Zeer goede ervaringen!

Prettig en fijn geholpen. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt meegedacht met de klant. In de eerste instantie wilde ik mijn oude auto inruilen, maar zag daar later toch vanaf. Ook dit werd netjes opgelost. In het verleden hier ook een auto aangeschaft en dat is goed bevallen. Nu een Opel Crossland X gekocht en daar zijn we zeer tevreden over!

Beste Jeroen, Gefeliciteerd met de aanschaf van uw mooie Opel Crossland X. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende het verkoopproces. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Goede ontvangst

Goede uitleg.

Beste Manodj, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u een goed ontvangst heeft gehad en dat u bent voorzien van een goede uitleg. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima behandeld .Fijn dat je op de hoogte wordt gebracht over de werkzaamheden en de kosten.

Beste Corry, Bedankt voor uw positieve review! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

positief verrast over de geboden service

positief verrast over de geboden service

Beste Peter, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat wij u op een positieve manier hebben kunnen verassen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima, goed overleg, fijne kennismaking met Broekhuis

Verrassend aanbod voor gratis update van diverse kleine zaken en hulp onderweg. Hoewel al bij ANWB.

Beste Ria, Hartelijk dank voor uw bezoek. Wij zijn blij te zien dat u een fijne kennismaking heeft gehad bij ons in de vestiging. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Duidelijke afspraken.

Vriendelijke omvangst

Bedankt voor uw beoordeling! Het doet ons goed om te zien dat u vriendelijk bent ontvangen en alles volgens duidelijke afspraken is verlopen. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Fijne service

Fijne en goede service en prettige communicatie. Auto ook nog eens gepoetst terug gekregen!

Beste Lizanne, Bedankt voor deze mooie review. Daar doen we het voor. Wij zijn u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Zeer correct en aardig

Zijn vriendelijk en komen afspraken na. Auto stond weer keurig voor me klaar. Fijne ervaring.

Bedankt Annemieke, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Communicatie verliep slecht

Communicatie verliep niet goed, daardoor halve dag later auto terug.

Beste Annemiek, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en zo kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Goed gastheerschap vanuit Broekhuis Apeldoorn, met dank aan Mischa

Gedurende het aankoopproces heeft hij goed aangevoeld wat onze (mijn) wensen waren, ons de ruimte gegeven om ons zelf onze gedachten te vormen en hij was een uitstekende gastheer. Dank je wel Mischa Ezinga

Beste Christa, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Mischa. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Fijn klantvriendelijk bedrijf

Ik was eerst een zeer tevreden klant bij bij Snipperling, en dat ben ik nu bij Broekhuis.

Bedankt Emile, voor deze mooie review. We zijn erg blij om te zien dat u zeer tevreden bent over Broekhuis. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

er werd rekening gehouden met mijn ziek zijn. geweldig lief.

Beste Annet, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Geen problemen ervaren

Auto gebracht voor onderhoud. Prima afgehandeld

Bedankt Wilma, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat alles prima is afgehandeld en u geen problemen heeft ervaren is voor ons erg fijn om te zien. Wij staan graag bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

vriendelijke mensen en heel behulpzaam, goed geholpen

Een fiat gekocht bij broekhuis en heel goed geholpen alles goed uitgelegd en als je bepaalde dingen niet snapte hebben ze alle tijd voor ons genomen en dat vonden wij heel fijn

Bedankt voor uw mooie review en beoordeling. Dat u zo goed geholpen bent is voor ons heel fijn om te zien, daar doen we het voor! Wanneer u ons in de toekomst nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima opgevangen. Alleraardigst personeel …super!!!

Jammer leenfiets niet meer van deze tijd. Geen versnelling….terugtraprem….en dan naar de andere kant van Apeldoorn fietsen!!!

Bedankt Edwin, voor het delen van uw ervaring! Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Uitstekend en professioneel geholpen

Ik had op de site van Broekhuis een mooie auto gezien. Alleen stond deze in Lelystad en niet in Apeldoorn. Gebeld naar Broekhuis Apeldoorn en dezelfde dag nog een proefrit gemaakt (uiteindelijk ook gekocht). Top communicatie en word echt naar je geluisterd. Ze hebben me zelfs geholpen met een verzekering afsluiten:)

Beste Quirien, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Super tevreden

Eindelijk niet een "autoverkopertje" waarbij je gelijk het idee hebt dat je wat aangesmeerd wordt.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat u goed contact heeft met onze verkoper. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Negen van de toen goed!

Snelle reactie, uitstekende communicatie, vriendelijk en responsief. Paar kleine missers: tank zat niet vol (altijd een beetje lullig, want voor €15 meer was dat wél het geval geweest) en de airco had ook even opgetopt moeten worden. Verder geen op- of aanmerkingen.

Bedankt Thomas, dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima geholpen

Prima geholpen

Bedankt Jolanda, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Klantvriendelijkheid

Wij zijn bij de aankoop van onze Opel Mokka goed geadviseerd door de verkoper ( Jesse) en samen met hem tot een goede overeenkomst gekomen.

Beste Dick, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Jesse bij de aankoop van uw Opel Mokka. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima en netjes geholpen

Goeie ervaring. 1e keer bij Broekhuis.

Dank u wel voor het delen van uw eerste positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prettige service en tijd voor de klant

Er werd voldoende tijd genomen om het gewenste onderhoud en oplossen enkele problemen aan te horen en dat gebeurde op een prettige manier

Beste Leo, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat u onze service zo heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Jammer,dat je moet betalen voor een leenauto,zijn we niet gewend, jammer,dat is een minpunt. Voor de rest een prima bedrijf,en goed geholpen,daarvoor mijn dank. Pluspunt het controlerapport.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

ik werd van begin tot het einde op de hoogte gehouden

mijn ervaring. me auto werd netjes afgeleverd gewassen en al

Beste Michael, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat u goed op de hoogte bent gehouden. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Bijzonder tevreden over het meedenken

Ben bijzonder tevreden over het meedenken over een nieuw private leasecontract toen ik even langskwam om te kijken naar de mogelijkheden omdat mijn bestaand leasecontract bijna was afgelopen. Uitermate goede service !

Bedankt Jan, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo bijzonder tevreden bent over het meedenken. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Over Broekhuis Alfa Romeo/Fiat/Jeep/Opel Apeldoorn