Super service!

Het was even niet goed gegaan met het ophalen van de auto voor een onderhoudsbeurt maar mijn vader kwam hier in de middag pas laat achter en het was vrijdag. Direct gebeld en uiteraard kon het niet meer die dag maar maandag zou ik gebeld worden. Rond half 10 kreeg ik het belletje met de mededeling dat hij direct opgehaald kon worden, top! Daarna nog contact gehad over de kosten en later op de middag dat hij klaar was en of het een probleem was dat ze hem een dag later brachten. Na al die goede service was dat geen probleem! Heel erg blij met jullie.

Zie boven

Klantgericht, vriendelijk en kennis van zaken!

Houden zich aan afspraken

Uitstekend contact met verkoper en was onder de indruk van zijn enthousiasme.

Zeer vriendelijke verkoper; Er wordt tijd genomen om de klant te voorzien van alle informatie; Per mail op de hoogte gehouden van proces van aankoop tot levering

Bastiaan is de bom

Bastiaan heeft ons rustig alle informatie gegeven zonder ons op te jagen. We voelden ons welkom. De auto stond te glimmen bij aankomst en we kregen een presentje mee. Het was een fijne ervaring.

Perfect!

Snelle, korrekte en adequate verkoper in de persoon van Bastiaan Schaasberg. Vriendelijk, snel en eerlijk reageren en Komt afspraken stipt na.

De service is vriendelijk en correct.

Goede service. Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. Werkzaamheden waren goed uitgevoerd.

Uitmuntend!

Afgelopen donderdag 14/07 de nieuwe VW T-ROC afgeleverd gekregen. Ontvangst prima, aflevering prima, echt zoals het hoort, zoals een auto hoort afgeleverd te worden aan de klant.

auto rijd weer fijn na de onderhoudsbeurt bij broekhuis.koog aan de zaan

goed geholpen , auto rijd weer soepel.

Geweldig goed geholpen

Peugeot 3008 gekocht bij Broekhuis Koog aan de zaan. Geweldig goed geholpen door Thomas Biersteker. Hij heeft ons super geholpen nam alle tijd en was prettig in de omgang. We hebben goede zaken gedaan. Auto was netjes afgeleverd. Erg klant gericht bedrijf. Zeker een aanrader.

Mijn ervaring bij bezoek was goed

Voor Longlife Onderhoudsservice van mijn VW ben ik zeer tevreden.

Vertrouwd adres Koog aan de Zaan

Wij komen hier al jaren alhoewel eerst onder een andere naam maar Broekhuis is absoluut een fijn adres voor onderhoud aan de auto.

Zoals altijd perfect

Bijzonder prettig geholpen vriendelijk en behulpzaam en de uitgevoerde werkzaamheden zijn uitstekend.

Prima geholpen bij Longlife beurt.

Top.

matig

Vooraf een Offerte ontvangen met daarop batterijen vervangen in de sleutels tegen een te hoge prijs. De reden die hiervoor is gegeven is onzinnig. Bovendien lijkt het alsof de prijs dan moetwillig maar wordt opgevoerd... Reinigen van airco: vorig jaar voor het eerst op mijn verzoek gedaan. Moest nu weer, want "moet jaarlijks" wordt er beweerd Ehh... jaarlijks? Vorig jaar voor het eerst na zeven !! jaar... op mijn verzoek gedaan. ow en na de beurt kreeg ik een verzoek voor een APK keuring van dit bedrijf( niet van rdw). Terwijl dit inmiddels al gedaan was... .

Correct

Op afgesproken tijd goed geholpen en auto keurig schoon afgeleverd.

Uitstekend en betrouwbaar

Mijn VW Sportsvan had een onderhoudsbeurt nodig. In goed overleg is deze servicebeurt prima uitgevoerd. Een leenauto stond klaar, omdat ik die plotseling nodig had. Prima geregeld. ik ben zeer tevreden.

Tevreden over de afspraak en afhandeling van de service beurt.

Wij zijn erg tevreden over de servicebeurt van onze VW Sportsvan 2015. Keurig even voor de behandeling de toe te passen service en reparatie telefonisch doorgesproken. En zoals afgesproken een melding gekregen toen de auto klaar was om optehalen.

Prima. Flexibel en pro-actief meedenken!

Service en initiatief vanuit Broekhuis om de auto weer veilig en compleet op de weg te krijgen. Ben ook niet anders gewend.

Topbedrijf

Sinds 2013 klant van Broekhuis en nog nooit een slechte ervaring meegemaakt. In tegendeel zelfs. Als je , op welke wijze dan ook, contact met de medewerkers hebt beleef ik dit als een gezellig, vriendelijk en kundig teamdie mij ook vaak tips heeft gegeven. Blijf vooral zo doorgaan.

Prettig en efficiënt

Prima service.

Uitsekend

Vriendelijk en behulpzaam aan de balie. Monteurs werken uitstekend en zijn ook bereid net dat beetje extra te doen. Goede uitleg van gedane weekzaamheden. Sorry

Onderhoudsbeurt 50.000KM en APK

Is zeer naar wens uitgevoerd en het af te rekeken bedrag was gelijk aan de vooraf bepaalde offerte. Dit inclusief nieuwe voorbanden. APK was gratis.

Kaarsenmakerstraat 1

1541 HL Koog aan de Zaan