TOP

Vriendelijk, correct en behulpzaam.

Goede snelle service, prijs overeenkomstig de offerte

Ik wilde mijn zomerbanden op korte termijn wisselen. Bij Koog a/d Zaan was dit mogelijk. Tevens kon ook de jaarlijkse grote beurt worden gedaan. De factuur kwam overeen met de gestelde offerte.

Goed en vriendelijk geholpen door Thomas!

We zijn goed en vriendelijk geholpen door Thomas! We zijn erg blij met de auto en we raden jullie zeker aan!

verrassend

zoals ik al aan geef, was deze grote beurt verassend. Op aanraden van U medewerker, heb ik de werkplaats afsprak via het internet gedaan. Waarop ik een bevestiging kreeg. Vervolgens is er geen contact meer geweest. Op de bewuste dag verschijn ik met het voertuig op de afspraak. In de afspraak heb ik aangegeven dat ik wilde wachten, tot hij klaar was. Aan de balie, na mij gemeld te hebben, krijg ik te horen dat het wel drie tot vier gaat duren. Dus bel naar huis, of iemand mij kan ophalen. Terwijl ik bel staat mijn vrouw met iemand van de werkplaats aan de deur. Ik kom de auto halen. Heel verwarrend. De auto is in de middag keurig weer gebracht. Prima service.

Netjes geholpen

Netjes een prijsopgave gekregen van de beurt en kosten. Later ook nog gebeld door ze dat de kosten iets hoger werden en met een prijsopgave voor eventueel vervanging van de banden. Keurig uitleg gekregen.

Uitstekende advisering door dhr. Hofmann

Bij de keuze voor onze VW Polo heeft verkoopadviseur dhr. Hofmann ons uitstekend geadviseerd en tussentijds op de hoogte gehouden van de voortgang. Hij stelde goede vragen, legde ons eventuele alternatieven voor en straalde ervaring en vertrouwen uit. Bovendien handelde hij heel snel als we via mail en telefoon tussentijds vragen hadden. Mochten we in de toekomst opnieuw bij Broekhuis Koog aan de Zaan een auto kopen, dan doe ik graag opnieuw zaken met hem!

Uitstekende en attente service en goede uitleg bij de auto. Een tevreden klant!

Professionele verkoper gedegen kennis van zaken

Ik ben zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto de verkoper Thomas Biersteker heeft mij zeer goed geholpen en ik ben heel blij met zijn goede hulp en adviezen

best wel goed

een heel sterk punt vond ik dat de verkoper een paar dagen na aflevering van de auto, ons belde met de vraag of hij nog iets voor ons kon doen ivbm de bediening van de auto.

Altijd goede service

Zelf nooit te klagen gehad. Altijd goed personeel en een goede service.

fantastisch

Zeer goed bedrijf goed geholpen. Toby is een aanwinst voor het bedrijf.

goede service en betrouwbaar

De medewerkers zijn klantvriendelijk denken mee. Service is uitstekend nemen contact op over de kosten.

Dankzij betrouwbare topverkoper Toby van Luit zijn wij overgegaan tot aankoop

Bij afwezigheid of bezet van je verkoper en je geeft bestellingen of informatie door aan zijn collega's worden die niet doorgeven aan jou verkoper. Dat geeft geen vertrouwen. Ook uitspraken doen die niet op waarheid berusten door de collega verkopers. Heel jammer. Door eerlijkheid en zich kunnen verplaatsen van de koper had Toby van Luit onze gunfactor. Toby Bedankt

Keurig geholpen

Netjes afgehandeld en goed te woord gestaan.

zie onder

Bij melding aan de receptie 's morgens 22 oktober ben ik goed geholpen. Uit te voeren werkzaamheden waren twee-jaarlijks onderhoud, APK en wielenwissel. Gezien de toestand van de auto werden extra werkzaamheden geadviseerd, waarmee ik accoord ben gegaan. Op weg naar de garage hoorde ik een raar geluid in de auto.. De receptie stelde een proefrit voor met een monteur. Naar de auto lopend voor de rit zagen we direct dat de rechterachterband lek was. Omdat mijn telefoon sinds een accuwisseling eerder dit jaar geen koppeling meer maakte is daar ook naar gekeken. Helaas is het niet gelukt de verbinding tot stand te brengen. De gevraagde leenfiets stond klaar. Het zadel van deze fiets is, ondanks dat het in de laagste stand stond, te hoog voor mij. Daardoor fiets ik, op mijn leeftijd (68), heel onzeker (zie verder). Na afronding van de werkzaamheden onderhoud en APK ben ik gebeld en toen werd mij medegedeeld dat de wielenset bij Broekhuis in Den Helder lag en dat het achterwiel dus dirct vervangen moest worden. Daar heb ik telefonisch toestemming voor gegeven en hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor de wielenwisseling op 28 oktober. De receptie Koog heeft dit gemeld bij uw ICT-afdeling. Mijn berichtenarchief bevat alleen een afspraakbevestiging van Koog. Om de auto op te halen, ben ik bij het opstappen op de fiets bijna direct gevallen met enige kwetsuren ten gevolge. De ketting is daarbij afgelopen en door de gesloten kettingkast kon ik dit niet herstellen. Mijn partner heeft daarna de auto opgehaald, de situatie uitgelegd en daarbij is toegezegd dat de fiets zou worden opgehaald. Op de nieuwe dag van de wielenwissel zijn de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Na afloop heb ik nog even gewezen op de toezegging dat jullie leenfiets opgehaald zou worden. Hier zou snel aan gewerkt worden. Wij hebben jullie fiets binnen geplaatst vanwege de verantwoordelijkheid voor een vreemde fiets. Onze fietsen staan nu mede daarom buiten en we kunnen niet opruimen.

Altijd netjes volgens afspraak

Ik word altijd keurig netjes geholpen en vaak kan ik nog wachten ook

De juiste aandacht bij het vertellen van de problemen met mijn auto

Alles werd nauwkeurig onderzocht en men nam de tijd om de bevindingen duidelijk over te brengen

De jaarlijkse autobeurt is prima gedaan.

De afspraak is nagekomen en de auto is keurig nagekeken.

Superservice van een kenner!

Dustin heeft ons vanaf het begin erg goed geholpen. Zeer kundig, aardig maar vooral een fijne adviseur. Je kan echt zien dat hij al jaren in het vak zit. We hebben goed contact gehad van koop tot levering! Vandaag hebben wij onze auto mogen ophalen. De kennis, zorg, aandacht en plezier die hij eraan besteed is echt fantastisch. We gaan vele autokilometers met onze wagen maken. Bedankt Dustin!

werk wel uitgevoerd maar met veel uitlooptijd

Ik had gevraagd om een inspectiebeurt en apk. Zou ongeveer 2 uur werk zijn. De auto om 7.45 uur gebracht en zou rond de middag weer klaar zijn zodat ik op tijd op mijn werk kon zijn. Om 13 uur gebeld om een update gevraagd, auto was nog niet klaar en om 14.30 naar de garage gegaan. Papieren waren nog niet gereed, ik moest om 15 uur in Amsterdam zijn. De auto bleek al om 13:50 bij apk afgemeld te zijn. Jammer dat ik hierdoor wel te laat op afspraak kwam. Verder had ik dag ervoor nog vloeistoffen gecontroleerd en stonden wel op de factuur dat ze bij gevuld waren Werkzaamheden zijn wel goed uitgevoerd maar door de uitloop geen tevreden gevoel

Super!

Super klantvriendelijk en behulpzaam

Kom al jaren bij Heron/Broekhuis Koog a/d Zaan top klasse !!!

Altijd zeer behulpzaam en vriendelijk aan de balie en groot vakmanschap in de garage.

Prima service en communicatie

Communicatie en service was prima, leen fiets daar in tegen iets minder ...

Het onderhoud is vlot en correct uitgevoerd.

Nette ontvangst, er is goed verteld wat het onderhoud zou inhouden en wat het zou kosten. Ik werd keurig gebeld voor de extra werkzaamheden die ze zouden doen.

Beste Maike, We vinden het fijn om te horen dat u de service van Broekhuis positief heeft ervaren. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn! Een vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Koog aan de Zaan

Over Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Koog aan de Zaan