Prettig en persoonlijke benadering van je wensen

Ben uitstekend geholpen om mijn keuze binnen mijn budget te verwezenlijken.

Zeer goed geholpen

Zeer goede verkoper, legt het goed uit en komt zijn afspraken na.

Net afgehandeld

Snel en vakkundig afgehandeld en prima communicatie over de kosten.

ik geef Broekhuis Alkmaar een onvoldoende

Een maand geleden is mijn auto voor een grote onderhoudsbeurt geweest. Een ouder auto heeft onder nodig en zo nu kwamen er bij de onderhoudscheck een aantal gebreken naar voren. Om dat de meer prijs van het onderhoud aanzienlijk was heb ik mijn auto laten checken door een andere dealer/ garage, Er kwamen er gebreken naar voren die met groot onderhoud naar voren hadden moeten komen. Op basis van deze bevindingen had ik een voldoende geven aan Broekhuis. Nu de prijs/ kwaliteit verhouding, een dealer is duurder dat weet ik maar dit verschil gaat me wel een beetje te ver meer dan 1000 euro voor de zelfde reparaties. Hierdoor geef ik Broekhuis voorheen Martin schilder een zware onvoldoende

Beste Ronald, Bedankt voor uw enquête, we vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan bij ons en dat er gebreken aan uw auto waren. We komen graag met u in gesprek om dit prijsverschil te bekijken en uit te zoeken, er kan verschil zijn maar zijn met u eens dat dit niet zo groot kan zijn. Wij betreuren het dat we een onvoldoende scoren bij u en komen graag met u in gesprek. Wilt u contact met ons opnemen via: alkmaar@broekhuis.nl of via 072-5410640 Met vriendelijke groet, Bas Kroonenberg

goed, de auto denkt zelf na

Het is even wennen met een zelfdenkende auto, maar hij kan veel en tot op heden zijn we zeker tevreden. Het enigst rare is dat het beeldscherm elke morgen zichzelf uitschakelt en dan met een paar minuten weer ingeschakeld wordt. Voor de muziek kan ik wel even wachten, maar voor de navigatie is dit toch en probleem.

Goede beurt en prima service

buiten verwachting

Alles netjes uitgevoerd, goed overleg met de leasemaatschappij en als extra service van binnen en buiten schoon gemaakt.

Mensen heel vriendelijk,maar het bedrijf niet.

Voor 20 juli een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Werden we gebeld. Die afspraak kon niet doorgaan, want er moest ook nog een nieuw stuur in worden geplaatst i.v.m. een terughaal actie. Naar 27 juli verplaatst. Worden we weer gebeld. Het werd 5en 6 september!! En hadden tot die tijd geen mobiliteitsgarantie. Als wij nog op vakantie wilden werd ons geadviseerd om in Nederland te blijven!!! Uiteindelijk gemaakt met een rekening van 634 euro voor de eerste onderhoudsbeurt voor een auto van 2 jaar oud!!

Beste Marian, Op de eerste plaats willen wij u bedanken voor uw review. Feedback op onze dienstverlening is erg waardevol. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen zodat wij de review met u kunnen bespreken. Helaas hebben wij u tot op heden nog niet kunnen bereiken. Wilt u contact met ons opnemen via alkmaar@broekhuis.nl of via 072-5410640 Met vriendelijke groet, Broekhuis Alkmaar

Verkoper Rik heeft ons uitstekend geholpen en alles uitgelegd. Helaas blijft deze info voor een groot deel niet bij ons “hangen” . Misschien als optie een dagcursus infotainment bedienen aanbieden bij de aanschaf van een nieuwe of gebruikte Volkswagen. Ook een soort kort boekwerk van de belangrijke onderwerpen zou welkom zijn. De beschrijving van VW die bij de auto aanwezig is is veel te dik en omslachtig. Dus daar zit zeker een verbeter punt in.

alles prima en duidelijk geregeld

goed ontvangen , na aflevering van auto direct uitleg over de verwachte meer kosten , vervangend vervoer stond al klaar , na service beurt werd de rekening keurig uitgelegd , en de auto kon ik weer schoon en goed gekeurd meenemen. in een woord Prima!!

Alles bij elkaar :prima bedrijf .

Ik heb een APK en grote beurt voor het eerst laten uitvoeren door Broekhuis .Alles liep zoals voorzien . De uiteindelijke prijs was zeer redelijk . Al met al een goede ervaring.

Alles volgens afspraak

Vooraf duidelijk gemaakt wat er ging gebeuren, telefoontje bij afwijkingen, die ook weer vooraf werd uitgelegd.

Leenfiets, duidelijk kostenoverzicht voor reparatie.

supersnel en zeer goed gedaan!!

auto zelfs gewassen! hartelijk dank daarvoor!!!

Goede service op afspraak. Vriendelijke persoonlijke benadering.

Prima en snelle service

Ik ben tijdens het onderhoud en een latere kleine reparatie uitstekend geholpen

Geweldige ervaring

Heel goed geholpen. Snel en vakkundig goede afspraken kunnen maken.

Geen 10 omdat ik gebeld had over de melding olieservice in 28 dagen. Gevraagd heeft de auto een servicebeurt nodig, omdat de auto nog geen jaar oud was en maar 9000 km gereden had. Zegt degene aan de telefoon dan is het een een foute moet even gereset worden rij binnenkort even langs dan we dat. Kom ik langs als er nog 4 dagen te gaan zijn volgens het scherm, zegt degene achter hij moet wel een servicebeurt omdat het hybride is (ander interval dan benzine) , maar dit kan pas over 2 weken, wegens drukte. Slechte nieuws was dat er na de vier geen gebruik gemaakt kan worden van de pechservice Skoda, dit omdat de servicebeurt te laat is. Pas na de servicebeurt kun je er weer gebruik van maken. ☹️ Dit zou toch bekent moeten zijn!

Onderhoud goed,communicatie minder

Onderhoud is correct uitgevoerd. Helaas kleine beschadiging op achterbumper ,(niet gemeld)zelf bij receptionist gemeld. Wel keurig gebeld voor extra onderhoudskosten Geen communicatie of sms over ophalen van auto Ik ben zelf maar gewoon heen gegaan.om auto op te halen

Klantvriendelijk, betrouwbaar, houden je op de hoogte tijdens APK keuring

Goed geholpen en de auto was er sneller dan verwacht.

Vanaf het eerste moment geen goede klik. De auto was sneller dan we hadden verwacht, dat is dus of mazzel, of goed verwachtingsmanagement.

Het onderhoud naar tevredenheid uitgevoerd.

Alles wat je verwacht als je een auto koopt!

Fijn contact en goede communicatie. Alles helder uitgelegd en meegedacht. Snelle levering en op tijd. Vriendelijke verkoper (Danny) en alles keurig afgeleverd en uitgelegd. Nogmaals bedankt Danny voor de fijne service, was goed om zaken te doen! (Alleen jammer van mijn wielen ;-))

Top geholpen door een inlevende verkoopmedewerker

Zoekend naar onze eerste elektrische auto werd er geluisterd naar wat we wilden en meegedacht. In een gezamenlijk afwegingsproces tussen ons als klant en de verkoopmedewerker van Broekhuis hebben we een geweldige keuze gemaakt. Onze eerste elektrische auto is een feit!

Alles keurig

Alle afspraken nagekomen. Alles volgens verwachting. Cursus aangeboden gekregen leuke verrassing! Prima!

Over Broekhuis Volkswagen Alkmaar