Goede service en klantvriendelijkheid. Goede kennis van zaken.

Zie boven

Een geweldige SERVICE!!!! Lev Lens deed de verkoop op een geweldige manier!!

klantvriendelijk en behulpzaam

top, adequaat, snel en goed

top, adequaat, snel en goed, vriendelijke mensen

Klantvriendelijk en meedenkend

Prettig, goed overleg op een klantvriendelijk manier. Duidelijk waar je aan toe bent. Fijn dat er een breng en haalservice is. Daarnaast een leuke winterattentie gekregen.

Goed en vriendelijk

Goed geholpen door erg vriendelijk personeel. Auto onderhoud Inc wassen en stofzuigen.

geweldig geholpen

in maart hebben wij een nieuwe Peugeot 3008 besteld, door corona en chip te korten kon de auto pas eind november geleverd worden, ondanks de lange wachttijd steeds goed en prettig contact gehad over de voortgang van de levering van de auto. na binnenkomst van de auto een prettige aflevering gekregen van Broekhuis met een goede uitleg over het gebruik van de auto, daar werd onder genot van een kopje koffie uitgebreid de tijd voor genomen. Broekhuis(Willen ten Bookum) bedankt voor de goede service.

Na een slechte start en veel problemen naar tevredenheid opgelost..

2e hands auto gekocht bij Broekhuis in Almere via een advertentie op internet. Bleek toen ik thuis aankwam na het halen van de auto, dat de kilometerstand onjuist in de advertentie had gestaan. Direct een foto gemaakt en contact opgenomen.. Inderdaad was er een fout gemaakt en wel in plaats van de echte kilometerstand (21000) was de dagtellerstand (5000) opgenomen in de advertentie. De fout werd toegegeven en er kwam een aanbod. Dat was voor mij geheel niet in mijn lijn der verwachting en na veel gebel naar Broekhuis kwam er een definitief voorstel en als ik het daarmee niet eens zou zijn dan moest ik het maar uitzoeken..... Dat heb ik gedaan. Nadat ik een advcaat in de arm genomen heb (die ik zelf moest betalen natuurlijk) is de klacht nu naar tevredenheid opgelost.

Prima!

Super service, netjes geholpen, vriendelijke en behulpzaam.

Allemaal toppers

Wat een persoonlijke service. Heel fijn en altijd mega behulpzaam. Vanuit mijn woonplaats rijd ik speciaal naar Almere omdat het daar zo Fijn is.

Top service

Geweldige service, eerlijk duidelijk en top mijn auto gerepareerd.

Blij met Broekhuis Almere

Goede service helder kostenplaatje

Goede en snelle service!

Er is meegedacht waardoor ik nu een prima auto heb gevonden. Ik rij met veel plezier.

Top service weer!

Ik werd snel en vakkundig geholpen. Gedurende werkzaamheden op de hoogte gehouden van de werkzaamheden en de kosten.

Zeer vriendelijk en correct personeel, de dame Daniella bij de balie houd je prima op de hoogte van de reparatiekosten. Top!

Klantvriendelijk

Goed geholpen, overleg geweest wat er gedaan moest worden. Fijne communicatie. Aardige en vriendelijke mensen!

Zeer goed begeleid in de aankoop van de auto

Zeer klant vriendelijk Uitstekende service En verstand van zaken zonde het gevoel te krijgen dat je in de maling wordt genomen

zeer nette garage, vriendelijk personeel en goede service!

zie hierboven

Uitstekend en netjes , top medewerkers, alles volgens afspraak gedaan.

Op zich ging alles prima.

Buiten dat het een dure beurt was, kan een keer voorkomen, moest deze beurt in 2 delen worden uitgevoerd. Alles is prima verlopen behalve 1 ding wat ik toch even wil melden. Na de eerste beurt kwam ik de auto halen kreeg ik de sleutel overhandigd. Ik stond daarna nog even te wachten, pakte mijn telefoon om het eerste gedeelte al te betalen. Na even wachten keek de medewerkster van achter haar bureau op naar mij en zei: "U kunt gaan hoor". Ik had het wel prettig gevonden als mij verteld was wat er allemaal al wel en nog niet was uitgevoerd en dat ik pas hoefde te betalen na de 2e deel van de beurt.

Vriendelijke open en eerlijk zaken doen.

Helaas lange levertijd maar we zijn goed op de hoogte gehouden, en er werd in oplossingen mee gedacht.

Fantastisch!

Na lang twijfelen tussen een Expert en een Partner heb ik met veel plezier bij Bram van den Berg besloten een Partner te bestellen. Door de goede uitleg en goede communicatie is dit een super fijne ervaring geweest. Bram, bedankt!

Geweldige dealer met kwaliteit auto's

Voor de 3e keer een mooie Peugeot bij Broekhuis kunnen bemachtigen. Deze keer onze 208 omgeruild voor weer een jongere 208. Het onderhandelen met de verkoper verliep helaas stroef waardoor ik bijna de deal zou cancelen. De eerdere service, kwaliteit en het vertrouwen die Broekhuis aan mij heeft geleverd, heeft mij doen besluiten om de overeenkomst toch aan te gaan. Ik ben van mening dat je een review niet op één persoon mag afrekenen dus gewoon weer een vette 10

Beste Jolanda, Wat fijn dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis. Het is goed om te weten dat u ondanks een eerder stroef contact, toch opnieuw het vertrouwen aan ons heeft gegeven. We wensen u veel veilige kilometers toe in de 208 en hopelijk tot ziens bij Broekhuis! Een vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almere

Prima service en klantvriendelijk.

Goed en vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van de service beurten van de auto. Zelfs een haal en breng service voor de klanten. Ideaal.

Beste Fred, Wat goed om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis. We hopen nog vaak een service beurt voor u uit te mogen voeren! Een vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almere

De verkoper was vriendelijk professionele meedenkend heel fijn.

Over Broekhuis Peugeot Almere