Top geholpen

Mooie auto terug gekregen en goed en snel geholpen

Top Dealer

Bij het selecteren van mijn lease auto een BMW X3 super geholpen door Rolf Demmers, terzake kunding en de beste aflevering qua informatie die ik in 30 jaar lease auto rijden heb gehad echt top.

Zeer tevreden met mijn nieuwe auto

We zijn geholpen door verkopen Max Hardiek. Zijn netjes te woord gestaan en een faire prijs gekregen voor mijn inruil. Toen was de handel snel gemaakt.

Perfect en correct geholpen

Bij de aankoop van onze BMW 2 serie zijn we keurig geholpen door Max Hardiek. Hij vertelde het eerlijke verhaal bij de aankoop van de auto en het innemen van onze vorige auto. De verwachtingen waren van het begin direct helder en dat gaf ons het volledige vertrouwen dat we bij hem de auto konden kopen.

Super, klantvriendelijk en professioneel

Fijn geholpen door vakmensen

Van verkoop tot levering van de auto is uitstekend verlopen

Onze ervaring met BMW Broekhuis (Almelo) , van verkoop tot levering was top !! Vooral het inlevend vermogen van verkoper Max , zijn niet bevooroordeeld zijn en mensen in hun waarde laten waren een zeer fijne en welkome ervaring . Kan deze verkoper en autodealer aan een ieder aanbevelen .

Ben zeer tevreden

Je word altijd goed geholpen bij BMW broekhuis oost almelo Zeer te vreden

Very professional

Very professional. Dealer took the time needed to help out as needed.

Altijd vlot en correct geholpen.

Ben al jaren naar volle tevredenheid klant. ( zie boven )

afspraak is afspraak

Door bij de service dienst van Bmw Almelo meer dan keurig te zijn geholpen door Barry Heeft hij ons gelinkt aan Max verkoop , wat ze bij andere bedrijven verzaakte, pakte Max gewoon goed op . Max heeft ons keurig geholpen , en een nieuwe auto erbij verkocht Uitlevering zoals aangegeven zonder te veel heisa , top team Bmw Almelo Bedankt

Wij zijn uitstekend geholpen en het kon niet beter.

Samuel heeft ons heel goed geholpen van het begin tot het einde. Goede uitleg gehad en ook flink de tijd genomen. Wij hadden een niet zo luxe auto en kwamen toen in deze mooie BMW. Wat een luxe, was natuurlijk wel even wennen, maar we konden zo even bellen en alles was zo weer geregeld. Ook de andere verkoper was erg behulpzaam. Ik zou zeggen, ga zo door.

Super service

Alles is perfect geregeld. Van proefrit tot aflevering. Daarbij super vriendelijk, alles is te overleggen. In een woord geweldig!

Uitstekende service!

Zeer vriendelijke medewerkers die klaar staan voor de klanten. Het proces van het inruilen van mijn oude voertuig tot de levering van mijn nieuwe Bmw liep vlekkenloos!

Professionele omgeving en behandeling.

De verkoophandeling verliep professioneel en zonder opdringerig te zijn. Alle vragen werden rustig en goed beantwoord, zonodig met behulp van een collega. Ook de aftersales ging goed.

Super!

Zoals je van een BMW dealer mag verwachten, super geholpen en een goede service. Alles top geregeld en volgens afspraak. Ben tot op heden buitengewoon tevreden.

De verkoper is bijna perfect

De verkoper deed erg zijn best om alles te regelen gewoon zoals altijd was hij zeer attent alleen weer erg jammer dat BMW wederom de electrische trekhaak weer niet kon leveren verder was het hele proces van inruil tot nieuw perfect geregeld door MIKE door hem ben ik nu overgegaan tot de aankoop bij broekhuis

Bespreking werd ervaren als zeer professioneel.

Ik kwam met een bepaald doel en werd zeer goed geholpen. Geen omheen gepraat over mooier ietsvertellen dat het was.

Meedenkend, sympathiek en professioneel

Zeer prettig contact met verkoper, auto was idd in zeer goede staat zoals vermeld. Snelle afwikkeling en toen er een kleine reparatie nodig was, is dat snel opgelost bij mij in de buurt. Fijne zaak, ik zou zo teruggaan voor een volgende auto.

Geweldig!

Bij aankomst in de Showroom zijn wij door verkoopadviseur Rolf Demmer uitstekend geholpen.

Meer dan perfect!

Telefonisch en via mail een X1 op goed vertrouwen gekocht, waarbij alle procedures ( offerte, overeenkomst, facturering en levering aan huis) volgens het boekje zijn verlopen. Chapeau!

Uitstekende begeleiding aankoop bmw

Bij de aankoop van een bmw bij een collega bmw-dealer werd ik voortreffelijk geholpen en begeleid door de verkoper van bmw-broekhuis in Almelo. Tot in detail is alles uitstekend geregeld en uitgevoerd. Hulde en grote klasse.

Prettige samenwerking met goede sfeer!

We zijn erg fijn geholpen in een ongedwongen sfeer.

Prima BMW 118i van net een jaar oud voor een goede prijs gekocht. Voor mijn inruilauto kreeg ik een meer dan goede prijs. Ook de aflevering door Max was top. Al met al een fijne ervaring!

“Problemen” rond bestelling en levering van mijn nieuwe X1 prima opgelost!

Levering voor jaareinde bleek niet mogelijk. geboden alternatief zeer adequaat en coulant afgehandeld. Vriendelijke en kundige verkoper die meedacht om tijdige levering mogelijk te maken.

Top service

Ik ben al jaren klant in Almelo en ben uitermate tevreden over de klantbehandeling in zijn totaliteit. Altijd oplossingsgericht en maximale service, of het nu de aanschaf van een BMW betreft of het onderhoud daarvan, Max en Arno, top ambassadeurs voor de BMW. Ga zo door. Thanks

Over Broekhuis BMW/MINI Almelo