Prijs kwaliteit

Super geholpen, tijdens de afspraak stond de auto in showroom klaar. Auto thuis afgeleverd gekregen en volgens afspraak in orde gemaakt. Kortom erg goede ervaring.

Goed en professioneel personeel

Goede ontvangst, vriendelijk en kundig.

Bedankt José, voor deze mooie woorden! Het ontvangen van deze complimenten doet ons erg goed. Graag tot de volgende keer bij ons in Assen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Door verkoopadviseur dhr. Last prima geholpen

Bedankt voor uw positieve beoordeling en wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Top garage!!

Professionele garage met superservice! Leenauto meegkregen. Door persoonlijke omstandigheden gevraagd of leenauto later mocht inleveren. En dat kon gewoon! Superservice vind ik dat!!

Beste Mina, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Bij het volgende bezoek staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Vriendelijk ontvangen aan de balie. Auto prima service beurt gekregen

Bedankt Adriaan, voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen bij ons op de vestiging doet ons goed om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Gewoon goed!

Al een tijdje op zoek naar een jonge occasion van Volvo met een specifiek optiepakket. Uiteindelijk stond er een mooie wagen met goede prijs in Assen. Het was even rijden uit Almere maar zeker de moeite waard. Uiteindelijk een veel betere prijs gekregen voor mijn oude auto dan in midden Nederland. Behulpzame verkoper die meedenkt en uiteindelijk een prachtige combinatie heeft gemaakt met grote wielen. Toen bleek dat hiervoor de spatborden verbreed moesten worden is dit kosten loos op de auto gezet. Auto was leuk verpakt onder een kleed bij afhalen. Prima service. Kan aanraden om hier zaken te doen.

Beste Jeroen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het is voor ons heel fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen en u Broekhuis aanraadt! Wij hebben met plezier voor u klaargestaan. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Wederom prettig onderhandeld over de aankoop van een nieuwe Volvo

Zoek je een nieuwe of gebruikte Volvo dan kan ik je Broekhuis Assen van harte aan bevelen. Vriendelijke medewerkers waar je op een correcte wijze zaken mee kan doen. Niet alleen tijdens de verkoop maar waar je ook daarna met al je vragen terecht kan.

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij danken u vriendelijk voor uw aanbeveling. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Duidelijk en degelijk

Betrouwbaar en accuraat

Beste Henk, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Prima!

Goede service en vriendelijk personeel

Beste Stephan, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Aflevering auto met veel persoonlijke aandacht.

Heel goede aflevering van de gekochte auto. De verkoper nam veel tijd voor ons. De auto werd spectaculair onthuld en daarna kregen we een uitgebreide uitleg over de functionaliteiten.

Beste Nicole, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u een hele goede ervaring heeft gehad gedurende de aflevering. Wij wensen u veel prettige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Vriendelijke service

Zeer goed geholpen bij aanschaf nieuwe auto, komt afspraken na. Zeer tevreden.

Beste Remko, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Enthousiast en deskundig

medewerkers zijn enthousiast, hebben kennis van zaken, duidelijk in uitleg, er heerst een ontspannen sfeer, kortom goede ervaring gehad tijdens aankoop auto

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Zeer goede Volvo dealer!

Aankooptraject uitstekend en zeer vriendelijk begeleid door Hans. Deal was snel gesloten. Afspraken worden goed nagekomen. Nieuwe Volvo had af fabriek nog een issue wat door de werkplaats zeer serieus werd opgepakt. Ben ervan overtuigd dat dit ook goed gaat komen. Vriendelijke medewerkers en lekkere koffie.

Beste Carel, Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. Wij zijn u graag de volgende keer en zal de koffie voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Het lange wachten beloond!

Ruim negen maanden wachten op de levering van je nieuwe Volvo XC 40 Recharge is erg lang. Als je dan eindelijk de sleutels in handen krijgt, is dat geweldig. Zeker door de manier waarop verkoopadviseur Hans Last er een feestje van maakte. Alle tijd voor de onthulling van de auto en de uitleg van de werking van de diverse systemen in de auto. Klasse!

Beste Ruud, Van harte gefeliciteerd met uw mooie XC 40. Wat fijn dat u na het lange wachten de aflevering als een feestje heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Ontbreken van de puntjes op de I en controle van eigen diensten

Mijn eerst ervaring, proefrit en verkoopgesprek waren erg positief. Wel al bij zowel proefrit als tijdens aflevering aangegeven dat het acculampje brandt. Dit zou vanzelf weggaan na rijden, nu ben ik bekend met hoe dat werkt dus met een goed gevoel de auto meegenomen waarbij mij al wel opviel dat de chromen onderdelen vergeten waren te poetsen. Kan gebeuren en wilde ik niet te moeilijk over doen. De volgende dag wil ik de auto starten, maar doet die niets. ANWB erbij die aangaven dat de accu kapot was en nog maar 25% capaciteit had. Gevolg was dat ik mijn afspraken van de zaterdag kon cancelen hele zaterdag weg was en ik richting Assen kon rijden voor een leenauto. Slordig, maar nog steeds wel zoiets van kan gebeuren. Maandag auto weer terug, maar met vetvlekken op de motorkap van het vervangen van de accu, toch wel beetje balen bij en net afgeleverde auto met afleverpakket waaronder poetsen. Al na een aantal dagen constateerde ik een ijzerschurend geluid, regelmatig moeilijk schakelen in de vijfde versnelling en nog wat kleine puntjes. Eerst naar Groningen, maar daar mochten ze het vanwege een uitgebreide analyse niet uitvoeren waardoor ik alweer naar Assen moest. Wel weer een leenauto, en een aantal dagen later de auto weer helemaal klaar. Gisteren de auto opgehaald omdat die klaar was, maar toen ik de snelweg opdraaide en doorschakelde naar de zesde versnelling kwam lukte dit nagenoeg niet. Terug naar Assen, medewerker mee laten rijden en hij constateerde hetzelfde. Auto weer achter moeten laten en voor niets naar Assen gereden. Ik zou het vanzelfsprekend vinden dat als er inmiddels al zo’n geschiedenis is in een korte tijd er iets van een ‘dubbelcheck’ plaat zou vinden. Vandaag vrijdag de auto weer terug en alles lijkt op dit moment weer goed te zijn. Toch is de glans en het vertrouwen er wel enigszins af. Vooral omdat ik de auto nog geen maand in bezit heb.

Beste heer Scholte, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om deze ervaring te bespreken, bedankt voor dit gesprek. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen om uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Heel goed en professioneel geholpen

Klantvriendelijke medewerkers en een professionele service. Zeer tevreden.

Beste Erwin, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u onze service zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Xc90 beurt gehad, prima uitgevoerd , auto schoon afgeleverd

Ben goed tevreden. Een klein dingetje: in plaats van een sms je dat de auto klaar is zou ik liever gebeld worden. Ik zit( wellicht ben ik uitzondering) niet de hele dag op mijn telefoon, maar als ik gebeld wordt neem ik wel op of bel terug

Beste Johan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat u tevreden bent met het onderhoud en de service. Bedankt voor de terugkoppeling over de contactwijze, wij zullen dit meenemen voor de volgende keer. Graag tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Goed maar minder vertrouwen hoe dit wordt opgelost

De aankoop van de auto ging goed. Als ik dan veel geld uitgeef en een behoorlijk bedrag betaal voor aflevering vind ik het heel jammer dat ik in de eerste week al twee liter olie moet bijvullen. Dit geeft mij het gevoel dat de beurt die de auto krijgt bij afleveren niet of niet volledig is gedaan. Brorkhuis heeft netjes de auto opgehaald en gerepareerd. Zij vonden het ook heel vervelend en hebben er alles eraan gedaan om de auto weer goed voor elkaar te krijgen.

Top service van een topverkoper

Luisteren naar de wens vd klant en service gericht de wens vervullen.

Beste Pim, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Niks op aan te merken

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Een goed gevoel

Na lang zoeken werd het een xc40. Een mooie auto met trekkracht en pit en dat volledig elektrisch.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dat u naar lang zoeken uw Volvo CX40 bij ons heeft gevonden daar zijn wij erg blij mee en hebben u dan ook graag geholpen! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Goed, snel en op tijd

Auto volgens afspraak om 8 uur gebracht voor jaarlijkse onderhoudsbeurt. Kon er op blijven wachten. Om 9 uur gereed. Mijn eerste ervaringen met Volvo zijn goed.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat uw eerste ervaringen met Volvo goed zijn. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Geweldige service, klantgerichtheid overleg vooraf en tijdens diagnose bespreking met de monteur.

Geweldige mooie en zeer ruim opgezette showroom, receptie overzichtelijk ingedeeld. Zeer tevreden na een onderhoudsbeurt, Aardige en zeer vriendelijk personeel.

Bedankt Ben! Voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor! De volgende keer staan we graag weer voor u klaar! Vriendelijke groeten, Broekhuis Volvo Assen

vriendelijk behulpzaam personeel

Hans Last heeft ons heel fijn geholpen. Nam echt de tijd voor ons en heeft de auto keurig afgeleverd en alles duidelijk uitgelegd

Beste Martin, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Goede service en vriendelijk personeel

Nemen de tijd voor je en je auto, En de werkzaamheden worden vakkundig uitgevoerd

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

Over Broekhuis Volvo Assen