Geweldig.

Ik heb de juiste keuze gemaakt en mij goed laten adviseren door jullie.

We zijn goed geholpen

Vriendelijke service en duidelijke uitleg

Reparatie snel en profesioneel

Bijzondere vriendelijke en technische ontvangst bij de receptie ( dhr. Vandongen) bij Boekhuis in Elst. Klant wordt door de monteur telefonisch op de hoogte gehouden over de status van de reparatie. Deze dealer is zeker een aanrader.

Een zeer compleet plaatje

Ik heb hier mijn volgende werkpaard gekocht; Peugeot Expert. Vriendelijke ontvangst, uitgebreid de tijd, goed advies, open en eerlijk verhaal. Reële prijs voor het oude beestje. Uitstekende aflevering. Kortom een fijne ervaring bij best wel een uitgave. Mocht het nog eens nodig zijn, dan zal ik zeker weer naar hun aanbod kijken. Ook voor een geel kenteken.

Snel,correct en vriendelijk geholpen

Auto is opgehaald en weer terug gebracht, na de onderhoudsbeurt. Er is contact opgenomen over de kosten en werkzaamheden. Alles tot volle tevredenheid.

Teleurstellend

Fouten in werkplaats bij vaststellen defecten, fouten bij receptie bij prijzen in de offerte, weinig tot geen communicatie over uit te voeren werkzaamheden. Krijg een voorstel voor reparatie van €2500,- waar maar een defect van €115,- direct verantwoordelijk voor de storing is en andere reparaties uit voorzorg of verkeerd gediagnosticeerd zijn.

Beste Gert-Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en vinden het spijtig om te horen dat dit uw ervaring is geweest. Wij zullen voor de toekomst de feedback over de communicatie tussen medewerker en de klant mee nemen zodat dit beter zal verlopen. Er is u inmiddels een voorstel gedaan. Mocht u hier toch gebruik van willen maken dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Almelo

Zeer tevreden.

Netjes en correct geholpen met duidelijke uitleg waar nodig.

Behulpzaam en vakkundig.

Ze helpen mij goed.

Vriendelijk personeel en goede service

Goed geholpen vriendelijk personeel

Professioneel en prettig geholpen

Fijn dat je eerst een mail krijgt met het voorstel van de te behandelen zaken. Daarna kun je telefonisch nog afstemmen of zaken wel/niet noodzakelijk zijn. Aan het eind van de dag kreeg ik mijn auto brandschoon terug en waren de afspraken allemaal nagekomen. Prettige manier van werken op deze manier!

Prima service maar verreweg van goedkoop

Goede onderhoudswerkzaamheden, maar niet echt goedkoop. Vandaar geen 5 *****

Bij het afhandelen van een schade van de oude auto en de aankoop van een nieuwe werd met alles rekening gehouden. Men had veel geduld. Dus niks dan lof voor broekhuis Almelo

Keurig geholpen bij diagnose en verhelpen van storingen

prettig geholpen en een prima service

Als klant wordt je eerst op de hoogte gesteld van reparaties en eventuele kosten die eraan verbonden zijn. Dit is erg te waarderen.

Tevreden, auto rijd weer prima

Onderhoud is prima uitgevoerd.

Professioneel, klantvriendelijk, prettig in contact

Zowel bij reparatie als aankoop auto uitsluitend positieve ervaringen.

Snel en efficiënt

Hulpzaam en klant vriendelijk

goede service

men komt de afspraken, na zoals deze ook zijn afgesproken.

Prettige behandeling en prima service

Voor de eerste keer bij deze garage voor een beurt. Maakt competente indruk

Ik wordt altijd zeer goed geholpen.

Broekhuis is een fijne garage. Ik ben er al jaren klant.

Deskundig

Helemaal top

Goede en duidelijke communicatie

Mijn auto is bij Broekhuis Peugeot Almelo in goede handen.

Ik ben content met de wijze waarop het onderhoud aan mijn auto is uitgevoerd. Het was eenvoudig om een door mij gewenste afspraak te maken en deze werd ook netjes nagekomen. Er is op de dag van het onderhoud telefonisch overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden en de daaruit voortvloeiende kosten.

Servicegericht

Heb recentelijk een mooie Opel Mokka 2021 automaat aangeschaft. Het eerste contact voelde goed en daarna nog snelle updates omtrent mijn bod ook daar was er geen discussie wat wel en niet kon. Een auto aangeschaft waarop ik trots kan zijn. DANK. Klantvriendelijkheid geweldig!

Twentepoort West 1 7609 RD Almelo

Over Broekhuis Peugeot/Opel Almelo