Ik ben goed goed geholpen.

Goede dienst verlening.

Was goed

werd vriendelijk ontvangen en verder goed geholpen

goede ervaring

ja jullie bellen van te voren wat er gemaakt en gekeurd gaat worden. en kijken wat de kosten ongeveer worden . daar zijn we super over te spreken . bedankt daar voor gr

Een topgarage.

De ontvangst het onderhoud en de afwerking was perfect. En ik kon gebruik maken van de elektrische fiets.

Goede ervaring

Wel een probleem.Auto heeft problemen met starten,konden niets vinden.,maar hij start soms nog haperend.

Vriendelijk te woord gestaan

Ik ben vriendelijk ontvangen en te woord gestaan bij de aankoop van de auto. Echter bij het ophalen op het afgesproken tijdstip, was de auto nog niet klaar, tevens werd de auto in een erge vieze stoffige staat afgeleverd.

Prettige service

Op een zaterdagmorgen reed ik een lekke voorband. Bij een belletje naar Broekhuis kreeg ik een monteur aan de lijn die wat aan zijn privéwagen aan het sleutelen was. De werkplaats was officieel gesloten Hij nodigde mij uit om met de thuiskomband te komen. Hij onderbrak zijn eigen werkzaamheden en repareerde de band vakkundig. Gratis. Ik ben zo vrij geweest het laatste iets anders op te lossen. Verder zijn we al jaren een zeer tevreden klant.

Uitstekende Service!

Hele fijne service, ik breng de auto en wordt dan weer even thuis gebracht. Altijd een belletje als er kosten bij komen, ze halen mij weer op als de auto weer klaar is zeer behulpzaam. En een schone auto na een beurt" ........

Zeer goed en correct behandelt bij Broekhuis IJsselmuiden.

Bij Onderhoudsbeurt keurig de reparatie + APK uitgevoerd. Werd naar huis gebracht nadat de auto bij de garage was, zo ook opgehaald nadat de auto klaar was.

Over X Broekhuis Opel IJsselmuiden