Uitstekende communicatie met Rik

Van het begin tot het eind een hele goede communicatie met Rik Barnhoorn. Het feit dat Broekhuis het risico neemt in het productieproces bij VW is echt een pre voor het bedrijf. Echte ondernemer, en met Rik werd het plaatje compleet.

moeilijk telefonisch bereikbaar

Wij probeerde meerdere malen de werkplaats te bellen , ivm een servicebeurt . Dit lukte pas na meerdere pogingen en lange wacht-tijden.

Prima service- wordt ook meegedacht

Er wordt gekeken met de klant welke elementen gelijk nodig is of wat later kan. Als extra service is ook mijn achterbank gereinigd.

Alles behalve 1 dingetje was prima

Ik had verzocht om een kentekenplaathouder van broekhuizen, en gezien ik net uit de nachtdienst kwam ben ik zelf vergeten te controleren, maar deze was dus niet gemonteerd. Nu rijdt ik met een kentekenplaathouder van een seat dealer uit Breda rond terwijl mijn auto voortaan naar broekhuis alkmaar gaar.

prima service voor een nette prijs.

Onderhoud volgens schema netjes en vlot uitgevoerd. Communicatie was goed geregeld.

Goed en duidelijk contact

Prima service. Prettig in de communicatie

professioneel, deskundig en correct maar iets te naar mijn mening.

Het onderhoud wordt goed en correct uitgevoerd. Het is, naar mijn idee, iets te afstandelijk. Eigenlijk wil je ook van de werkplaats wat horen en iets over de staat van de auto. Vanachter de balie een filmpje laten zien is goed, contact met een monteur is beter. Informatie is goed geregeld maar er werd gevraagd of de auto gewassen mocht worden (bij alle beurten die ik heb laten uitvoeren) en bij deze beurt is dit niet gedaan. Bij de balie ook niets over gehoord maar dan wel voor de eerste keer een kaart gekregen die je kunt gebruiken om hulp in te schakelen bij pech onderweg. Niet eerder gehad????? Het kan aan mij liggen en mij referentiekader maar 200 euro voor een accu heb ik mijn vraagtekens bij. Zal komen door de pakketprijzen van VW maar toch!

Geachte Wil, Bedankt voor uw positieve review over ons! Onze wasstraat wordt op dit moment vervangen, hierdoor hebben wij niet uw auto kunnen wassen zoals u van ons gewend bent. Bij de volgende beurt zullen wij hem weer netjes voor u wassen. Het vervangen van uw accu is een marktconforme prijs voor uw auto. De accu’s van nieuwere generatie auto’s zijn zelf stuk duurder doordat deze voorzien zijn van een start/stop systeem. Wij hopen u zo goed te hebben geïnformeerd en u een volgende keer weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Slechte zaak geen magazijn meer.

Ik heb meerdere caddy's voor mijn bedrijf . Maar als ik 1 onderdeel moet vervangen omdat dat is afgekeurd door apk kan ik niet meer bij broekhuis ophalen . Ik moet online bestellen of bellen . Dan staat de auto nog langer stil . Ik koop geen volkswagen's meer Mercedes heeft groot magazijn. Toch jammer weer van zo'n top merk .....

Geachte heer Gérard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij, per mail, aangegeven graag telefonisch met u in contact te komen. Wij wilden u vertellen dat wij een centraal magazijn in Alkmaar hebben en u kunnen voorzien van onderdelen. Wij komen graag met u in contact. U kunt ons bereiken via: magazijn.alkmaar@broekhuis.nl of 072-5410670 Met vriendelijke groet, Broekhuis Centraal Magazijn Alkmaar

Top kwaliteit

Van binnenkomst totdat men weer naar buiten gaat als een zeer tevreden klant een en al kwaliteit en persoonlijke aandacht.

Zeer vakkundig geholpen en met veel geduld om uit te leggen

Gezien alle digitale vernieuwingen in de auto, heeft verkoper alle geduld getoond om alles uit te leggen en mij twee dagen later belde of alles naar wens is gegaan en de moeite nam nog een paar dingen uit te leggen. Proficiat!

zakelijke, vriendelijke en efficiente dienstverlening

mijn reserves nadat Schilder werd Broekhuis zijn helemaal verdwenen. het is gewoon net zo goed.

Altijd prima geholpen en een duidelijke uitleg over de gedane werkzaamheden.

Vakkundig en terzake doende informatie en advies.

Receptie en werkplaats werken vakkundig samen om het voertuig van de klant het juiste onderhoud te geven, tegen zo laag mogelijke kosten.

Tweejarig groot onderhoud aan auto vakkundig uitgevoerd.

Long life onderhoudsbeurt aan Touran vakkundig uitgevoerd. Zeer plezierig gebruik gemaakt van de aangeboden haal/breng service. De gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen.

Totaal tevreden

Totaal tevreden

Planning was waardeloos, werkplaats was prima

Het onlineplanningssysteem is een farce. Er staan opties aangegeven en vervolgens krijg je via de mail een bevestiging, waarna je een aantal dagen later wordt gebeld dat de afspraak opdat tijdstip niet door kan gaan. Het systeem is namelijk niet sluitend voor de werkplaats van die locatie,terwijl ik in het systeem wel voor de locatie Alkmaar kon kiezen. Haal dan het online plannen eruit, als het toch niet werkt, er wordt een klantvriendelijkheid gesuggereerd die niet wordt waargemaakt

Nettjes geholopen.

Ze hebben gedaan wat er moest gebeuren.

Einde dag geen bericht gekregen auto niet klaar

Morgens om 0800 mijn auto gebracht. Om 1650 gebeld of auto gereed was. De service balie was niet aanwezig. Een echt heel goed willende verkoper heeft geprobeerd mijn auto en later de autosleutels te vinden. De auto kon toch niet mee vanwege niet afgeronde APK melding. Verkoper heeft mij een leen auto meegegeven. De volgende ochtend kon ik mijn auto ophalen. Na een gesprek/uitleg van de service balie begrepen dat de dag ervoor rommelig is verlopen en dat de auto uit het zicht is geraakt. Ik ga ervan uit dat dit toeval is, maar al met al kostte mij dit tijd en ergernis.

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis

Service kan niet beter.

Ik ben zeer tevreden over het plannen van de afspraak, de ontvangst door de service adviseur, de uitvoering van de werkzaamheden, de terugkoppeling van de uitgevoerde werkzaamheden en de uitleg van de factuur.

Fijn direct en correct geholpen

Onlangs een afspraak gemaakt n.a.v. service indicatie. 10 dagen daarna "aan de beurt". Om 0800 in de vestiging. Zoals gewoonlijk, wacht ik tijdens het onderhoud, en nu had ik zelfs een "eigen" kantoortje om te kunnen werken. super. Vooraf een indicatie van de werkzaamheden. om 1045 was de auto klaar. Kortom, zeer tevreden.

Prijzig voor weinig service

De offerte vooraf is duidelijk De materialen die toegepast worden zijn volgens mij onnodig duur, een accu voor €300,00 heb ik nergens anders kunnen vinden. De meneer aan de balie gaf aan dat dit voor het start stop is, hiervoor is mij VW echter te oud. Afgelopen najaar ben ik met mijn 2e VW voor een beurt/APK geweest. Op aanraden heb ik toen mijn ruitenwissers voor laten vervangen, de nieuwe wissers maken veel lawaai en doen het slechter dan de oude “ versleten” wissers.

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen. Wilt u contact met ons opnemen zodat wij uw beoordeling kunnen bespreken? Met vriendelijke groet, Broekhuis Alkmaar

zonder meer goed !

Goede ervaring.

Goede prijsopgave vooraf. Tijdens werkzaamheden op de hoogte gehouden. Auto door de wasstraat. Ik kon de auto later ophalen wanneer het mij uitkomt.

De service aan mijn Skoda is altijd naar tevredenheid.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam

Over Broekhuis Volkswagen Alkmaar