Nieuwe auto gekocht, maar slecht afgeleverd

Auto's kun je overal kopen. Het draaid om service en betrouwbaarheid. Ik leverde mijn oude auto in en kreeg een auto die niet geheel schoon was gemaakt en een tweede auto sleutel waar de batterij van op was. Ook duurde de aflevering 2 uur lang. Hierdoor kwam ik te laat bij de school om mijn kinderen af te halen. Daarnaast had ik betaald voor een afleverbeurt. Na 4 weken rijden ging het lampje branden dat mijn auto een service beurt nodig had. Na onderzoek vanuit een andere vestiging bleek dat mijn auto was afgeleverd zonder afleverbeurt, waar ik wel voor betaald had. Ik ben blij dat de waarheid is verteld, maar vind het dus wel schandalig, want mij werd in Arnhem wel verteld dat ze dat gedaan hadden. Oftewel slechte service en onbetrouwbaar. Ik raad Broekhuis Arnhem dus af! Dit in tegenstelling tot andere vestigingen waar ik wel goed en betrouwbaar werd geholpen. Positief punt was dat er een vrouwelijke verkoopster werkt die heel aardig was voor mijn kinderen en hun ook wat te doen gaf en drinken gaf, de eerste keer dat ik daar langs kwam. Tweede positieve punt is dat ik wel mijn service beurt als nog ga krijgen, maar dan wel via een andere vestiging waar ik altijd geholpen werd. Hierdoor cijfer onvoldoende gegeven en niet lager.

Beste heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij een goed gesprek gehad en zijn blij te zien dat de auto goed bevalt. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Arnhem

zeertevreden

netjes te woordgestaan

Vlot van begin tot eind (auto was zelf aangeleverd!!)

We hebben recent een auto gekocht bij Broekhuis Opel Arnhem. We waren super geholpen door Thijs. Hij was vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Wij konden de nieuwe auto zelf niet ophalen en de oude inleveren vanwege persoonlijke omstandigheden en hij regelde een breng/ophaal service naar ons toe (wij wonen ruim anderhalf uur van de dealership). Wij zijn erg tevreden en het bedrijf is 100% een aanrader!

enthousiaste medewerkers en deskundigheid

enthousiaste medewerkers en deskundigheid

super tevreden over Broekhuis Arnhem.

Wij zagen op de web-side van Broekhuis een Suzuki Vitara staan, helaas stond deze bij Broekhuis Alkmaar en wij wonen in Arnhem. Vanuit Arnhem is er contact gelegd met Alkmaar en konden wij de auto in Arnhem bekijken en een proefrit maken. Wij werden perfect geholpen door Thijs Harmsen, kregen voor onze auto een perfect bod. We hebben de Suzuki uiteindelijk gekocht. De verkoop begeleiding van Thijs was Super en het belangrijkste was wel dat de auto gekeurd werd en enkele kleine dingen aangepast werd. Een dag na het ophalen belde Thijs om te vragen hoe de ervaring was. Super

Goede service,

Duidelijk omtrent wat er aan de auto moet gebeuren. Geeft mij altijd weer een fijn gevoel als de auto is goedgekeurd. Fijne mensen.

Netjes en vakkundig geholpen en geen hoge rekening

De auto rijd weer super en netjes en schoon afgeleverd

Aardige verkoper

Broekhuis arnhem beveel ik echt aan. Personeel zijn aardig en erg behulpzaam. Ook met vragen kun je goed terecht.

Zoals al jaren..goed

Zeer prettig

Super vriendelijke personeel

Een heel tevreden klant!!!!!!

Op zich ben ik heel tevreden over mijn garage (Broekhuis)! Maar behalve Dennis van Marwijk, die mij geholpen heeft met het kopen van mijn laatste nieuwe auto, zie ik alleen het personeel van de receptie, als ik daar kom: Jaap, Tamara, Luuk en Koen (die volgens mij er niet meer is), en ik kan niets anders zeggen, dat ze altijd vriendelijk en behulpzaam zijn!!! Z.n.e.d. zie ik Jeroen van de werkplaats ook bij de receptie, maar die is altijd aardig, die ken ik (samen met Jaap) al vanaf het andere adres van garage Broekhuis een paar jaren terug!! Ook Albert (van de werkplaats), die soms bij de receptie werkt , is altijd vriendelijk!! Dus van het team bij de receptie ben ik heel tevreden en ik hoop, dat zolang ik klant blijf bij Garage Broekhuis, ik ze iedere keer als ik daar kom, mag treffen!!!....Want als klant is het heel fijn en belangrijk....én het geeft je een goed gevoel, dat je als een goede klant, altijd “vriendelijk wordt ontvangen!!!”

Reparatie half uitgevoerd en slecht

Reparatie niet of half uitgevoerd en schade raar gerepareerd

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en hebben wij dit voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Arnhem

vriendelijke verkoper en goede service

een foutje bij aflevering binnen een dag opgelost prima service gekregen in ons dorp vriendelijke monteurs

Snel en vakkundig

Vriendelijke mensen en ik kon snel geholpen worden. De auto werd ook netjes nog even schoongemaakt.

Deskundig en betrouwbaar

Zowel bij intake als oplevering goede informatie over de werkzaamheden bij de onderhoudsbeurt

Zeer goede service.

doordat ik door ziekenhuisopname verhinderd was om de auto naar de werkplaats te rijden boden zij aan om kosteloos de auto op te halen en weer thuis te brengen. Geweldig.

Goede service; nette, vriendelijke medewerkers; bij extra kosten word overlegd; mijn auto is gewassen en gestofzuigd; nette verkoopruimte; en, de koffie staat altijd klaar.

Vakbekwaam, vriendelijk en al jaren betrouwbaar!

Ruim twintig jaar rijden wij een Opel van Broekhuis. Personeel aan de balie is altijd vriendelijk, in de werkplaats vakkundig en in de verkoop betrouwbaar. De twee J’s (Jaap en Jeroen) verdienen een eervolle vermelding. Zuinig zijn op zulk personeel. Vriendelijke groet, Anneke van de Ven

Gerichte en vriendelijk service

Vanaf het moment dat je binnen komt, word je vriendelijk begroet en geholpen. Klant tevredenheid en expertise staan op de eerste plaats en dat zie je overal in terug. Grote aanrader!

Zeer tevreden met broekhuis

Goede service alles netjes overzichtelijk, kan alles in zien alle diagnose + de foto's echt top

Goede garage

Voor mij is Broekhuis de garage. Je wordt er prettig geholpen en eventuele meer kosten wordt altijd in overleg wel/niet gedaan.

Vriendelijke mensen je voelt je welkom

Ik had een afspraak voor een beurt daarbij zag de oplettende mineur dat de waterpomp een beetje lekte en gezien wij 1 sept naar Italië gaan heel blij dat hij het zag en direct vervangen ik ben daar heel blij mee , gelukkig zijn er ook mensen die iets extra voor je doen

mooi bedrijf maar niet helemaal perfect.

30 juli om 16:00 mijn nieuwe insignia sport tourer opgehaald. Verkoper gaf aan dat de auto de eerste beurt zou hebben gehad. Bij aflevering kwam de melding olie vervangen. Het bleek dat men geen onderhoud uitgevoerd had terwijl dit was afgesproken. De verkoper baalde als een stekker en heeft toegezegd dit alsnog te regelen. Ik heb zelf een afspraak gemaakt bij Broekhuis in Enschede voor de eerste beurt.

Topzaak

Al diverse auto's gekocht hier. Vriendelijk en behulpzaam. Goede service en garantie. Dus als je een goede auto zoekt dan moet je hier zijn.

Over Broekhuis Opel Arnhem