Vriendelijk

Top service

Wordt er altijd goed, vriendelijk en vakkundig geholpen. De auto is er in goede handen. Duidelijke prijsopgave vooraf en eerlijk advies.

Vriendelijk en correct

Ik werd vriendelijk en correct geholpen

Jaarlijkse onderhoudsbeurt en APK keuring

De auto rijdt prima en voel mij er veilig in. Na de onderhoudsbeurt voel ik mij nog safer omdat ik weet dat alles is nagelopen en aangevuld. De rest van het jaar ondervind ik hierna weinig problemen, hooguit een lampje wat moet worden verwisseld.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je nu nog safer kunt rijden. Veilige kilometers en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Broekhuis staat open voor commentaar.

De ontvangst bij het brengen alsmede bij het afhalen van de auto is uitstekend. Er wordt overleg gepleegd over de te verrichten werkzaamheden. Eventuele vragen/opmerkingen met betrekking tot de factuur inzake de verrichte werkzaamheden worden correct behandeld.

Voortreffelijke service!

Onderhoudsbeurt en allseasonbanden volgens afspraak en perfect verzorgd.

Top !

Vriendelijk, ter zake kundig, doen wat ze beloven !

Het duurde lang

In oktober afspraak gemaakt en blijkt er een verkeerd onderdeel besteld te zijn en krijg vervolgens nieuwe afspraak. Toen ook geïnformeerd naar afspraak voor service en advies voor APK en service beurt bel ons medio november wij plannen 2 weken vooruit, bel half november en kan dan niet eerder langs komen dan 4 januari? Wanneer je belt wordt je vaak door verbonden maar niet/nooit direct naar een service adviseur, het gaat allemaal moeizaam. Bel Broekhuis Alkmaar en dan krijg Broekhuis centraal met de afspraak voor een terug bel actie waar ik niet op zit te wachten. De reparatie zelf zijn we wel tevreden over maar de tarieven zijn zeer hoog

Topgarage

Hele fijne garage, ze overleggen altijd alles heel keurig, zadelen je niet op met onnodige kosten en denken heel fijn met je mee.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Prima ervaring

Ik ben goed ontvangen door de Hr. Kaandorp ik heb een prima inruil gehad en ik heb nu heel veel plezier met mijn Seat Mii. Verder heeft de Hr. Kaandorp alles goed afgehandeld. Prima service.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Bedankt voor het mooie compliment voor onze collega. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst in je Seat Mii. Groet, Broekhuis Volkswagen Alkmaar

Goede informatie en prima service.

Jaarlijkse APK voor mijn 14 jaar oude Polo. Goed geinformeerd over de kosten. Prima service, mijn auto werd bij mij thuis afgeleverd toen bleek dat ze vergeten waren mij op te halen zoals afgesproken.

Geweldige service en zeer klantvriendelijk.

Behalve zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers wordt er voor en tijdens de servicebeurten altijd overleg gepleegd. De keuze om opnieuw voor Skoda te gaan bij de aankoop van een nieuwe auto heeft hier mee te maken. Top bedrijf!

Prettig team, goede service!

Altijd netjes, vriendelijk en schoon en alles wordt keurig opgelost. Eerlijk en open. Het is wat het is. 'Service with a smile!' Dat kost wat maar je krijgt ook wat.

Top afgewikkeld

‘s-Morgens gebracht en op de juiste tijd een belletje gehad dat hij voor zijn eerste beurt klaar was. Goed geregeld.

Deskundig

Vooraf prijsopgave met vermelding werkzaamheden klopt perfect met uitgevoerde werkzaamheden

Uitstekend geholpen. Klantvriendelijk

Wij zijn prima geholpen en de service was uitstekend.

Zeer goed geholpen

Vriendelijke verkoper, technisch goed op de hoogte en nam alle tijd voor ons.

Betrouwbaar en vriendelijk

Wij zijn vriendelijk en correct geholpen in Alkmaar. Tot nu toe tevreden met de aankoop van onze auto.

Altijd uitstekend geholpen bij Broekhuis Prijs van tevoren vermeld dus geen verrassingen en aardig en behulpzaam personeel!

Al jarenlang een uitstekende verzorging van de auto

Goede en uitstekende verzorging van de auto.

Helemaal top.

Wij hebben onze Seat Arona bij Broekhuis Arona. De verkoper die ons geholpen heeft was Hugo Bruggeling. Hij legde ons alles zeer goed uit tijdens de verkoop en tijdens de aflevering van onze auto. Hugo Bruggeling is in onze ogen het visitekaartje van Broekhuis Alkmaar. Met vragen kunnen wij altijd bij hem terecht. Helemaal top! Wij raden Broekhuis Alkmaar een ieder aan, want wil je als klant speciaal voelen dan moet je Broekhuis Alkmaar zijn.

Meedenkend en resultaat gericht

Prima ervaring ! Na in eerste instantie een iets mindere ervaring een gesprek aangegaan en naar volle tevredenheid geholpen en een stukje waardering uitgesproken voor het oplossende vermogen van de heer Beusekom. Kort om alles netjes opgelost!

Service voor thuisbrengen en ophalen is top

Atechnisch maar de baliemedewerkers zijn zeer vriendelijk

Uitstekend!

Super klantvriendelijk, fantastische service!

Keurig geholpen bij broekhuis koog aan de Zaan

Alleen de radio en multi media van m’n Skoda enyaq rs doet na 4 dagen al niks meer. Niet echt een eerste goede indruk van de software van Skoda Je zou denken dat dit allemaal al wel opgelost zou zijn. Dit kan je geen kinderziektes meer noemen na zo lang al auto’s met dit systeem uit te leveren.

Over Broekhuis Volkswagen Alkmaar