Happy me!

Geholpen door Thomas. Een super goede Occasion Specialist. Hij verzorgd alles netjes van a tot z. Hij is super behulpzaam en altijd bereikbaar! Ben erg blij, met de auto, die ik bij broekhuis gekocht heb. Zonder thomas was dit mij niet gelukt! Happy me!! Thank youuu!!

Beste Whitley, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Thomas. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Bedankt voor uw beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Wij staan graag voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Broekhuis heeft een betrouwbare indruk op mij achter gelaten

Prima geholpen door een rustige en sympathieke verkoper zonder dat opdringerige karaktertrekje. Tijdens de proefrit werd er door diverse opkopers online een prijs op de inruil auto uitgebracht. Aan mij de keus of ik met het hoogste bod akkoord ging. Heb aan deze ervaring een goed gevoel overgehouden.

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn erg blij om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen. Fijne en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Helemaal blij

Gevraagd of men in Koog aan de Zaan een auto uit Hengelo wilde importeren (ook Broekhuis), gelukt en paar weken later ben ik de trotse eigenaar van mijn mooie nieuwe (2e hands) auto.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te zien dat u zo goed geholpen bent en u helemaal blij bent met uw auto! Daar doen we het voor! Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Zeer positief

Klantvriendelijk,vakkundig en meer extra service als ik verwacht had

Bedankt John, voor deze mooie woorden! Graag staan we volgende keer weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

prima autodealer.

De ontvangst, begeleiding tijdens de koop en de nazorg waren zeer goed en naar tevredenheid afgehandeld. Top!

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Klantvriendelijk en goede service

Prettig geholpen door Thomas.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Goede service. Inbreng van de klant wordt gehonoreerd.

Zie korte reactie

Beste Henk, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Mijn VW garage bij uitstek!

Zeer tevreden over te maken afspraak en de herinnering op E-Mail., en de inbreng op het tijdslot op de dag! Vriendelijk en Vakkundig personeel. Overleg over de extra werkzaamheden en kosten! Al met al top garage!

Bedankt Rinse, voor je complimenteuze beoordeling. We zijn erg blij om te lezen dat alles naar volle tevredenheid voor je is verlopen. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Perfecte service

Als altijd goed en vriendelijk geholpen en super service

Helemaal top

Mijn nieuwe auto liet wat langer op zich wachten door de omstandigheden in de auto-industrie van de afgelopen tijd. De medewerkers van Broekhuis hebben ondanks dat aldoor alles gedaan wat voor hen mogelijk was. Ook zakelijk gezien is alle moeite genomen tegemoet te komen. De levering werd uiteindelijk extra feestelijk gemaakt. Voor vragen over de bediening van de auto werd alle tijd genomen. Ook naderhand. Een nieuwe auto is altijd weer een speciaal moment en de mensen van Broekhuis Koog snappen dat. Hun enthousiasme voor auto’s is meer dan professioneel. Maar dat wist ik al sinds voorgaande jaren dat mijn eerdere auto’s daar in onderhoud waren

Bedankt Rene, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

top garage super mooie vw gekocht

wat een super service ik kom voor een zekering van mijn zoon zijn auto en na een super leuk gesprek met thomas één van de verkopers daar ga ik met een super mooie vw golf varriant de deur uit. wat een super heerlijke auto en ook een geweldige service!

Bedank Cindy, voor de mooie review! Fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto! Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Super service

Fijn verkoopgesprek gehad, vriendelijke jongeman. Alles is netjes geregeld.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Vriendelijk en leuk geholpen

Erg vriendelijk en leuk geholpen door de verkoop. Flexibele opstelling mbt tot afspraken en proefrit. Auto gekocht!

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Enigszins teleurgesteld achteraf

Gemakkelijk een afspraak gemaakt voor een olie service en storing aan de eco stand. En gas response was erg traag. Ik heb een waslijst met dingen die gedaan zijn inclusief een grote inspectie, deze was anderhalve maand ervoor ook al gedaan en in mijn ogen iets overbodig. Maar de storing en klacht zijn niet verholpen merkte ik op de terug weg.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Verveld om te lezen dat het nog niet verholpen is. Inmiddels hebben wij geprobeerd contact met je op te nemen. Tot op heden zonder succes. Wil je daarom contact met ons opnemen? Wij zijn te bereiken via: 075-6872500 of [email protected] Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Top service geen gedoe doen en niet zeuren

W 3 boven A4 by

Top service!

Netjes geholpen en meegedacht in de vestiging zowel aan de telefoon!

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Fijn bedrijf

Prima geholpen door Bryan. Hebben rustig de financiering afgewacht en alles netjes afgehandeld!

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

perfect

geheel zoals ik mag verwachten.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Super geholpen, en auto eerder dan verwacht geleverd.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je eerder dan verwacht je auto geleverd kreeg! Wij wensen je veilige kilometers en veel rijplezier toe! Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Klantvriendelijk.

De verkoper Bryan snoek. Vorige week hebben wij ons Tiguan opgehaald. Snel en fijne communicatie, medewerker doet zijn best voor je. De verkopers zijn erg vriendelijk! De auto werd netjes afgeleverd met nieuwe APK, en alle dingen die ik had opgemerkt tijdens de proefrit waren ook opgelost. Daarnaast kwam ik nog wat dingen tegen en een storing, dit is na een dag opgelost. En als er nog iets is kan ik terug komen en word dit meteen aangepakt. Nu maar genieten van de auto.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Geweldig! Klantvriendelijk en oplossingsgericht!

Ik ben al ruim 4jr klant naar volle tevredenheid! Ik woon in Haarlem maar rij met alle plezier naar de vestiging in Koog aan de Zaan gewoon omdat ik het team en de service daar top vind! Zij helpen waar zij kunnen en ik gun hen het onderhoud. En als ik autostress heb dan bel ik Richard, daarna is er niets meer aan de hand! Fijne garage! Margit Heinemann

Beste Margrit, Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je altijd zo goed geholpen wordt bij ons op de vestiging. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Super vriendelijke mensen

matig, teleurstellend

- Bij de levering een hogere rekening ontvangen zonder toelichting - onze subsidie van € 3.350,- (!!!) is hierdoor in het geding - zeer geringe communicatie - aflevering van de auto was een zeer sobere, zakelijke gelegenheid - de aflevering van de vorige 2 Skoda's was een kleurrijke, feestelijke gebeurtenis - wij zijn enthousiast over de Skoda maar niet over afhandeling van de garage

Geachte heer Wissenburg, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review is er contact met u opgenomen. Goed was het gesprek dat wij met u hebben gehad. Zoals besproken blijven wij met u in contact. Met vriendelijke groet, Broekhuis Koog aan de Zaan

Ga zo door!

Over Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Koog aan de Zaan