word altijd prima geholpen

hele fijne service, altijd thuis gebracht na inleveren auto voor beurt en weer thuis opgehaald als de auto klaar is.

De Onderhoudsbeurt was tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd.

Een groot compliment voor Technicus : Demi van Hees. Mijn Fiësta loopt weer als een naaimachientje. Ik zag dat de mijn automat ook nog gestofzuigd was. Hr.Demi : Heel Hartelijk Bedankt, de 5 sterren zijn dik verdiend. Y.van Ingen Veenbesstraat 370 3765BK Soest.

Geweldig service.

Ik had 2 dagen voor mij auto moest komen mij arm en voet gebroken niks aan de hand zeggen ze we halen en brengen je auto. Netjes gedaan heren van Broekhuis.

Alles volgens afspraak.

Auto volgens afspraak behandeld. Alles gebeurt in overleg.

Degelijk en goed

Duidelijke formulering van uitgevoerde werkzaamheden

Zeer prettige ervaring bij de aanschaf van de Ford.

Bij de aanschaf van de Ford ben ik prima geholpen door de afdeling verkoop. Mijn zoon is zeer blij met zijn auto.

Zeer goede dealer

Zeer goede dealer. Neemt de tijd voor aflevering van de auto. Ook om alles goed uit te leggen. Koop zeker weer een auto hier.

Prettige verkoopmedewerker

Mooie zaak prettig personeel gewoon goed

Keurig te woord gestaan en prima service.

Vlot en vriendelijk geholpen

Door omstandigheden gevraagd om haal- en brengservice. Was geen probleem! Chauffeurs vriendelijk en geïnteresseerd. Daardoor ook kennis kunnen maken met de nieuwe Ford Mach-e Puma hybrid.

….

Alles is goed afgehandeld

Prima service!

Vandaag mijn auto voor apk en onderhoudsbeurt gebracht. Vriendelijke ontvangst, al mijn opmerkingen werden serieus genomen. Leenfiets stond klaar, ook fijn! Telefonisch contact halverwege de dag over de kosten. Bij het ophalen bleek de auto ook nog schoongemaakt te zijn. Zo fijn, deze extra service!

Goed en klantvriendelijk

Het was de eerste beurt voor onze auto. De ontvangst was als altijd heel vriendelijk. De taxi-service was weer prima. Onderhoud en aanpassen navigatie is prima gedaan. Enig minpuntje is, dat de beurt best duur is.

Garage verzint nietbestaande gebreken

Als je je auto aanbiedt voor onderhoud en APK keuring dan vertrouw je erop dat de garage alleen echte gebreken meldt en geen problemen verzint die niet bestaan. Helaas gaat het bij Ford Broekhuis in Amersfoort anders. Bij herhaling wordt dezelfde, niet bestaande, klacht verzonnen. Vier jaar geleden werd bij een Michelin achterband van mijn Ford een "koordlaag breuk" geconstateerd bij een band waaraan niets bijzonders was te zien, wat leidde tot APK afkeur en dus tot vervanging van banden. Na een gesprek van Michelin met de garage draaide de Ford Broekhuis bij. Ik kreeg een excuusbrief van de werkplaatschef en de onnodige vervanging van de banden werd volledig vergoed. Mij werd schriftelijk en mondeling gevraagd de garage de kans te geven het vertrouwen te herstellen. Die kans heb ik de garage gegeven. Mijn bij Ford Broekhuis nieuw gekochte Ford is daar na bijna 15 jaar en 335.000 km nog steeds in onderhoud. Tot mijn laatste APK en Broekhuis jaarbeurt. Tot mijn ontzetting werd opnieuw een "koortlaagbreuk" geconstateerd in een achterband met voldoende profiel waaraan niets bijzonders was te zien. De band werd voor APK afgekeurd. Helaas heb ik niet direct ter plaatse bezwaar gemaakt tegen de APK afkeur en heb ik toegestemd in vervanging. Ik was me er niet van bewust dat direct bezwaar maken nodig was. De garage heeft me ook niet op de mogelijkheid tot bezwaar gewezen. Deze gang van zaken heb ik aan de ANWB voorgelegd, zie https://www.anwb.nl/experts/auto/167/apk-afkeur-i.v.m.-koordlaagbreuk. Zoals de ANWB adviseert zal ik alsnog bezwaar maken bij de RDW.

Geachte heer van Anholt, Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze werkplaats. De band is afgekeurd daar deze zorgt voor een onveilige situatie. Wij hebben in goed overleg kosteloos een gebruikte band onder uw auto gemonteerd om deze APK goedgekeurd te krijgen. De afgekeurde band hebben wij aan u meegegeven en nogmaals uitgelegd waarom deze is afgekeurd en onveilig is om mee verder te rijden. We hebben er alles aangedaan om u tevreden te stellen uw veiligheid is onze zorg. Team Broekhuis Amersfoort

Goed , vriendelijk en professioneel

Prima ervaring met een grote beurt voor mijn Ford camper en vooraf overleg over de uit te voeren extra werkzaamheden en de kosten zodat de factuur geen verrassingen kent.

doen wat ze afspreken transparant

goed geholpen auto weer netjes en gewassen op tijd klaar

Duur en communicatie kan beter

Mijn Ford transit custom gebracht voor een 4 jaars grote beurt. 700 euro afrekenen voor een standaard grote beurt ben ik wel van geschrokken, is naar mijn idee ook wat te duur. Zou gebeld worden wanneer ik hem op kon halen en kreeg alleen een sms om 16:45 dat ik de auto voor 17:00 uur op kon halen. 6 km fietsen in een kwartier valt niet mee. Dit is gelukkig wel rechtgetrokken door de eindtijd in de sms naar 18:00 uur te zetten. Verder bleek niet alles van de checklist gedaan te zijn, dit wordt alsnog uitgevoerd. Uiteindelijk toch een nette afhandeling.

Voor de eerste keer mijn onderhoudsbeurt laten plaatsvinden in Amersfoort. Top garage kom er zeker terug

zeer positief

mijn ervaring met broekhuis is zeer positief. de verkoper de hr van daalen komt ondanks zijn leeftijd zeer goed over. zijn verhaal over de auto is kort maar zeer overduidelijk. de service tijdens en na de aflevering zijn zeer goed.

Prima geregeld

Al 8 jaar tevreden

Wij hebben allebei onze auto's hier gekocht en voor onderhoud. Ze zijn hier vriendelijk, professioneel en eerlijk over het onderhoud dat ze uitvoeren. Tegenwoordig zelfs met filmpje van het onderhoud om te laten zien wat ze doen. Ik ben altijd erg tevreden over de communicatie van broekhuis en heb aan mijn jaarbeurtje en apk voldoende om veilig de weg op te gaan. Ik denk dat een vakgarage wel duurder is dan een kleinere particuliere garage, maar ik denk ook dat dit wordt gecompenseert door de snelheid en vakkundigheid van een vakgarage en daardoor niet zo snel terug hoeft en meer garanties krijgt.

Fijn geholpen

Geheel naar tevredenheid geholpen bij de onderhoudsbeurt van mijn fiesta netjes gewassen na het onderhoud met apk en ford assistance hoop ik weer 2 jaar zonder problemen te kunnen rijden

Top!!!!

Kundig personeel, denken mee, halen alles eruit wat er in zit. Top service!

controle plus onverwachte grote reparatie

bij geplande controle meldde ik een gebrom bij de motor; koelvloeistofpomp vervangen en extra advies ook tegelijk distributieriem. Was onverwacht en na 1 jaar gebruik en slechts 73250 km een onplezierige "verrassing".

Over Broekhuis Ford Amersfoort