Broekhuis maakt waar wat ze hebben beloofd

De ontvangst bij de receptie en de afhandeling van de servicebeurt verliep volgens de afgesproken planning. En als je wacht is er in de ontvangstruimte volop koffie en thee beschikbaar.

goed en netjes

We wisten wat we wilde en dat scheelt natuurlijk ook voor de verkoper. Auto stond netjes gereed en alles keurig afgewikkeld. Met trots een goede deal mogen sluiten.

Fijne Ford dealer

Mijn Kuga 2 jaar oud, moest een onderhoudt beurt hebben. Wilde daarop wachten, oeps, de auto moest een of andere software update hebben, dat meer tijd in beslag zou nemen. Werd keurig naar Vathorst gebracht en later op de dag opgehaald. Werd door het prettig personeel goed geholpen en de auto stond schoon te wachten.

goede service

Een Dealer is wel prijzig maar altijd goed hoef nooit terug voor kleine dingen.is altijd oke

Super goede service!

Door verkoopadviseur Erik-Jan is goed geïnventariseerd wat mijn wensen waren. Deze vervolgens goed omgezet naar de meest ideale auto. Nadat deze auto na 3 weken door een pyromaan onder handen was genomen heeft hij weer opnieuw goed meegedacht en gezocht. In de tussentijd is door de werkplaats zelf ook ruimte gecreëerd om de nieuwe auto op tijd voor de vakantie klaar te krijgen. Erg goede service door het hele bedrijf heen.

Prima service, eerlijk en betrouwbaar

Al jaren kom ik daar vol vertrouwen me auto’s brengen. Service gericht en eerlijk. Kwaliteit kost geld maar het is het gewoon waard om te weten dat je auto in prima staat terug krijgt zonder dat je de factuur niet kan begrijpen

Zeer tevreden zoals altijd.

Zeer tevreden zoals altijd. Zijn er ook echt op vooruit gegaan. Moest nog een keer terug komen, i.v.m. onderdeel niet op voorraad, maar hoefde ook daarna pas te betalen. Vroeger was dat echt niet de situatie. Verder kan je een filmpje zien met het onderdeel wat stuk is. Ook netjes geregeld dus. Kortom Top! Waarom geen 10? Altijd verbeterpunten te vinden, sorry... In Veenendaal krijg je een leen auto mee, zonder extra kosten. Dat is dus net iets meer service, dan een leenfiets of breng- en haal service.

vriendelijk personeel, helaas liepen de afspraken niet helemaal goed.

Vorig jaar is mij verteld dat ik dit jaar een nieuwe distributieriem moest hebben en ik daar rekening mee moest houden met de keuring/service beurt. Bij het inleveren van de auto voor de APK/servicebeurt was hier niets over bekend bij de garage??? Dit betekende dat de garage langer tijd nodig had dan ze op hadden gerekend, voor mij nu geen probleem omdat ik de auto die dag kon missen maar wel voor de medewerkers even lastig. Uiteindelijk alles goed gekomen en zeer tevreden over de medewerkers die het opgelost hebben, toppie dat je naar huis gebracht kan worden en gehaald.

Onderhoud op adequate wijze uitgevoerd.

Op vakkundige en prettige wijze geholpen

Duidelijke afspraken, die worden na gekomen.

Prettig.

Veel fouten, deels opgelost

Fouten deels opgelost. * Aan balie is aan het Ford assistance gold certificaat document een formulier geniet waaruit werkelijke km stand blijkt. * Idd fout gemaakt wat kosten betreft. E 42,57 na paar dagen geretourneerd. Echter geen nieuwe factuur gezien. * Klok bijwerken wordt alleen bij zomer/wintertijd gedaan. 1. In mail een APK oproep bericht ontvangen. Meteen afspraak gemaakt en bevestigd gekregen voor servicebeurt incl. APK. Paar dagen later weer een uitnodiging een afspraak te maken ... HUH? Ff gebeld ... afspraak stond niet in de agenda bij Ford. Hoogst vreemd. Gelukkig nog net een afspraak OP de vervallende APK datum kunnen maken. Bij deze telefonische afspraak aangegeven dat ik graag een leenfiets mee wil, kreeg in de digitale bevestiging de melding: Leenfiets: NEE. Nou, daar zakt je broek toch van af ... 2. Op het Ford Service / ford assistance gold certificaat document staat een oude kilometerstand ingevuld. Nu moet ik weer terug om een juiste op te halen. Als het niet belangrijk zou zijn zou dat niet ingevuld hoeven worden. 3. Digitaal een hele APK checklist ontvangen en nagekeken wat er zo gedaan wordt. Er staat o.a. klok op juiste tijd zetten. Dit is niet gebeurd, mijn klok loopt nog steeds 10 min. voor. Waardoor ik mij afvraag hoe serieus zo'n lijst eigenlijk is ... doen alsof ze alles tot in de puntjes doen, maak het dan ook waar. Hierdoor vraag ik mij af wat ze nog meer hebben aangevinkt, maar niet gedaan hebben. 4. Verder kreeg ik volgens mij de uitnodiging E199 voor een beurt incl. APK ... ik was dan ook verbaasd dat de beurt incl. APK hoger was. 5. Fijn dat je gebeld wordt om te vertellen wat ze willen gaan doen ... hoogst vreemd dat ze dan melden dat ze dan de ruitenvloeistof bijvullen en dat dat gratis zal zijn en je er later toch voor blijkt te betalen. Bovendien had ik hem onlangs zelf al bijgevuld (veeeel goedkoper overigens dan bij Ford) dus veel had er niet bijgekund. Opgeteld houd ik er een wel heel wrange smaak aan over deze keer.

Gericht op mijn wensen en op mijn mobiliteit.

Zowel in de werkplaats als bij de aanschaf van mijn auto wordt ik goed geïnformeerd op een manier die bij mij aansluit. Er is voldoende tijd voor beantwoording van mijn vragen en het luisteren naar mijn wensen. Ik vindt het prettig om als persoon gezien te worden. Dat is meer dan alleen als klant.

Weer perfect geholpen

Het personeel is vriendelijk en je wordt perfect geholpen. Ik heb net een onderhoud gehad was weer uitstekend.

Prima ervaring, 1 minpuntje

Helaas is er een naafkap van mijn auto verdwenen tijdens de beurt.

Goede service, uitdagingen worden direct op gelost

Goede service, uitdagingen worden direct op gelost. mensen met verstand van auto's en service

Top!!!

Wordt snel geholpen en duidelijk, vriendelijke medewerkers .

word altijd prima geholpen

hele fijne service, altijd thuis gebracht na inleveren auto voor beurt en weer thuis opgehaald als de auto klaar is.

De Onderhoudsbeurt was tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd.

Een groot compliment voor Technicus : Demi van Hees. Mijn Fiësta loopt weer als een naaimachientje. Ik zag dat de mijn automat ook nog gestofzuigd was. Hr.Demi : Heel Hartelijk Bedankt, de 5 sterren zijn dik verdiend. Y.van Ingen Veenbesstraat 370 3765BK Soest.

Geweldig service.

Ik had 2 dagen voor mij auto moest komen mij arm en voet gebroken niks aan de hand zeggen ze we halen en brengen je auto. Netjes gedaan heren van Broekhuis.

Alles volgens afspraak.

Auto volgens afspraak behandeld. Alles gebeurt in overleg.

Degelijk en goed

Duidelijke formulering van uitgevoerde werkzaamheden

Zeer prettige ervaring bij de aanschaf van de Ford.

Bij de aanschaf van de Ford ben ik prima geholpen door de afdeling verkoop. Mijn zoon is zeer blij met zijn auto.

Zeer goede dealer

Zeer goede dealer. Neemt de tijd voor aflevering van de auto. Ook om alles goed uit te leggen. Koop zeker weer een auto hier.

Prettige verkoopmedewerker

Mooie zaak prettig personeel gewoon goed

Keurig te woord gestaan en prima service.

Fluorweg 49 3812 RW Amersfoort

Over Broekhuis Ford Amersfoort