Altijd vlot en correct geholpen.

Ben al jaren naar volle tevredenheid klant. ( zie boven )

afspraak is afspraak

Door bij de service dienst van Bmw Almelo meer dan keurig te zijn geholpen door Barry Heeft hij ons gelinkt aan Max verkoop , wat ze bij andere bedrijven verzaakte, pakte Max gewoon goed op . Max heeft ons keurig geholpen , en een nieuwe auto erbij verkocht Uitlevering zoals aangegeven zonder te veel heisa , top team Bmw Almelo Bedankt

Wij zijn uitstekend geholpen en het kon niet beter.

Samuel heeft ons heel goed geholpen van het begin tot het einde. Goede uitleg gehad en ook flink de tijd genomen. Wij hadden een niet zo luxe auto en kwamen toen in deze mooie BMW. Wat een luxe, was natuurlijk wel even wennen, maar we konden zo even bellen en alles was zo weer geregeld. Ook de andere verkoper was erg behulpzaam. Ik zou zeggen, ga zo door.

Super service

Alles is perfect geregeld. Van proefrit tot aflevering. Daarbij super vriendelijk, alles is te overleggen. In een woord geweldig!

Uitstekende service!

Zeer vriendelijke medewerkers die klaar staan voor de klanten. Het proces van het inruilen van mijn oude voertuig tot de levering van mijn nieuwe Bmw liep vlekkenloos!

Professionele omgeving en behandeling.

De verkoophandeling verliep professioneel en zonder opdringerig te zijn. Alle vragen werden rustig en goed beantwoord, zonodig met behulp van een collega. Ook de aftersales ging goed.

Super!

Zoals je van een BMW dealer mag verwachten, super geholpen en een goede service. Alles top geregeld en volgens afspraak. Ben tot op heden buitengewoon tevreden.

De verkoper is bijna perfect

De verkoper deed erg zijn best om alles te regelen gewoon zoals altijd was hij zeer attent alleen weer erg jammer dat BMW wederom de electrische trekhaak weer niet kon leveren verder was het hele proces van inruil tot nieuw perfect geregeld door MIKE door hem ben ik nu overgegaan tot de aankoop bij broekhuis

Bespreking werd ervaren als zeer professioneel.

Ik kwam met een bepaald doel en werd zeer goed geholpen. Geen omheen gepraat over mooier ietsvertellen dat het was.

Meedenkend, sympathiek en professioneel

Zeer prettig contact met verkoper, auto was idd in zeer goede staat zoals vermeld. Snelle afwikkeling en toen er een kleine reparatie nodig was, is dat snel opgelost bij mij in de buurt. Fijne zaak, ik zou zo teruggaan voor een volgende auto.

Geweldig!

Bij aankomst in de Showroom zijn wij door verkoopadviseur Rolf Demmer uitstekend geholpen.

Meer dan perfect!

Telefonisch en via mail een X1 op goed vertrouwen gekocht, waarbij alle procedures ( offerte, overeenkomst, facturering en levering aan huis) volgens het boekje zijn verlopen. Chapeau!

Uitstekende begeleiding aankoop bmw

Bij de aankoop van een bmw bij een collega bmw-dealer werd ik voortreffelijk geholpen en begeleid door de verkoper van bmw-broekhuis in Almelo. Tot in detail is alles uitstekend geregeld en uitgevoerd. Hulde en grote klasse.

Prettige samenwerking met goede sfeer!

We zijn erg fijn geholpen in een ongedwongen sfeer.

Prima BMW 118i van net een jaar oud voor een goede prijs gekocht. Voor mijn inruilauto kreeg ik een meer dan goede prijs. Ook de aflevering door Max was top. Al met al een fijne ervaring!

“Problemen” rond bestelling en levering van mijn nieuwe X1 prima opgelost!

Levering voor jaareinde bleek niet mogelijk. geboden alternatief zeer adequaat en coulant afgehandeld. Vriendelijke en kundige verkoper die meedacht om tijdige levering mogelijk te maken.

Top service

Ik ben al jaren klant in Almelo en ben uitermate tevreden over de klantbehandeling in zijn totaliteit. Altijd oplossingsgericht en maximale service, of het nu de aanschaf van een BMW betreft of het onderhoud daarvan, Max en Arno, top ambassadeurs voor de BMW. Ga zo door. Thanks

De eerste ervaring met Broekhuis BMW is positief

Onlangs onze auto ingeruild en een BMW 118i aangeschaft. De onderhandelingen hebben wij positief ervaren en verliepen in een prettige sfeer.

Ontvangst, aandacht en aflevering prettig en professioneel.

Ontvangst persoonlijk en warm. En het gevoel dat er alle tijd genomen werd. Afspraken waren duidelijk en zijn ook ook nagekomen. Aflevering verliep, ondanks de coronamaatregelen soepel.

Super tevreden

Fijn personeel ze staan altijd voor je klaar

Matig professionele aanpak

Plichtmatige aflevering van goed professionele verkopers, maar dat is dan ook tevens alles Kreeg de indruk dat het standaard routine. Jarenlang broekhuis klant bij verschillende merken en locaties maar dit niet meer dan een6

Plezierig zaken doen.

Na het aanvragen van een offerte, met inruil, op een mooie Mini Clubman was de follow up een plezierig telefoontje van de verkoopadviseur Mike Frons. Een goed bod op mijn in te ruilen Clubman en een reële vraagprijs van de nieuwe Clubman was voldoende om telefonisch de deal bijna rond te hebben. Een afspraak werd gemaakt. De auto was klaar voor aflevering, en zowel de Mini Clubman als mijn inruilauto voldeden aan de wederzijdse verwachtingen. Na het afhandelen van de formaliteiten terug met een goed gevoel met de nieuwe Mini Clubman.

Klantgericht

Duidelijk. pragmatisch, aangepast op mijn wensen. Dikke prima.

Eerlijk en no - nonsense

Inruil en koop van nieuwe auto was fair en binnen een paar dagen geregeld. Elke dag blij en dank hen voor de hulp!

Vriendelijke en professionele service

Broekkuis BMW is mijn nieuwe dealer. Sinds lange tijd ben ik weer terug bij BMW. De tijd heeft niet stil gestaan. Dus had ik veel vragen en wensen. Vriendelijk werd ik te woord gestaan en professioneel werd ik geholpen. Twee medewerkers stonden mij te woord. Een jonge en een oudere. De jonge medewerker adviseerde mij zoals het hoort (vind ik). Ik moest volgens hem even wachten om een update van mijn navigatie. aan te schaffen. dat was zonde van mijn geld. Binnenkort kwam er nieuwe versie uit. De oudere medewerker probeerde mij doorzichtig een set winterbanden met velgen te verkopen; net binnen en het was een koopje €1.200,00. Hij vroeg niet of ik misschien iets anders wilde (allweatherbanden of zo). Volgende keer weer graag de jonge medewerker. Voor hem kom ik graag weer terug naar Almelo

Over Broekhuis BMW/MINI Almelo