Makkelijk met afspraak maken. Snel tot een deal gekomen.

Prima snelle reactie op verzoek voor een afspraak. (weekend) Bereid om auto enige dagen vast te houden. Correcte en snelle hulp en info. Redelijk bod op inruil auto. Snel tot overeenstemming gekomen. Alle afspraken nagekomen. Prima dealer. Na een week nog zeer tevreden over auto en niets waargenomen wat niet klopt of werkt.

Alles helemaal na wens gegaan

Ik vind de klant vriendelijk heid helemaal topaankoop voor de goede service vriendelijke groet Roelie

goede afwerking

ik heb onlangs mijn Opel Crossland voor een onderhoudsbeurt gebracht . En daar heb ik gewacht totdat de auto klaar was. ik kon naar dat de auto klaar was deze meenemen. En moet zeggen dat de afwerking goed verzorgd is. Minpuntje was de rekening en met namen de olieprijs die gehanteerd is.

Corsa via Babour Hamayon aangekocht. Vriendelijk en keurig netjes behandeld en corsa conform afspraak geleverd gekregen. Kortom: voldoende redenen om een volgende auto ook weer bij Broekhuis aan te schaffen.

Voiraf heldere afspraken over kosten. Mbt niet vooraf voorziene reparaties wordt telefonisch afgestemd.

Prettig

Afspraken nagekomen en goede service

Prima ervaring

De verkoper wist dat wij naar een bepaald merk en type auto zochten . Toen deze auto bij de vestiging binnen kwam heeft hij contact met ons genomen . Goeie deal gemaakt met onze inruil , dus wij zijn zeer tevreden .

Top bedrijf

Altijd behulpzaam met goede adviezen en zeer kundig en aardig personeel

Topservice.

Ik ben zeer te spreken over de service en klantcontact .Alles netjes uitgevoerd Broekhuisjaarbeurt .Koffie en oliebol werd me aangeboden.Tenslotte mijn auto van binnen en buiten prima schoongemaakt

prettig bedrijf

Op vriendelijke en prettige manier onderhoud aan auto laten doen.

Tevreden

Klantgericht, duidelijke uitleg van het gedane onderhoud.

Verwachting overtroffen

Ik bracht mijn auto voor een beurt en wintercheck. Toen de auto klaar was, was mijn auto ook nog eens helemaal gewassen en gezogen. Dat noem ik nog eens service.

Goede en eerlijke behandeling !

Zeer tevreden over prettige behandeling en deskundig advies. Ruim 50 jaar tevreden OPEL rijder. Natuurlijk vele dealers gekend. Ik dacht recht van spreken te hebben als ik zeg:" BROEKHUIS PRIMA."

Geweldige service

Ik werd snel en klantvriendelijk geholpen. Ik voelde me er geen nummertje, want er is voldoende persoonlijke aandacht.

prima geholpen

kom al jaren bij Broekhuis altijd goed geholpen

goed geholpen en de auto netjes afgeleverd.

Broekhuis Arnhem heeft een Topteam!!!

Afspraak was zo gemaakt. Klantvriendelijk en al mijn vragen werden duidelijk beantwoord.

Voortreffelijk geholpen

Vanaf begin tot het eind van de onderhoudsbeurt goed op de hoogte gehouden.

Erg tevreden

Onlangs een Opel crossland gekocht bij Broekhuis Opel in Arnhem . Zeer klantvriendelijk behandeld. Ik ben ook zeer tevreden over de aangeschafte auto. Medewerker was aardig en heeft mij goed geholpen. Ik raad deze garage zeker aan.

Prettig.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn vragen werden serieus genomen.

Top bedrijf!

Uiterst vriendelijk en kundig team van medewerkers. Reeds een behoorlijk aantal auto's aangeschaft en in onderhoud gegeven.

Goed gedaan jochie!

Tot de volgende keer!

Zoals altijd TOP!

Snel en goed. Hier hou ik van! Goed bedrijf met een goede verkoper ( Tim). Bedankt

Alles gewoon goed

Over Broekhuis Opel Arnhem