Veel fouten, deels opgelost
Fouten deels opgelost.
* Aan balie is aan het Ford assistance gold certificaat document een formulier geniet waaruit werkelijke km stand blijkt.
* Idd fout gemaakt wat kosten betreft. E 42,57 na paar dagen geretourneerd. Echter geen nieuwe factuur gezien.
* Klok bijwerken wordt alleen bij zomer/wintertijd gedaan.
1. In mail een APK oproep bericht ontvangen. Meteen afspraak gemaakt en bevestigd gekregen voor servicebeurt incl. APK. Paar dagen later weer een uitnodiging een afspraak te maken ... HUH? Ff gebeld ... afspraak stond niet in de agenda bij Ford. Hoogst vreemd. Gelukkig nog net een afspraak OP de vervallende APK datum kunnen maken. Bij deze telefonische afspraak aangegeven dat ik graag een leenfiets mee wil, kreeg in de digitale bevestiging de melding: Leenfiets: NEE. Nou, daar zakt je broek toch van af ...
2. Op het Ford Service / ford assistance gold certificaat document staat een oude kilometerstand ingevuld. Nu moet ik weer terug om een juiste op te halen. Als het niet belangrijk zou zijn zou dat niet ingevuld hoeven worden.
3. Digitaal een hele APK checklist ontvangen en nagekeken wat er zo gedaan wordt. Er staat o.a. klok op juiste tijd zetten. Dit is niet gebeurd, mijn klok loopt nog steeds 10 min. voor. Waardoor ik mij afvraag hoe serieus zo'n lijst eigenlijk is ... doen alsof ze alles tot in de puntjes doen, maak het dan ook waar. Hierdoor vraag ik mij af wat ze nog meer hebben aangevinkt, maar niet gedaan hebben.
4. Verder kreeg ik volgens mij de uitnodiging E199 voor een beurt incl. APK ... ik was dan ook verbaasd dat de beurt incl. APK hoger was. 5. Fijn dat je gebeld wordt om te vertellen wat ze willen gaan doen ... hoogst vreemd dat ze dan melden dat ze dan de ruitenvloeistof bijvullen en dat dat gratis zal zijn en je er later toch voor blijkt te betalen. Bovendien had ik hem onlangs zelf al bijgevuld (veeeel goedkoper overigens dan bij Ford) dus veel had er niet bijgekund.
Opgeteld houd ik er een wel heel wrange smaak aan over deze keer.