Aardige en ter zake kundige medewerkers die de afspraken na komen.

Goed in gegaan op mijn wensen. Velgen en banden onder auto waren niet naar m'n zin, maar er werd meteen aan mijn wens voldaan om er andere velgen en banden onder te zetten met minder banden lawaai.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat wij aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Klantvriendelijk ,deskundig snelle reactie

Verkoper was klantvriendelijk deskundig en hij reageerde snel op mijn mail en vragen. Mijn dank daarvoor.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Fijn om te zien dat u zo goed en snel geholpen bent. De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

zeer goed

goed geholpen

Beste Hennie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

Super gewoon top

Samuel verdiend een dikke 10! Prettig en sociaal, kunnen veel van opsteken! Auto netjes zoals beloofd afgeleverd! Erg blij met deze milieu knuffelaar Dikke 10 voor Samuel en zijn team

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling! We zijn blij om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor je is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Almelo

Zeer prettige ervaring

Proffesioneel en goed geholpen

Beste Daan, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Almelo

Uitstekende begeleiding bij de inruil van mijn auto.

Ik werd geattendeerd op een aantrekkelijke occasion. Bij de omruil werd ruim voldoende tijd genomen om alles uit te leggen en te helpen met het installeren van de apps. Alles in zeer goede sfeer. Bij de "nieuwe" auto was alles perfect in orde.

Beste Dick, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Almelo

professioneel en zeer vriendelijk geholpen

Vriendelijk en “not pushing” verkoop maar juist de tijd geven en nemen om zaken goed uit te leggen. Erg prettig geholpen gedurende het gehele proces van proefrit tot ontvangst sleutels door Max Hardiek.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Almelo

Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijke ontvangst en de afhandeling van de aankoop van een jonge Mini en de inruil van onze BMW. Alles netjes en correct en voor de uitleg werd door verkoopleider Max Hardiek ruim de tijd genomen wat een prettig gevoel geeft. Als kers op de taart kregen we nog een "Goodybag" mee naar huis!

Top Bedrijf

Goed gevoel meedenken in keuze door verkoop Broekhuis, uiteindelijke aankoop en over Broekhuis als bedrijf.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Almelo

Mooie modellen, goed merk, klasse auto's

Zeer tevreden over Broekhuis BMW in Almelo. Mijn verkoper nam alle tijd voor me en gaf me ruimschoots gelegenheid voor een proefrit. Topmerk, mooie auto's, vriendelijk personeel, gewoon een goede garage. Niet mijn eerste BMW, wél de mooiste... tot nu toe

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Fijne kilometers gewenst! Groet, Broekhuis BMW Almelo

Zeer te spreken over Broekhuis Almelo

De goede inruilprijs voor mijn x1 was uiteindelijk doorslaggevend om tot koop van een ander voertuig van het zelfde merk over te gaan. Het is inmiddels de tweede auto die ik bij Rolf Demmer heb gekocht.

Beste Arjan, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Almelo

Top geholpen

Mooie auto terug gekregen en goed en snel geholpen

Perfect geholpen door Max de verkoper !!

Een zeer tevreden gevoel overgehouden bij aanschaf van onze BMW 430I, zeer goede service en begeleiding bij aflevering van de nieuwe auto.

Tevreden gevoel overgehouden met onze aanschaf van een BMW 430I

Op een fijne manier geholpen,op een fatsoenlijke manier kunnen onderhandelen ,en dat beide partijen er een goed gevoel aan hebben overgehouden!, Max de verkoper van Broekhuis Almelo heeft het perfect. gedaan ,ook met inregelen van de Apps ,en uitleg van de BMW gebruiksaanwijzingen.Top !

Vriendelijk,deskundig en vertrouwd

Na een uitstapje van 2,5 jaar weer terug bij BMW. Voor ons geen discussie over de dealer. Al 25 jaar goede ervaring met Broekhuis ( voorheen Smudde)

Vriendelijk,deskundig en vertrouwd

Super gemotiveerde medewerkers die altijd voor je klaar staan en altijd oplossings gericht zijn.

Zeer tevreden over zowel de verkoop als de receptie medewerkers. Deze bepalen toch de sfeer binnen het team Almelo. Vooral doorgaan zo!

Top Dealer

Bij het selecteren van mijn lease auto een BMW X3 super geholpen door Rolf Demmers, terzake kunding en de beste aflevering qua informatie die ik in 30 jaar lease auto rijden heb gehad echt top.

Zeer tevreden met mijn nieuwe auto

We zijn geholpen door verkopen Max Hardiek. Zijn netjes te woord gestaan en een faire prijs gekregen voor mijn inruil. Toen was de handel snel gemaakt.

Over X Broekhuis BMW/MINI Almelo