Zeer klantvriendelijk, vakkundig en meedenkend

Ik ben zeer goed van advies voorzien in mijn zoektocht naar een andere tweedehands auto. Er werd goed met ons meegedacht en een servicepakket op maat voor ons samengesteld. De auto is nu helemaal in orde en veilig.... precies zoals we wilden. Dank voor jullie service!

Altijd een warm ontvangst

Allemaal vriendelijke mensen of het nu de verkopers zijn of de mensen achter de receptie. Ze nemen de tijd voor je dat is zeker een plus punt! Ga zo door.

Ik blijf klant

Na een klacht ben ik door Broekhuis redelijk gecompenseerd. Ik blijf klant

Uitstekend verzorgde onderhoudsbeurt

Onze nu 17 jaar oude Peugeot 307 sw onderging bij Broekhuis Peugeot Almere zijn reguliere onderhoudsbeurt. Tot mijn verassing was de auto ook gewassen en het interieur gereinigd. Maar bovendien was op eigen initiatief van Broekhuis de afstandbediening gerepareerd, heel plezierig. Al deze extra werkzaamheden waren niet, op de zeer redelijke prijs, in rekening gebracht. Misschien heeft het er mee te maken dat ik al meer dan 10 jaar klant ben? In ieder geval zie al die jaren steeds dezelfde kundige receptionisten Daniella en Sasja en monteurs, dus geen personeelsverloop, zij kennen je auto en als klant.

Altijd fijne service!

Altijd fijne service!

Mijn ervaring is zeer positief omdat de medewerker zijn vriendelijke en professionele

Goede communicatie

Professioneel

prima service en afspraken worden keurig nagekomen.

prima service en heldere communicatie over de werkzaamheden. Goede mogelijkheden om te werken terwijl je op de auto wacht en goede koffie.

Ontvangst en info was goed

Na de koop van de auto heeft Broekhuis zorggedragen voor het vervoer vv naar aanpassingsbedrijf Bierman in Nieuw Vennep voor de noodzakelijke aanpassingen in de auto. Wij konden gebruik blijven maken van de ingeruilde Ford C-Max. Een zeer bijzondere en prettige ervaring!

Receptioniste erg vriendelijk en professioneel

Keurig geholpen! Ik vind wel dat up-daten van navigatie gratis behoort te zijn. Verder niets dan lof.

slecht

wanneer ik een afspraak maak en vraag wat een servicebeurt kost bij 53000km krijg ik te horen 258euro.als de auto gebracht is komt er nog zogenaamde extra werken bij van 450euro bij geen stijl. dit was dus de laatste keer dat we met de auto geweest zijn.

Geachte heer te Rietmolen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben telefonisch contact met u opgenomen maar hebben u niet kunnen bereiken. Per email hebben wij daarom gereageerd op uw review en graag komen wij alsnog met u in contact. Wilt u contact met ons opnemen via: 036-5332700 of peugeotalmere@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almere

Snelle service

Goed en snel geholpen door Bram. Fijne uitleg bij aflevering. Komen afspraken na.

Volledig tevreden.

Goede terugbreng en ophaal service. Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Goed op de hoogte gehouden worden van hoe de reperatie verloopt. En juiste prijsopgave die niet overschreden wordt.

Prima!

Prima geregeld, keurig eerst overleg over extra kosten en alles op tijd weer gereed.

Keurig geholpen

Vanaf de aankoop tot de aflevering goede ondersteuning gehad en altijd vriendelijk!

Zoals gewoonlijk, was alles weer goed geregeld.

Duidelijke uitleg en afhandeling van de onderhoudsbeurt, zoals ik gewend ben.

Koop Jeep Renegade

Een goed bedrijf , klantvriendelijk en snelle communicatie een aanrader dus !

Klantvriendelijke dealer

Broekhuis Almere is een fijne dealer. Personeel is vriendelijk en denkt met je mee. Ben er al jaren klant naar alle tevredenheid. Na de onderhoudsbeurt wordt je auto ook nog eens keurig gewassen en van binnen schoon gemaakt. Ik ben een tevreden klant.

Klantvriendelijk en kwaliteit

Kwam hier voor de eerste keer nadat ik particulier een peugeot 208 aangeschaft heb. Deze auto was hier al in onderhoud geweest door de vorige eigenaar en tot nu toe was hij daar dik tevreden mee. En terecht. Werdt er vriendelijk te woord gestaan. Net huurautotje was geregeld en werdt gebeld dat de auto weer klaar stond. Uitleg werdt er nog gegeven door vriendelijke dame aan de balie. Na overhandigen van het mapje met rekening en meer informatie liep ze mee naar mijn auto die ze keurig nog even gewassen hadden. Ga zo door Peugeot Broekhuis Almere.

Superfijne garage

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik zal niet snel naar een andere garage gaan.

Hebben een prachtige auto gekocht goede verkoper willen die ons heel goed geholpen heeft met onze prachtige nieuwe auto

Zeer goede service

Goede service goed op de hoogte gesteld en kundige mensen.

Disappointed

From day one after the repairs by Broekhuis Peugeot Almere, my car starts for a second and dies immediately. Now I cannot drive it anymore. It will not start at all so I have parked it in Amsterdam. Totally disappointed after spending 418,00 Europe.

Dear Sir, Thank you for your review. We have contacted you to discuss / solve this Broekhuis Almere

Plezierige ontvangst, begeleiding, afhandeling en service!

Fijne Peugeotdealer. Prachtigr showroom en heel klantgerichte werkwijze. Aanbeveling !

Over Broekhuis Peugeot Almere