Een prettige overeenkomst met de verkoper

De verkoper was spontaan en gaf een eerlijk verhaal over de 2 hand auto die we wilde kopen. Dit bedrijf is een goede uitzondering in de autobranche

Tevreden met het autobedrijf en de auto.

Ben al jaren klant en de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid zijn top!

Alles volgens afspraak

De rekening valt me altijd tegen.

Prima geholpen

Vanaf het begin prettig geholpen met de aanschaf van de focus.

Alles goed en netjes geregeld

Goed en netjes behandeld

Gewoon goed geholpen

Vriendelijk geholpen door de verkoper, neemt alle tijd om je wensen te bespreken en te adviseren. Aflevering verloopt ook prima, wordt goed de tijd genomen om een en ander uit te leggen over de auto.

Uiteindelijk richting tevredenheid!

Mooie auto aangeschaft bij Ford Broekhuis. Uiteindelijk waren er wat zaken die niet klopte/misverstanden en dit werd gelijk ook toegegeven, maar 1e instantie zeiden ze, dat ze er weinig mee konden doen. Na wat heen en weer praten zijn we er tot op heden goed uitgekomen en word de auto ook op een aantal punten hersteld. Verder nette beschaafde verkopers en goed verzorgd bedrijf!

Goede service en vakbekwame mensen

......

Altijd goede service, kom hier al jaren.

Mijn Ford had problemen met de temperatuur en moest apk gekeurd worden. Eigenlijk zonder afspraak mijn auto langsgebracht en bijna binnen een dag de reparatie, apk en een beurt al weer gedaan. Zij hadden het druk en hebben toch alles snel uitgevoerd, top service! Puntje van aandacht zijn de hopeloos ouderwetse leenfietsen zonder versnellingen. Misschien wat moderner spul aanschaffen in de toekomst. Heeft dus niets te maken met de service en klantvriendelijkheid, die is zoals altijd top!

Prima deal gemaakt

Spontaan binnengelopen en onze Ford van 4 jaar oud ingeruild voor een nieuwe. Binnen een half uurtje geregeld. Prima geholpen door Janwillem

Een en al verbazing

Tijdens grote beurt werd filmpje gemaakt waarin o.a. getoond werd, dat de accu vervangen diende te worden. Vond ik vreemd, daar die afgelopen januari al was vervangen. Dat gemeld hebbende werd er afgesproken, dat de accu onder garantie toch zou worden vervangen. Bij het ophalen van de auto constateerde ik, dat er niets over het vervangen van de accu in de papieren/ factuur was te vinden. Bij navraag bleek de accu niet vervangen te zijn. Men had hem na demontage nogmaals gemeten en toen geconstateerd, dat hij alleen opgeladen diende te worden. Het opnieuw meten werd gedaan omdat het een garantiegeval was. Er zou een briefje moeten zijn met daarop de resultaten van de tweede meting, maar dat werd helaas niet gevonden. Uit coulance bood men aan dat ik over b.v. een week nogmaals langs mocht komen om een gratis accumeting te laten verrichten. Toen ik vroeg waarom er niet meegedeeld was dat de accu niet vervangen was en ik dit zelf moest ontdekken, bleef men mijnwet antwoord schuldig en werd er verwezen naar de garantiebepalingen van de fa. Broekhuis. 35 jaar klant bij de achtereenvolgende Ford dealers in Amersfoort en dan zo behandeld te worden, dat maakt duidelijk dat de meerwaarde van de merkdealer een achterhaalde zaak is. Een dag later werd ik gebeld en kreeg ik de boodschap, dat men begrepen had, dat ik niet te spreken was over de gevolgde procedure en intern er nog eens over gesproken hadden en alsnog met het voorstel kwamen, dat de accu alsnog vervangen gaat worden.

Beste klant, Inmiddels hebben wij contact met u gehad en het verloop van de garantiebepalingen met u besproken en tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Amersfoort

Mijn ervaring is tot op heden goed (maar zou kunnen veranderen?)

Vriendelijk, vakkundig en klantgericht

Dankjulliewel voor de prettige manier van zaken doen! Klantgericht, vakkundig en vriendelijk! Blij met het herstelwerk!

Werdt meteen goed geholpen en koffie aangeboden goede uitleg van de nieuwe auto

Kut

Nooi meer

prima geholpen !

na in het begin wat moeizaam contact uiteindelijk tevreden over de snelheid, prijs en uitvoering van de reparaties aan de Fiat.

uitstekend

perfecte ontvangst auto perfect schoon van binnen en van buiten afgeleverd tot de volgende jaarbeurt

De mensen zijn niet opdringerig en gewoon rustig, zij denken met je mee.

Goede en correcte service

Ze krijgen van ons een 10. Denken goed mee, vragen niet de hoofdprijs. Vriendelijk. Wat wil je nog meer?

Erg te spreken over de video met uitleg van de monteur over de reparatie.

Duidelijk verhaal waarom een onderdeel aan vervanging toe is.

Professioneel

OPK met klein onderhoud. Digitale afspraak kon op verzoek naar voren worden gehaald. Sleutel voor leenfietsen lag bij aankomst klaar. Er werd gebeld om een aantal kleine punten door te nemen en er werd gebeld dat de auto weer opgehaald kon worden. Vriendelijkheid en snelheid bij de receptie.

Zeer correct geholpen, is mijn vertrouwen waard!

Uitgebreid voorinspectie rapport toegezonden, waarna ik zelf kon aangeven wat ik wel en war niet door de garage verholpen wilde laten worden.

Al 49 kom ik bij de ford dealer in Amersfoort. Al 49 jaar in volle tevredenheid. Wordt tijdens de servicebeurt op de hoogte gehouden. DI TEVREDEN

Broekhuis maakt waar wat ze hebben beloofd

De ontvangst bij de receptie en de afhandeling van de servicebeurt verliep volgens de afgesproken planning. En als je wacht is er in de ontvangstruimte volop koffie en thee beschikbaar.

Over Broekhuis Ford Amersfoort