Hele fijne service

19 december ben ik voor de eerste keer bij Broekhuis geweest voor onderhoud aan mijn auto. Helaas bij het afmonteren van de auto was er een aanzuigslang losgeschoten, na contact met de werkplaats ben ik direct terug geweest en is alsnog de oorzaak keurig opgelost. Heel fijn dat er snel is geschakeld.

Eerste afspraak bij deze garage. Het was precies in de week dat het zo gevroren heeft. Ik maakte gebruik van de haal en brengservice. Ik heb de auto ijsvrij gemaakt. Hij werd door een hele vriendelijke man opgehaald en s’middags weer terug gebracht. Hij had een overzicht van de werkzaamheden die gedaan zijn. De auto was gestofzuigd. Helemaal top.

Helaas was de online gemaakte afspraak niet doorgekomen in de planning

Online een afspraak gemaakt, bevestiging ontvangen, op de geplande dag en tijdstip was mijn komst niet bekend bij de balie medewerker. Deze heeft mijn auto alsnog ingepland, dus netjes geregeld ....maar toch raar dat mijn afspraak niet doorgekomen is.

Geachte mevrouw de Keijzer, Excuses voor het ongemak. We zijn blij dat uw auto alsnog is ingepland Wij gaan dit bespreken met de planning en onderzoeken waar dit mis gegaan is. Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Wordt hier áltijd heel fijn geholpen

Prima !

Professioneel en plezierig geholpen

Aan alles was gedacht. Aankoop en afhandeling verliepen soepel en op plezierige wijze.

Geweldig geholpen

Goede uitleg werkzaamheden , Je wordt gebeld bij bijzonderheden en uitleg

Super service en heel vriendelijk geholpen

ik heb hier een auto gekocht en ben super goed geholpen door Thomas Biersteker.

Zoals altijd de beste service en betrouwbaar.

Vakkundig en vriendelijk! Onderhoud laten doen en kan de auto is weer in top conditie. Ben al jaren klant en het blijft de beste en meest vriendelijke garage uit ons gebied en omstreken. Vincent bedankt voor de goede service zoals altijd! Toppertjes zijn jullie. Gr, Ronald

Thomas Biersteker top verkoper

onderhoudsbeurt perfect gedaan; goede communicatie

Keurig afspraak kunnen maken en goed gecommuniceerd omtrent de werkzaamheden

Service en klantvriendelijkheid ten top!

Auto was langs geweest voor een servicebeurt. Ben telefonisch netjes op de hoogte gehouden van wat de verwachtingen waren qua tijd en kosten. Na afloop bleek dat er iets fout was gegaan bij het ontluchten na vervangen van vloeistoffen. Hier werdt op en eerlijk over gesproken, en uiteraard is dit ook gelijk verholpen! Helaas in het verleden ervaringen gehad bij garages die hier niet zo open over zijn, waardoor het maken van foutjes ook een groter punt wordt. Doordat het hier, naar mijn mening, zo goed opgepakt is heb ik dan ook niets dan lof!

zeer tevreden over uitgevoerde

geheel volgens afspraak het onderhoud zoals afgesproken uitgevoerd.

Persoonlijk, betrokken en klantgerichte aflevering van de auto ervaren.

nvt

Zoals ik had verwacht.Netjes vig.afspraak Afgehandeld.

De wagen ging weg voor een onderhoudsbeurt. Ik was niet in staat om de wagen zelf te brengen. De servicedienst heeft mijn auto opgehaald en weer teruggebracht. Klasse.

Vriendelijk en behulpzaam!

Zeer gewaardeerde klantvriendelijkheid en service door de chef (Vincent) zelf. Ik raad iedereen aan om naar Broekhuis Koog aan de Zaan te gaan. Puntje kritiek; de telefoniste mag echt beter luisteren en adviseren.

Professioneel

Professioneel en goede service

ik heb een goede ervaring over de aankoop van een auto.

Uitstekende zeer klantgerichte service

De afspraken ivm de onderhoudsbeurt van mijn auto zijn zeer goed verlopen. Omdat de beurt nogal wat tijd zou vergen kreeg ik een keurige leen auto mee. Heel fijn!

Prima!

De klantenservice gaf mij in eerste instantie geen hele goede optie op mijn vraag. Het betreft hier de wachttijd die mij werd gegeven voor een reparatie en onderhoud. Een bezoek aan de vestiging Koog a/d Zaan was een stuk positiever. Hier werd ik binnen 24 uur geholpen. Top!

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk en op alle vragen een duidelijk en deskundig antwoord gekregen hebben de tijd genomen voor uitleg het voelde gewoon goed vandaar mijn aankoop

Duur

Duur

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Wij komen graag met u in contact om dit te bespreken, zodoende heeft u van ons een e-mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Kaarsenmakerstraat 1 1541 HL Koog aan de Zaan

Over Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Koog aan de Zaan