, en wordt netjes geholpen .

Goede service en voorlichting.

Prima!

Auto gebracht voor werkplaatsbezoek. Ontvangst prettig. Verrichtte werkzaamheden door mij moeilijk te beoordelen. Auto rijdt prima dus ben ik tevreden.

Professioneel, meedenkend.

Zeer correct!

Leuke aflevering

Wij werden tijdens onze zoektocht naar een nieuwe auto vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg over de XC 40. We konden een goede proefrit maken en kregen een nette inruilprijs. Tijdens de aflevering konden we onze auto onthullen door het kleed er af te halen. Leuke manier van afleveren

Zeer goed en netjes geholpen door Hans! Auto top afgeleverd volgens afspraak

Ontvangst en behandeling zoals het hoort.

Toelichting ontvangen op de onderhoudswerkzaamheden.

Correcte afwerking

Kon de grote beurt nog regelen voor de vakantie. Kreeg mooie ruil auto mee. Beurt is correct uitgevoerd.

Geheel volgens afspraak.

Vriendelijke medewerkers, vlotte afhandeling.

Kwaliteit garage maar even niet opgelet.

Mijn auto heeft een grote beurt en bandenwissel gehad, thuis gekomen waren de velgen van zomer banden die geplaatst waren behoorlijk vies. Bij telefonische navraag bleek de wasserij “defect” te zijn, op dat moment, want ik mocht wel langskomen om ze alsnog te laten wassen. Dit was voor bijna een uur rijden niet aan de orde. Dus een beetje teleurgesteld dat wel. Maar wel bedoeld als opbouwende kritiek.

Top geregeld.

Alles verliep ditmaal correct volgens afspraak. TOPPERS.

Uitstekende kwaliteit en service

Het geheel wordt gewoon goed geregeld en uitgevoerd.

Gewoon goed.

Ook dit keer weer prima geholpen. Wel erg jammer dat de huurauto niet afgedankt was (nog 120km in de tank). Ruitensproeiervloeistof was op. Lange haren rondom de automaat. Dit ben ik niet gewend. Ik huur een vervangende auto dan mag ik verwachten dat alles ook keurig geregeld is. Normaal altijd een 10, vandaar nu maar 8.

Goede hulp, duidelijke informatie verstrekking inclusief prijsopgaaf

Leuke manier van afleveren

Maandag 11 april 2022 was het zover , we gaan elektrisch rijden. In de showroom aangekomen zagen we een auto staan onder een kleed dat zal hem zijn onze C40 leuk om op deze manier je auto in ontvangst te nemen met nogblekkere fles wijn etc etc erg leuk en gezellig. Ga zo door Broekhuisen en bedankt Hans Last . Gr uit Zuidlaren

zoals altijd netjes op tijd en vriendelijk. helaas de binnekant van de voorruit vergeten

Goede service, sms wanneer de auto weer klaar staat, fijn!

Geen grote beurt wanneer dit niet nodig is (ik dacht dat het wel weer aan de orde zou zijn). Dat schept vertrouwen.

Over Broekhuis Volvo Assen