Garage is oké

Goed geholpen

Heel goed

Fijn bedrijf en vriendelijke mensen.

Je wordt er als klant behandeld en niet als nummer de zoveelste.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk geholpen door Vincent bij Broekhuis Almere en hij neemt de tijd voor je. Goede uitleg over de nieuwe auto en laagdrempelig om opnieuw contact te zoeken indien er nog vragen zijn. Kortom zeer tevreden zoals altijd.

Super tevreden. Goede service.

Goede service.

Al jaren zijn wij vaste klant bij Broekhuis Almere. Altijd vriendelijke medewerkers, goede communicatie, snelle service.

Vakkundig, behulpzaam, servicegericht, PRIMA

Zeer klantvriendelijk, vakkundig en behulpzaam. Meedenkend, servicegericht, alleen maar positief. Van het begin tot eind geweldig geholpen!

geweldig

Ja fantastisch service!!!!

Goede service en denken goed met je mee

Goede service en denken goed met je mee en geen onnodige kosten

Zoals altijd weer prima geholpen.

Ik kom er altijd voor onderhoud etc. Altijd een prima ervaring, prettige mensen, ter zake kundig en een eerlijk advies.

Snelle en goede service

Auto moest voor een jaarbeurt en apk. Ik kreeg een duidelijke omschrijving van punten inclusief kosten die moesten worden gerepareerd aan de auto.

Ondanks dat er na weggaan bij garage onderdeel losliet is het goed en juist opgelost. Kortom complimenten voor de toppers van de garage

Prima service!

Altijd vriendelijk, vooraf prijsopgave en volgens afspraak servicebeurt

Uitstekende service en een zeer klantvriendelijke ervaring

Ondanks het feit dat de servicebeurt aan mijn auto duurder uitviel dan gepland was, kan ik over de zeer klantvriendelijk manier hoe de benodigde werkzaamheden werden uitgelegd en beschreven in de na de beurt aangeleverde documentatie niet anders dan zeer positief zijn. Dit was de positieve bevestiging van een eerdere ervaring met dit bedrijf waar ik ook een prima ervaring mee had opgedaan.

Goede service, auto gewassen en van binnen schoon gezogen. Daarnaast een prima service om de auto heen en terug te brengen! Bedankt!

Een 10 met een griffel.

De laatste onderhoudsbeurt was 2 juni. Waardering: een 10 met een griffel.

Super geholpen.

Het bezoek heb ik als zeer prettig ervaren. Ik wist precies waar ik aan toe was toen mijn auto voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt moest. Ik werd prima op de hoogte gehouden met eventuele (extra) kosten. Personeel is heel vriendelijk en staan voor je klaar met een lach.

Klantvriendelijk en goede service

Ook een gebruikte auto wordt zeer netjes afgeleverd. Ik ben zeer tevreden. Met vriendelijke groet, Kees .

Goede service,

Vriendelijk en goede service

Kom al jaren bij Broekhuis Almere, duidelijke communicatie, denken mee en kom nooit achteraf voor verrassingen te staan. Als ze tussendoor iets bij de beurt tegenkomen wordt er altijd eerst gebeld voor overleg. Vriendelijk personeel en de wegbreng en ophaalservice is gewoon top!

Zeer snel

Mijn accu laten vervangen, met 15 minuten was alles klaar

Goede persoonlijke benadering

De receptioniste deed er alles aan om mij het gevoel te geven mijn ervaring bij jullie (Broekhuis) een goede zou zijn.

Geen gedoe gewoon weer top!

Auto na grote beurt, nieuwe banden en achterremblokken weer helemaal top! Brengservice is uiterst vriendelijk en het professionele personeel stelt je goed op de hoogte van de conditie van je auto.

Drama dit bedrijf, het schoolvoorbeeld van schandalig slechte dienstverlening

Je brengt je auto met een niet werkende achterklep ter reparatie en aan het einde van de dag krijg je hem retour met de mededeling dat de klacht verholpen is. Bij controle blijkt de achterklep nog steeds het zelfde probleem te vertonen en moet hij nog steeds handmatig dicht gedrukt worden. Men heeft er een nieuw slot ingezet (heeft daar schijnbaar de hele dag voor nodig gehad) maar de klacht waar hij voor gebracht is niet verholpen. Als er een mogelijkheid zou zijn om 0 sterren te geven zou ik dit zeker doen. Dit is niet de eerste keer dat er iets op de dienstverlening van deze firma aan te merken valt. Er is altijd wel iets na een service beurt.

Goed werk verricht

Het afgeven van de auto ging makkelijk. Na het nakijken van de auto werdt ik geinformeerd over alle dingen die niet meer helemaal goed waren en werdt er gevraagd wat ik wil laten behandelen. De prijs werdt meteen doorgegeven en bij akkoord werd alles pas in gang gezet. Ophalen van auto ging ook makkelijk.

Over Broekhuis Peugeot Almere