Heel goed.

Vlot, professioneel en klantgericht.

Uiters tevreden

Wordt netjes thuis gebracht en weer opgehaald. Auto is van binnen en buiten schoongemaakt en ik weet precies waar ik aan toe ben na het telefoontje in de ochtend. Ook de jaarbasis vind ik heel fijn en ben volledig ontzorgd. Verder is het papierwerk met foto's van alles wat er gedaan is heel fijn en professioneel ik ben dit nog niet eerder tegen gekomen bij een andere garage. Dit zorgt er alles voor dat we heerlijk in ons auto met veel plezier kunnen blijven rijden!

Goede service en fijne duidelijke communicatie

Goed geholpen en al het onderhoud was snel afgehandeld. Medewerkers gaven duidelijk en tijdig inzicht in wat werd aangepakt.

Goede service: ik werd thuis gebracht en weer opgehaald toen mijn auto klaar was. De receptie medewerker belde mij wat er gerepareerd moest worden en kon mijn overige vragen goed beantwoorden.

Mijn 1ste auto gekocht

Mijn 1ste auto daar gekocht na op latere leeftijd mijn rijbewijs gehaald te hebben. Zijn super fijn open en eerlijk door Erdoan geholpen!!

Teleurgesteld

Teleurgesteld Ik heb de auto in 2012 nieuw bij u gekocht. De auto is altijd bij u in onderhoud geweest voor reparatie of de periodieke onderhoudsbeurt. Hoewel ik de laatste jaren slechts 5000 km per jaar rijd, laat ik toch altijd de volledige onderhoudsbeurt per jaar uitvoeren. Waarom is de beurt voor mij ook belangrijk: de Plus Pas. Vroeger kon je deze er los bijkopen, nu zit deze in de beurt. Nogmaals vandaar dat ik ondanks het lage aantal kilometers toch een volledige beurt laat uitvoeren. Altijd heb ik bijbetaald voor de Europa dekking. Dit jaar ben ik dat vergeten. Nou moet ik dit jaar eenmalig naar het buitenland en heb gevraagd of het pasje met volledige bij betaling alsnog kan worden omgezet van alleen Nederland naar Europa dekking. Het antwoord was nee. Ik ben echt Teleurgesteld. Dirk Roubos

Geachte heer Roubos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en hebben, in overleg, toch de pechhulp voor Europa voor u kunnen afsluiten. We betreuren dat dit zo is verlopen, ons excuus. Wij zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almere

Vlotte en prettige onderhoudsbeurt

Zeer klantvriendelijk. Vooraf duidelijk wat er zou gebeuren en wat het ging kosten. Werd thuisgebracht en na de onderhoudsbeurt weer thuis opgehaald.

Prima service van plannen tot afhalen

Snelle reactie op online servicebeurt plannen inclusief bevestiging. Korte communicatie lijnen en deskundige uitvoering van de service beurt

Fijne, mooie, vriendelijke dealer

Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd goed uitgelegd wat en waarom iets gedaan moest worden. De wachttijd was helaas erg lang en de mogelijkheid om weg te gaan is in die omgeving praktisch niet aanwezig. Pas bij het afscheid werd ik gewezen op de mogelijkheid om weggebracht te worden naar een punt in Almere, waarvan ik in de toekomst zeker gebruik zal maken. Verder fantastisch geholpen, zeer tevreden.

Garage is oké

Goed geholpen

Heel goed

Fijn bedrijf en vriendelijke mensen.

Je wordt er als klant behandeld en niet als nummer de zoveelste.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk geholpen door Vincent bij Broekhuis Almere en hij neemt de tijd voor je. Goede uitleg over de nieuwe auto en laagdrempelig om opnieuw contact te zoeken indien er nog vragen zijn. Kortom zeer tevreden zoals altijd.

Super tevreden. Goede service.

Goede service.

Al jaren zijn wij vaste klant bij Broekhuis Almere. Altijd vriendelijke medewerkers, goede communicatie, snelle service.

Vakkundig, behulpzaam, servicegericht, PRIMA

Zeer klantvriendelijk, vakkundig en behulpzaam. Meedenkend, servicegericht, alleen maar positief. Van het begin tot eind geweldig geholpen!

geweldig

Ja fantastisch service!!!!

Goede service en denken goed met je mee

Goede service en denken goed met je mee en geen onnodige kosten

Zoals altijd weer prima geholpen.

Ik kom er altijd voor onderhoud etc. Altijd een prima ervaring, prettige mensen, ter zake kundig en een eerlijk advies.

Snelle en goede service

Auto moest voor een jaarbeurt en apk. Ik kreeg een duidelijke omschrijving van punten inclusief kosten die moesten worden gerepareerd aan de auto.

Ondanks dat er na weggaan bij garage onderdeel losliet is het goed en juist opgelost. Kortom complimenten voor de toppers van de garage

Prima service!

Altijd vriendelijk, vooraf prijsopgave en volgens afspraak servicebeurt

Uitstekende service en een zeer klantvriendelijke ervaring

Ondanks het feit dat de servicebeurt aan mijn auto duurder uitviel dan gepland was, kan ik over de zeer klantvriendelijk manier hoe de benodigde werkzaamheden werden uitgelegd en beschreven in de na de beurt aangeleverde documentatie niet anders dan zeer positief zijn. Dit was de positieve bevestiging van een eerdere ervaring met dit bedrijf waar ik ook een prima ervaring mee had opgedaan.

Goede service, auto gewassen en van binnen schoon gezogen. Daarnaast een prima service om de auto heen en terug te brengen! Bedankt!

Een 10 met een griffel.

De laatste onderhoudsbeurt was 2 juni. Waardering: een 10 met een griffel.

Over Broekhuis Peugeot Almere