geweldige service!

Je wordt bij Broekhuis Opel Apeldoorn professioneel en zeer klantvriendelijk geholpen.

Tevreden over afhandeling onderhoudsbeurt

Beleefd personeel, dat netjes aangeeft welke reparaties gedaan dienen te worden. Ondanks hoge reparatiekosten (ff schrikken) is de rekening uitstekend gespecificeerd en voorzien van foto's van de vervangen onderdelen.

alles prima geregeld en volgens afspraak afgewerkt

In de ochtend auto gebracht, en 's avonds gereed weer meegenomen.

Snel een deal kunnen maken.

Deal was snel gemaakt. Alleen bleek de auto niet alle opties te hebben waarmee geadverteerd is. Auto kwam van een andere vestiging.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Al jaren bij dezelfde garage. Niet naast de deur maar betrouwbare ,punctueel en vakkundig.

Ik ben zeer tevreden, helder en goede communicatie en service

Keurig en netjes afgehandeld.

Positief.

Uitstekend!

Van planning tot aflevering, service en kwaliteit.

altijd een gewassen auto naar een grote beurt opgehaald prima

prettige behandeling bij maken van reparatie afspraken

top service

1) (vrijwel) geen wachttijd aan de telefoon 2) duidelijke afspraken, die worden nagekomen 3) al vroeg in de ochtend word ik gebeld met een overzicht van de verwachte kosten 4) netjes een bericht dat de auto weer klaar is 5) leenfiets 6) professionele en zorgvuldige communicatie 7) verbeterpunt: toen ik belde voor een beurt/apk was het eerstvolgende moment pas een maand later. Dat had ik liever wat eerder gehad.

Prima service, eerlijk en transparant

Fijne service. Eerlijk over gebreken en denken mee in oplossingen. Snel geregeld en fijn dat je je auto weer spil en span mee terug krijgt. Was perfect geweest als het kinderslot er weer opgezet was of gemeld was dat het er af gehaald was. Want helaas deed mijn zoon de deur open onder het rijden en bleek het kinderslot eraf gehaald te zijn.

Prima service en goed werk!

Duidelijk en transparant. Niet goedkoop maar wel goed!

Gewoon goed.

We hebben een mokka x gekocht. Het eerste kontakt verliep relaxt. S middags gebeld voor een proefrit en dat kon direkt. Daarna de koop geregeld. Afgelopen zaterdag de auto opgehaald, kop koffie, flesje wijn, en een goede uitleg over de auto. Kortom fijne ervating Onze dank daarvoor

Ze staan voor je klaar!

De afgelopen 10 jaar komen wij al naar tevredenheid bij deze garage. In het afgelopen jaar veel pech gehad met een vrij nieuwe Opel grandland X Hybrid4. Iedere storing, iedere afsleep en iedere reparatie stonden ze klaar.. van een luistert oor tot het uitleggen van tot het regelen van een vervangende elektrische auto. Kortom niet alleen bij verkoop maar juist ook daarna kunnen wij bij ze terecht. Top ga zo door.

Vakkundig en betrouwbaar

De kopregel zegt genoeg. Zeer tevreden

Vriendelijk personeel en goede service.

Zeer goed geholpen en snelle levering. In overleg veel mogelijk.

Professioneel advies met oog voor maatwerk

Voor de 25e verjaardag van mijn zoon waren wij op zoek naar een leuk autootje. Via de website van Broekhuis zagen wij een leuke Corsa. Ondanks de afstand toch naar Apeldoorn gereden en een proefrit gemaakt. Fijne, sportieve auto. Het oplossen van de kleine puntjes die wij vonden werd totaal niet moeilijk over gedaan. Ook het thuis bezorgen van de auto, onze 1e ervaring, maar ook van de verkoper is tot in de puntjes verzorgd. Een onvergetelijke dag voor onze zoon dankzij het maatwerk van Broekhuis. De auto rijdt overigens heerlijk ;-)

Geweldig!

Werkelijk geweldig hoe men in Apeldoorn met hen klanten omgaat. Heb auto ingeruild en andere gekocht. Zonder problemen is de overdracht verlopen en was het contact met de verkoper zeer plezierig. Natuurlijk een beetje geven en nemen, dat hoort erbij maar uiteindelijk een nieuwe klant voor jaren erbij.

Tip top in orde!

Makkelijk via website ingeplande jaarbeurt Duidelijke afspraken vooraf gemaakt die ook zijn nagekomen. Redelijke prijzen. Volledig gespecificeerde factuur. En ook nog lekkere koffie! ;-)

Broekhuis doe wat ze beloven...

Prettige ervaring met autobedrijf Opel broekhuis in Apeldoorn...ik heb een citroen c1 aangeschaft en prettig zaaken kunnen doen..niet dat opdringerig..maar gewoon. ze behandelen je gewoon als klant...en het belangrijkste houden contact met je als klant...en je weet waar je aan toe bent...ik ben dik tevreden en volgend jaar heb ik een nieuwe gebruikte bestelbus nodig...dan kom ik zeker weer bij jullie langs...en we komen er weer uit samen..

Super goede service

Een prettige ervaring