Fijne service. Fijne mensen

Ik voel me zeer op mijn gemak bij Broekhuis koog aan de Zaan. Als iemand uit de lgbtq+ community voel ik mij hier erg veilig en op mijn gemak. Dankjewel Martijn, Thomas en Peter.

Zakelijk en vriendelijk

Fijne ondersteuning bijnkeuzebproces

Beste Simone, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Fijn dat u zo goed geholpen bent bij de keuzes. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Ik ben in deze garage drie keer geweest voor onderhoud. Twee keer met een Skoda Fabia en één keer met een Seat Ibiza. De medewerkers zijn vriendelijk en denken mee om storingen snel op te lossen. Geven duidelijk uitleg over de reparatie, de duur en de kosten.

Beste Ron, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat uw bezoeken zo goed zijn bevallen. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf was in één woord super!

Was al maanden bezig met het zoeken naar een gebruikte Volkswagen Golf. Na kritisch onderzoek terecht gekomen in Koog aan de Zaan op basis van de eisen die ik had gesteld vond ik de juiste auto. Joey was op de achtergrond aanwezig, niet opdringerig zoals veel verkopers kunnen zijn maar gaf wel de juiste informatie. Na een proefrit hadden wij een bedrag in ons hoofd waar Joey onder ging zitten dus de koop was snel geregeld. Na 10 werkdagen de auto opgehaald, ook nu weer alles soepel afgehandeld met zelfs uitleg over de belangrijkste "snufjes" in de auto. Kortom een zéér fijne eerste ervaring met dit bedrijf!

Beste Arie, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons in Koog aan de Zaan. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Ontzettend fijne service en persoonlijke aandacht!

Locatie Koog aan de Zaan: Auto kwam niet door de APK helaas. Richard vond het ook heel ongezellig maar Martijn heeft het uiteindelijk zeer fijn en ontzettend klantvriendelijk opgelost! 10:00 aanwezig, 13:30 weer thuis met een nieuwe fijne 2e hands! Ik ben gelukkig met de heren en mijn nieuwe Peugeot 108! 3 dikke zoenen en 5 sterren van mij!

Beste Margit, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Koog aan de Zaan

Heel slechte ervaring

Ik heb een Golf GTE gekocht uit 2020. Onlangs kreeg ik problemen en deed ik een beroep op de Bovag garantie. Na eindelijk terug gebeld te zijn! Na 4 keer zelf gebeld te hebben, hadden ze verlopig geen tijd. Februari pas. Ik kon snel terecht bij een andere vestiging, in ieder geval voor een diagnose. Maar Bianca Stichters van vestiging Haarlem belde mij terug om te vertellen dat de vesting Koog aan de Zaan dat niet goed keurde en dat liever zelf deed. In Februari! Dit is bezopen! Ik moet cont de snelweg op, en maak me zorgen voor mijn veiligheid. Ik kon hem neerzette, maar absoluut geen idee van wanneer. Want er waren er vijf voor mij die dat ook moesten, en dan zou ik een auto moeten huren, minstens 35 euro per dag. De verkoper van de auto( Bastiaan) heeft toen gezegd dat wat de garantie betreft, ik bij elke vestiging terecht kon. Wat heb ik een spijt dat ik hier aan begonnen ben. Lekker 29000 euro. Nou dit word een duur grapje, moet naar een andere garage dan, Update. 24-03. Nog steeds niets opgeschoten, film en geluids bestanden gestuurd. Nee blijven bij kraak geluid. Iedereen zegt anders, ook de wegenwacht. Zeer lang moeten wachten voor ik weer langs kon gaan. Kon niet eerder zeiden ze, online kon ik wel afspraak maken. Specialist was er dan niet. Dus ze hebben weer wat ingevet. Uiteraard op de mails etc etc totaal geen reactie. Garantie middels haast voorbij. Wat een rot bedrijf.

Beste Remco, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Graag zien wij u op de afgesproken dag en tijd bij ons op de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Correct en snel geholpen!

Fijne zaken doen met Joey!

Bedankt voor uw mooie beoordeling Tim. Wat fijn dat u goed contact heeft gehad met Joey. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Super geholpen

Zeer vriendelijk personeel.. Ik voel mij gewaardeerd als klant

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en u zich gewaardeerd voelt als klant. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Fijn geholpen

Hel fijne ervaring met het kopen van een auto,je voelt je gehoord en je word netjes te woord gestaan. Wel had de auto na ophalen een fout melding maar dat is ook prima en netjes opgelost.

Beste Jacqueline, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo een goede ervaring heeft gehad. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Prima deal

Eerlijk en prima service ontvangen van Broekhuis Koog ad Zaan

Bedankt André, voor uw beoordeling. Dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden is voor ons heel fijn om te zien. Wij staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Een bezoek in de agenda voor 18 dec

En nu wordt er op voorhand gevraagt wat mijn ervaring is voor het bezoek wat ik nog in mijn agenda staat voor 18/12/2023 Heel vreemd. Als ik online een afspraak maak voor mijn Volkswagen die 10 jaar oud is en aangeef dat ik een nieuwe distributiesnaar ,waterpomp en snaarspanner wil laten vervangen en de APK wordt ik gelijk telefonische benadert met een vreemd advies dit advies komt niet overeen met het advies van de fabrikant. Kortom er valt nog een hoop te verbeteren

Beste heer, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Graag zien wij u op de afgesproken dag en tijd bij ons op de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet Team Broekhuis Koog aan de Zaan

super geholpen

Goed ontvangen

Bedankt voor uw beoordeling. Dat u goed ontvangen en super geholpen bent doet ons erg goed om te zien. Wij zien u graag de volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Mn achterruit-wisser maakte herrie in mn week oude Polo. Deze werd meteen vervangen

Beste Angel, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Bij deze garage wordt je super goed ontvangen en geholpen

Bedankt Dick, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u goed bent ontvangen en geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Alles snel geregeld goede service klantvriendelijk

Ik heb binnen dagje auto gekocht en alles werd heel snel geregeld. Netjes goed duidelijk zonder problemen.

Gefeliciteerd met uw aankoop Onur. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Louche praktijken

Mijn oudere Polo opgegeven voor een APK keuring en een beurt. Bij aankomst werd al gezegd dat er een longlife beurt gedaan zou worden. Vervolgens gebeld dat er mega veel dingen mis met de auto waren en hij niet door de keuring zou komen... kosten ca. €3.500,- (meer dan de auto zo'n beetje waard is)... Hierin onder andere een kapotte accu terwijl die 2 jaar geleden nog bij hun is vervangen. Vervolgens is hij helemaal niet APK gekeurd en is hij zelfs nog getaxeerd omdat ze hem wilde opkopen voor €2.000,-. Bij een andere garage is hij vervolgens zonder problemen door de APK keuring gekomen. En dan achteraf krijg je nog een factuur van Broekhuis van €500,- voor een longlife beurt. Welk bedrijf voert nou een beurt uit om vervolgens te bellen dat je auto zo goed als klaar is? Afzetterij wat mij betreft.

Geweldig goed geholpen

Toen ik mijn auto op kwam halen ontdekte een vlek op de zitting en de verkoper was het helemaal met me eens en maakte direct een afspraak voor schoonmaken en deze is keurig netjes schoongemaakt

Beste Tineke, Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! Wat fijn dat onze verkoper dit meteen voor u heeft opgelost door een afspraak voor u te maken. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Goed personeel die duidelijk is omtrent de prijs!

Duidelijke communicatie en goede service!

Bedankt voor uw review! Wat fijn om te zien dat de communicatie duidelijk was en u onze service goed heeft mogen ervaren. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Goed maar duur

Goede service.

Beste Leo, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Vriendelijk, snel en betrouwbaar

Thomas heeft helder gecommuniceerd en heeft de verwachtingen goed gemanaged. Ik ben heel positief over de verleende service en de snelheid naar oplevering. We zijn heel tevreden over de auto en over de organisatie Broekhuis.

Beste Marco, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en dat u zo tevreden bent over de auto. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Aardig personeel en zelfs de auto gewassen terug ontvangen

Beste Daniela, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Ben altijd erg tevreden bij Broekhuis. De service is ook geweldig. Mijn auto was opgehaald omdat ik momenteel in het gips zit met mijn been. En netjes terug gebracht. Alleen zou het handig zijn om alle deuren te checken of deze wel dicht zijn. 3 deuren van mijn auto waren een paar nachten open. Niet alle auto’s hebben een automatische vergrendeling.

Beste Paula, Wat leuk om te lezen dat u altijd tevreden bent over Broekhuis en dat u onze service om deze manier heeft ervaren. Bedankt voor de feedback over het checken van de deuren. Veel beterschap met uw been en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Perfekt

Doen precies wat ze zeggen

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor! De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Goede service en zeer prettig personeel!

Na de aangename aankoop van mijn nieuwe Up! kreeg ik nog een volledige grote beurt zonder kosten aangeboden. Ik ben erg blij dat ik bij Broekhuis Koog aan de Zaan weer een fijne service garage heb gevonden.

Bedankt Luc, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Personeel is aardig en professioneel. Werd goed geinformeerd over wat we afgesproken hadden en op de hoogte gehouden van de status van het onderhoud.

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan

Over Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Koog aan de Zaan