Bespreking werd ervaren als zeer professioneel.

Ik kwam met een bepaald doel en werd zeer goed geholpen. Geen omheen gepraat over mooier ietsvertellen dat het was.

Meedenkend, sympathiek en professioneel

Zeer prettig contact met verkoper, auto was idd in zeer goede staat zoals vermeld. Snelle afwikkeling en toen er een kleine reparatie nodig was, is dat snel opgelost bij mij in de buurt. Fijne zaak, ik zou zo teruggaan voor een volgende auto.

Geweldig!

Bij aankomst in de Showroom zijn wij door verkoopadviseur Rolf Demmer uitstekend geholpen.

Meer dan perfect!

Telefonisch en via mail een X1 op goed vertrouwen gekocht, waarbij alle procedures ( offerte, overeenkomst, facturering en levering aan huis) volgens het boekje zijn verlopen. Chapeau!

Uitstekende begeleiding aankoop bmw

Bij de aankoop van een bmw bij een collega bmw-dealer werd ik voortreffelijk geholpen en begeleid door de verkoper van bmw-broekhuis in Almelo. Tot in detail is alles uitstekend geregeld en uitgevoerd. Hulde en grote klasse.

Prettige samenwerking met goede sfeer!

We zijn erg fijn geholpen in een ongedwongen sfeer.

Prima BMW 118i van net een jaar oud voor een goede prijs gekocht. Voor mijn inruilauto kreeg ik een meer dan goede prijs. Ook de aflevering door Max was top. Al met al een fijne ervaring!

“Problemen” rond bestelling en levering van mijn nieuwe X1 prima opgelost!

Levering voor jaareinde bleek niet mogelijk. geboden alternatief zeer adequaat en coulant afgehandeld. Vriendelijke en kundige verkoper die meedacht om tijdige levering mogelijk te maken.

Top service

Ik ben al jaren klant in Almelo en ben uitermate tevreden over de klantbehandeling in zijn totaliteit. Altijd oplossingsgericht en maximale service, of het nu de aanschaf van een BMW betreft of het onderhoud daarvan, Max en Arno, top ambassadeurs voor de BMW. Ga zo door. Thanks

De eerste ervaring met Broekhuis BMW is positief

Onlangs onze auto ingeruild en een BMW 118i aangeschaft. De onderhandelingen hebben wij positief ervaren en verliepen in een prettige sfeer.

Ontvangst, aandacht en aflevering prettig en professioneel.

Ontvangst persoonlijk en warm. En het gevoel dat er alle tijd genomen werd. Afspraken waren duidelijk en zijn ook ook nagekomen. Aflevering verliep, ondanks de coronamaatregelen soepel.

Super tevreden

Fijn personeel ze staan altijd voor je klaar

Matig professionele aanpak

Plichtmatige aflevering van goed professionele verkopers, maar dat is dan ook tevens alles Kreeg de indruk dat het standaard routine. Jarenlang broekhuis klant bij verschillende merken en locaties maar dit niet meer dan een6

Plezierig zaken doen.

Na het aanvragen van een offerte, met inruil, op een mooie Mini Clubman was de follow up een plezierig telefoontje van de verkoopadviseur Mike Frons. Een goed bod op mijn in te ruilen Clubman en een reële vraagprijs van de nieuwe Clubman was voldoende om telefonisch de deal bijna rond te hebben. Een afspraak werd gemaakt. De auto was klaar voor aflevering, en zowel de Mini Clubman als mijn inruilauto voldeden aan de wederzijdse verwachtingen. Na het afhandelen van de formaliteiten terug met een goed gevoel met de nieuwe Mini Clubman.

Klantgericht

Duidelijk. pragmatisch, aangepast op mijn wensen. Dikke prima.

Eerlijk en no - nonsense

Inruil en koop van nieuwe auto was fair en binnen een paar dagen geregeld. Elke dag blij en dank hen voor de hulp!

Vriendelijke en professionele service

Broekkuis BMW is mijn nieuwe dealer. Sinds lange tijd ben ik weer terug bij BMW. De tijd heeft niet stil gestaan. Dus had ik veel vragen en wensen. Vriendelijk werd ik te woord gestaan en professioneel werd ik geholpen. Twee medewerkers stonden mij te woord. Een jonge en een oudere. De jonge medewerker adviseerde mij zoals het hoort (vind ik). Ik moest volgens hem even wachten om een update van mijn navigatie. aan te schaffen. dat was zonde van mijn geld. Binnenkort kwam er nieuwe versie uit. De oudere medewerker probeerde mij doorzichtig een set winterbanden met velgen te verkopen; net binnen en het was een koopje €1.200,00. Hij vroeg niet of ik misschien iets anders wilde (allweatherbanden of zo). Volgende keer weer graag de jonge medewerker. Voor hem kom ik graag weer terug naar Almelo

professioneel en vriendelijk

de ontvangst was erg vriendelijk en niet opdringend en zeer kundige verkoper!

Uitstekende service

Op zoek naar een nieuwe auto, overigens 1e keer BMW. Vriendelijke en zeer deskundige verkoper die ruimschoots de tijd nam voor uitleg en mogelijkheid om in 3 verschillende auto’s te rijden. Gevoel was goed en dezelfde dag de auto uitgekozen. Aflevering was keurig. Enneh de auto rijdt fantastisch.

Beste Remco, Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis. We hopen u nog vaker van dienst te mogen zijn en veel veilige kilometers gewenst in uw eerste BMW! Een vriendelijke groet, Broekhuis BMW/MINI Almelo

Goede service en betrokken verkoper

Bij Broekhuis heb ik een BMW iX3 gekocht. Gedurende dit traject heb ik steeds duidelijke informatie gekregen en werd ik op de hoogte gehouden van de status van de productie van mijn auto. Bij de aflevering is alle tijd genomen om diverse (nieuwe) functies en mogelijkheden van de auto te laten zien.

Gastvrij en eerlijk

Vanuit Spijkenisse zeer gastvrij ontvangen door Max na het maken van een afspraak voor een 218i Gran Coupé. Goede uitleg, eerlijke onderhandeling en een fijne overdracht van de auto. Voor de overdracht afgesproken om dit ongeveer halverwege tussen Almelo en Spijkenisse te doen, dat noem ik topservice!

Over Broekhuis BMW/MINI Almelo