Grote mate van tevredenheid over de aanschaf van een nieuwe VW!

We hebben louter deskundigheid ervaren. Een feit deal bij inruilen oude auto en aanschaf nieuwe. Zeer fatsoenlijke en deskundige medewerkers! Een bedrijf waarmee graag terugkomen!

Beste Johannes, Gefeliciteerd met de aanschaf van uw mooie Volkswagen. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Alles weer goed geregeld

De auto is geweest voor inspectie beurt. Alles is weer correct afgehandeld. Goede service!

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons in Alkmaar. We zijn erg blij om te zien dat u onze service als goed heeft ervaren en alles weer correct is afgehandeld. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

My experience was great!

I had the purchase experience with Cis and it was great! The attention, communication afterwards and all the process were really smooth and as my first car purchase here in the Netherlands I felt really safe and with confidence to give this step further. Thank you for everything!

Beste Carlos, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat wij u hierbij zo goed hebben kunnen helpen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Prettig en goed geholpen

Prettige baliemedewerker Jeffrey en verder zeer tevreden

Beste Robert, Hartelijk dank voor uw bezoek! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Jeffrey. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

keurig en correct geholpen

uitstekend geholpen door rik barnhoorn.

Bedankt voor uw beoordeling! Dat u uitstekend bent geholpen door onze collega doet ons goed om te zien. Wanneer u ons weer nodig heeft dan zullen wij voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Goed ontvangst en een tevreden klant

Goed ontvangen Aanvullende wensen zijn positief ontvangen en netjes opgepakt en uitgevoerd. Auto is keurig overgedragen, duidelijke uitleg van alle functies en opties.

Bedankt Mike, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Kon niet beter

Kreeg al meteen een fijne belofte omdat er door julie een fout was gemaakt vonden juliie zelf en die is heel snel waargemaakt Ik was met dat bedrag heel blij.Ben door de verkoper heel fijn en goed en met veel begrip voor mijn situatieDie hij in een eerder gesprek van een vriend van mij had gehoord.Wist ik niet.Maar daardoor denk ik waren zijn gesprek en houding met mij als met een eerlijke vriend.Ben ontzettend blij met de auto ID3 die ik bij hem heb gekocht. Wim.

Beste Wim, Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u heel fijn en goed geholpen bent, met begrip voor uw situatie. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Fijne kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Tot de verkoop goed, erna iets minder.

Het verhaal van de verkoper Ralph was duidelijk en uitgebreid. We lieten de auto voor de zekerheid nog ff goed nalopen bij Broekhuis zelf, dit duurde alleen naar ons inziens iwts te lang, namelijk 2 weken. Hebben de auto gekocht op vrijdag 15 september en konden hem pas op 25 september ophalen. Hij was voor onze zoon dus je begrijpt wel dat dit dan erg lang duurt. We hadden een storing in het dashboard staan, heb broekhuis gebeld en zou later terug gebeld worden op die dag, dit is niet gebeurd. Ik heb terug gebeld smiddag net voor sluiting maar de monteur was al naar huis, ik zou de volgende ochtend worden gebeld, dit is ook niet gebeurd.. Kammeraad is ook monteur en heeft dit toen geregeld. Dit kan denk ik wel een stuk beter.

Uitstekend onderhoud, rekening houdend met praktijkgebruik auto

Zeer vriendelijke en accurate monteurs die er voor zorgen dat de auto in top conditie blijft! (VW Transporter bj. 2000) Met deze auto al 23 jaar nog nooit pech onderweg gehad! De enige pietluttige opmerking: de Wepp diesel reiniger stond bij de receptie 1 euro goedkoper aangeprezen dan op de nota.

Verkeerde voorlichting, schandalig!

mijn zoon bracht voor het eerst zijn eigen auto en is slecht voorgelicht over kosten en opties. De duurste banden 'waren al besteld' en alles werd met originele onderdelen vervangen zonder dat dit afgestemd werd. Schandalig!

Beste Jeroen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om dit te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken, wilt u ons daarom bellen of mailen? Dit is mogelijk via: 072-5410640 of [email protected] Update 9-10-2023: Helaas is het ons tot op heden nog niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Ik ging terug met mijn auto, ik wilde geholpen worden met een aantal, voor mij, onvolkomendheden. Dat is keurig en kosteloos verholpen!

Beste Gerard, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Fijn bedrijf om een nieuwe auto te kopen

Ik heb mijn auto in geruild voor een nieuwe. De verkoper dacht mee met onze wensen. Afleveren was ook prettig ook al met wat nieuwe snufjes

Beste Bert, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat u de aflevering als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Prima ervaring

Een hele prettige ervaring om op deze manier op, je nieuwe leaseauto te mogen ophalen.

Beste Martijn, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat u de aflevering als prettig heeft ervaren. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Lekker autootje.mooie deal.top afgeleverd.inclusief een lekkere slagroomtaart.

Perfect geholpen.ooit een keer een nieuwe auto gekocht bij arend in zaandam.dit was een zeer slechte ervaring.bij broekhuis perfect geholpen.

Beste Marco, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst en geniet van de taart. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Enthousiaste en betrokken verkoper

Wij zijn geholpen door Rik Barnhoorn. En hebben hem ervaren als een zeer enthousiast en betrokken verkoper. Kijken zeer positief terug op zijn inzet en dienstverlening.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega en u zijn service als zeer enthousiast en betrokken heeft mogen ervaren. Veel fijne kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Ongelooflijk goei service. Zoals mijn eigen winkel broekhuis alkmaar. Echte vriendelijke alle medewerke. Ik altijd broekhuis alkmaar auto kopen of auto lenen of huren en reperatie alles is daar. Mike is echte zoals mij familly allea top geregeld. Niet meer andere merke alleen broekhuis alkmaar. Wij hele gezien echte tevreden. Mij kinderen ook altijd zeggen broekhuis broekhuis. Jullie is echte beste dealer in nederland. Kom op jonges Bedank voor jullie moeite. Jullie is beste .

Wij zijn erg blij met deze mooie review, bedankt! Dit waarderen wij enorm! Dat u zo tevreden bent over onze service en hierdoor ook uw kinderen altijd voor Broekhuis gaan doet ons erg goed. Wij zullen graag voor u en uw gezin weer klaar staan wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Goede, officiele dealer

Overgestapt naar een ander merk, Skoda. Omdat mijn occasion altijd bij de dealer werd onderhouden, wil ik dit graag voortzetten. Broekhuis Alkmaar is de officiele dealer, dus daar de afspraak voor onderhoud gemaakt. Alles liep vlot, de afspraak, het onderhoud zelf en de registratie daarvan. Vriendelijk geholpen aan de receptie en zelfs gratis gebruik mogen maken van de breng- en haalservice. Perfect. Ik was voorheen goede dealers gewend, dit is er ook één!

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u het eerste bezoek zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Ik ben uitstekend tevreden over de afhandeling van mijn grote beurt van mijn polo.

Keurige afhandeling van de medewerker aan de skoda balie. Werd gedurende de dag dat de werkzaamheden uitgevoerd werden wat de totale kosten waren.

Beste Piet, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Keurig gedaan allemaal...

Duurde ff wat langer als gedacht , langer als 1,5 uur , maar ja , tis niet anders....

Beste Olof, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat het was langer duurde dan gedacht. Wij zijn blij te zien dat het uiteindelijk naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Perfect geholpen

Thuisgebracht en weer opgehaald toen de wagen klaar was.

Bedankt Marinus, voor het delen van uw positie ervaring. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Onderhoudsbeurt

De jaarlijkse beurt is goed uitgevoerd door de vestiging Alkmaar. De auto is vorig jaar gekocht bij de vestiging Haarlem. Daardoor ontstond er in eerste instantie wat misverstand t.a.v. deze (uitgebreide) onderhoudsbeurt. De opvolging vanuit Haarlem en de uitleg daarover was echter snel en duidelijk.

Beste Ron, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat het onderhoud goed is uitgevoerd. Wij zijn blij dat we het misverstand middels contact uit de lucht hebben kunnen helpen. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Goede en correcte informatie over de aanschaf van de nieuwe auto,

Goed bij aanschaf en aflevering van de nieuwe auto.

Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Uitstekende service!

Zeer klantgerichte en heel attente begeleiding bij de aanschaf van m'n nieuwe SEAT!!!

Bedankt Pieter, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld tijdens de aanschaf van uw nieuwe SEAT. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Zeer vriendelijk verkoopteam

Zeer vriendelijk verkoopteam en ik ben erg tevreden over het aankoopproces.

Ouderwetse service en aandacht. Het bestaat echt.

Mijn eerste AUDI en gelijk ook mijn eerste EV. Bij Broekhuis Alkmaar gekocht. En dan is er eindelijk de aflevering. Wat voor hen dagelijkse kost is, was voor ons toch een bijzondere, niet alledaagse, ervaring. Wij hadden er ruim de tijd voor gereserveerd. Maar ook bij Broekhuis was er ruim de tijd genomen om ons te informeren en dat was best veel, Wat verrassend was, dat we na een paar dagen gebeld werden. Hoewel het meeste wel duidelijk was, werd er toen weer alle tijd genomen om wat tips mee te geven. Ook werd het directe telefoonnummer afgegeven. Voor als er later toch nog vragen zouden zijn. Ouderwetse service van een bedrijf wat, misschien ook daarom wel, al generaties bestaat.

Beste Martien, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

Over Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Alkmaar