we zijn goed geholpen.

Mijn ervaring is goed.

goede service

vriendelijke ontvangst en goede service

Kwaliteit prijsverhouding is goed.

Keurig geholpen zowel door baliemedewerker als monteur. Geven duidelijk aan wat er gebeurt en/of wat er nog binnenkort moet gebeuren. Alweer een prima ervaring.

Hele goede service

Gewoon hele goede service

Topbehandeling

Al meer dan 20 jaar klant

Eerst in Ede, daarna verhuisd en al jaren weer hier bij Broekhuis. Ik vertrouw op hun kennis en verantwoording voor mijn auto zodat ik mij veilig voel in mijn auto.

Prima communicatie over wat naast de Broekhuis jaarbeurt van belang was voor onze auto!!

Zeer prettige behandeling!!

Prima vriendelijke eerlijke hulp gehad bij de aankoop van een auto

Zie boven

Geweldig goed geholpen

De verkoper Tim Mulder heeft ons super geholpen nam alle tijd en was prettig in de omgang. We hebben goede zaken gedaan

Prettig, vriendelijk en deskundig geholpen.

De verkoper was heel klantvriendelijk. De auto kon eerder opgehaald worden dan afgesproken (wat ik heel fijn vond).

Jaarlijkse beurt goed geregeld inclusief wassen en interieur schoon. Coulance ontvangen voor defecte ruitenwisser.

Erg goed

Geweest voor de jaarbeurt, afspraak gemaakt via internet, erg makkelijk. Tijdens de beurt ben ik gebeld voor de aandachtspunten en een sms gekregen toen de auto klaar was. Erg vriendelijke receptie-medewerkers.

Prima geholpen in een alleszins acceptabele tijd.

Goede communicatie en service. Gemaakte afspraken worden volledig nagekomen. Is er iets extra’s nodig of wordt er iets extra’s geadviseerd, dan wordt dat eerst gevraagd. Fijn is dat je, tijdens de uitvoering van een (jaarlijkse) onderhoudsbeurt, op je auto kunt wachten indien je dit wenst. Krantje, kopje koffie, prima voor elkaar. Na de onderhoudsbeurt wordt de auto ook nog voor je gewassen, krijg je een afschrift van de uitgevoerde werkzaamheden alsmede mobiliteitsgarantie voor een jaar. Daarna kun je gelijk vertrekken, want de rekening wordt thuisgestuurd.

Prettig

Prettige ontvangst. Keurige uitleg. Correcte overdracht.

Adequate service en vriendelijk personeel

Personeel denkt mee met de klant en het onderhoud is vlot uitgevoerd. Enig minpunt is de bereikbaarheid van de receptie.

Kleine beurt, APK en als toetje een gratis wasbeurt

Na een vriendelijke ontvangst de wachttijd onder het genot van een kop koffie, op ons gemak doorgebracht in de zithoek in de showroom. Tussendoor duidelijk op de hoogte gebracht van de extra uit te voeren werkzaamheden en de daaraan verbonden kosten. Na afloop ingestapt in een keurig gewassen en schoongehouden auto. Geweldige service.

Perfect geholpen

Uiterst tevreden over de servicebeurt!

Werd vooraf keurig op de hoogte gebracht via app bericht ruim een dag voor de afspraak. Afspraak verliep volgens plan.

Uitstekend.

Zeer goede uitleg van de monteur. Uitstekend uitgevoerde onderhoudsbeurt. Ik kom al jaren bij Broekhuis.

Goed contact en prima geholpen

Auto gebracht voor APK en onderhoudsbuurt. Volgens afspraak werdt ik gebeld over te onkosten,ook dat waarderen wij. Ook de klantvriendelijkheid bij de garage was perfect. Wij zijn zeer tevreden met alles!!

Goede service en professioneel personeel

Ik kom al meerdere jaren bij Broekhorst Opel Arnhem en heb goede ervaringingen. Alle jaren krijg ik goede service en advies van het personeel.

Afspraak werkt perfect

Klantvriendelijk en vakkundig

Wordt altijd netjes gebeld en/of bericht gestuurd.

Prima geholpen. Goed vooraf overleg over de uit te voeren werkzaamheden.

Het cijfer 10, zegt al voldoende toch!

Over Broekhuis Opel Arnhem