Goed, prettig, en deskundig advies.

We hebben de auto gekocht in Zeist, niet een Volkswagen dealer, maar uiteindelijk via Alkmaar bemiddeld. Hoewel we erg lang op de auto moesten wachten (bijna 1 jaar) zijn we tevreden over de dienstverlening en nog meer over de eerste indruk van de auto.

Beste Peter, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Wij zijn perfect geholpen en voor de uitleg van de auto is de tijd genomen er waren geen slotbouten aanwezig deze zijn met spoed bestelt en heel snel geleverd en gemonteerd.

Beste Jos, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Vriendelijk , eerlijk en servicegericht

Ik heb bij Broekhuis Alkmaar Een Vw transporter T6 gekocht. De verkoper heeft mij prima geïnformeerd. De aflevering was ook sneller dan verwacht. Kreeg als particulier 1 jaar garantie. Een storing in de motor werd meteen ipgelost. Ook de mensen van de werkplaats waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ga zo door

Navigatie update bij Broekhuis Alkmaar

Gisteren kreeg mijn VW Tiguan zijn longlife servicebeurt. Zoals elk jaar in juli. Bij het ophalen van de auto werd mij verteld dat er geen update navigatie had plaatsgevonden, ik had namelijk de laatste versie. Volgens de site van Volkswagen is de laatste update voor de navigatie in mijn auto echter van november 2022. Dus zeven maanden oud! Ik heb dus niet de laatste versie. Vandaag gebeld met Broekhuis. Zij hadden de laatste versie nog niet van Pon ontvangen, zij hebben geen tijd en mensen om de nieuwe versie zelf te downloaden. Misschien kon ik hem zelf downloaden, of ik moest maar over een paar maanden terugbellen. Voor mij is het duidelijk. De rekening van de beurt is wel maar de service bij Broekhuis is niet up to date.

Beste Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u gehad en bedanken u voor het fijne gesprek. Zoals besproken zullen wij de laatst recente versie downloaden en deze update voor u uitvoeren. Wij hebben dit intern besproken en laten zien dat er een vernieuwde versie is. Excuus voor het ongemak en tot snel! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Zeer prettig ontvangen door het personeel van broekhuis garage uit Alkmaar.

Prettig ontvangen op hun adres in Alkmaar waarbij ik onze nieuwe vw caddy mochten ophalen. Eerst hebben zij mij nog op moeten halen van de trein uit Zaandam omdat de verbinding stagneerde ivm een ongeluk, en daarbij waren ze zo vriendelijk om mij door hun eigen personeel met auto op te halen. Waar gebeurd zoiets nog" ik was erg verrassend en blij met hun actie. Aangekomen in Alkmaar op hun filiaal met een bakje koffie en een kadootje als lekkere taart om naar huis mee te nemen. Ze hebben veel tijd genomen en aandacht besteed aan mij als klant en dat was ook erg aangenaam, bedankt!! Succes met jullie bedrijf en klantvriendelijkheid. Mvg, Leon Oostendorp

Correct advies en goede uitvoering service.

1 opmerking van kritiek: nummerbordplaathouder achter is ongevraagd vervangen door een exemplaar met Broekhuisreclame. Van mij had die met de naam van Martin Schilder, aan wie ik heel goede herinneringen heb, mogen blijven.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Prima begeleiding bij het maken van een keuze. Netjes en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg. Alles in een paar uur geregeld.

Beste Harry, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Vriendelijk en betrouwbaar

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw beoordeling. We zijn erg blij met deze mooie complimenten. De volgende keer voorzien wij u graag weer van onze service, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Topklasse

Een zeer klantgerichte vertegenwoordiger (Peter pommer) Heeft duidelijke en gunstige offerte gemaakt Mooie inruilprijs geboden En super leuke aflevering gedaan Waarin alle tijd voor bepaalde uitleg en installatie werd genomen. Paar dagen later nog gebeld of wij tevreden waren en of er nog vragen waren

Beste Kees, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons op de vestiging en dit mooie compliment voor onze collega! Wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Telefonisch goed geholpen en auto zeer netjes thuis bezorgd

zoals hierboven geschreven

Bedankt Leo, voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u goed geholpen bent en uw auto zeer netjes is thuis bezorgd. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Uitstekend service

Prettige en correcte service en afhandeling van garantie op een kapotte accu die na twee jaar nog net onder garantie viel.

Bedankt Koos, voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor! We zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service en wensen u veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Eerlijk en vakkundig

Ik ben ontzettend goed geholpen bij Broekhuis Alkmaar. De APK en jaarbeurt zijn weer netjes uitgevoerd. Ook over extra kosten werd keurig overlegd, zodat ik niet voor een verrassing kwam te staan. De auto was netjes gewassen en gezogen toen ik deze weer ophaalde. Voor deze service kom ik zeker terug!

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Bij een volgend bezoek staan wij weer graag voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

uitstekend geholpen door een vriendelijke verkoper

De verkoper heeft geregeld dat wij met 2 verschillende auto's (1 met de juiste motorisering en 1 met identieke stoelen van de aan te schaffen auto) lange proefritten konden maken zodat we er zeker van waren dat we geen miskoop zouden doen. Bij de daadwerkelijke oplevering werden mogelijkheden en instellingen van de auto door hem duidelijk uitgelegd en/of hem alvast ingesteld. Hiervoor nam hij ruim de tijd.

Beste Bert, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Mijn auto in 1 dag weer rijklaar voor een jaar.

Door de breng en haalservice voor mijzelf veel tijd voor andere dingen. Bij het ophalen vd auto alle info gekregen over de onderhoudsbeurt en de nota. Ben erg tevreden over hoe het gegaan is.

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is geregeld. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Prima vriendelijk en deskundig geholpen

Werden vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Prima geholpen.

Vooraf meegedacht mbt uitvoer werkzaamheden. Geen onverwachte kisten en prettig in de omgang. Werkzaamheden aan de auto waren duidelijk merkbaar, hij rijdt weer heerlijk.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

VW Polo

Nette VW Polo aangeschaft. Aflevering volgens afspraak! Tip: geef mensen een kopje koffie als ze van ver weg komen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Mocht u in de toekomst langs komen dan zorgen wij ervoor dat de koffie klaar staat! Fijne kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Slecht

Na een aantal zaken na aflevering, die mis gingen, alles redelijk opgelost. Echter in een geval afgesproken dat er een bedrag teruggestort zou worden wat tot op heden nog niet gedaan is. Samenvattend; De koop is rond, geld is binnen en de klant moet maar wachten tot wanneer wij genegen zijn het toegezegde bedrag over te maken. Waar een groot bedrijf miezerig klein is. Spijt zaken met dit bedrijf te hebben gedaan.

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en alles naar behoren opgelost. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Bedankt voor de tips!

Eerste onderhoud van mijn Skoda Enyaq 80 na 2 jaar. Daarover verder geen opmerkingen. En bedankt voor de tip mbt de afwijkende bandenmaten versus velgen. Banden en velgen inmiddels opgepolst!

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Graag gedaan voor de tip. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Alkmaar

Je voelt je en je bent welkom bij Volkswagen.

Ik had een proefrit geregeld via internet, maar dit was niet doorgekomen. Toch werd alles in het werk gesteld om ons te helpen en het advies was perfect.

Bedankt Henk, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien je graag weer bij ons in de vestiging. Groet, Team Broekhuis Alkmaar

Uit en thuis met Broekhuis

Deskundige en klantvriendelijke medewerkers. Mooie service dat ik werd thuisgebracht toen ik mijn auto voor een onderhoudsbeurt moest brengen. En ook weer werd opgehaald toen deze klaar was.

Beste Jantina, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Alkmaar

Servicebeurt prima gedaan, de auto netjes schoon afgeleverd.

Beste Hans, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Alkmaar

Fijne mensen bij Broekhuis die de tijd voor je nemen

Bij de aankoop het Bastiaan een volledige instructie gegeven, zodat de auto thuis kon worden afgeleverd. Ðe verzekering vd auto werd als keuze voorgelegd en ingang gezet. De winterbanden zijn door de chauffeurs gedropt bij de bandenwisselaar. Bastiaan toont oprecht interresse in mijn ervaring met de nieuwe auto. Ook daarna worden telefonische vragen netjes beantwoord. Top.

Bedankt Fred, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Alkmaar

Top verkoper, top auto!

We kwamen binnen voor wat informatie en misschien een occassion, maar kochten een nieuwe auto die precies in onze configuratie op voorraad was!

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Alkmaar

Verkoper is betrouwbaar en klantvriendelijk.

De verkoop ging gemoedelijk en nam de tijd voor vragen en leg. Aandacht voor het afleveren van de auto. En een goede nazorg daarna. Kortom goed gevoel bij onze aankoop.

Bedankt Jaap, voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Smaragdweg 12-14 1812 RJ Alkmaar

Over Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Alkmaar