Goede service en zeer klant vriendelijk

Ik kom hier al jaren en hoop dat ook in de toekomst te mogen doen.

Héél tevreden!

Héél tevreden over onderhoud, afspraken en persoonlijke betrokkenheid!

Opdracht correct uitgevoerd

Ben al jaren klant bij Broekhuis Opel

Prima service en onderhoud uitvoering

Goede, professionele en duidelijke informatie en werkzaamheden.

Ik ben op een duidelijke en goede wijze op de hoogte gebracht van hetgeen uit de APK en jaarlijkse beurt naar boven kwam. Ook duidelijke inschatting van de prijs en er werd goed meegedacht met mijn wensen en mogelijkheden.

Weer prima onderhoudsbeurt en APK

Goede informatie wat er gedaan moest worden. Alles goed uitgelegd. Prima weer!

ben niet tevreden

een update na mijn eerste beoordeling. die gaat van 4 naar 5. mijn lage beoordeling was reden voor Broekhuis om een bericht te sturen. Er zou contact met mij worden opgenomen. Dat contact opnemen bestond uit een mail, lekker makkelijk. Bj mij is contact opnemen bellen met de persoon en bespreken hoe je aan de lage score komt. Ik heb zelf maar contact opgenomen en gezegd dat ik het antwoord een vestigingsmanager onwaardig vond. De auto was voor aflevering door de wasstraat gehaald in Leusden prima heb ik gezegd dan is dat een beetje mislukt. Wat ik heel kinderachtig vond is de opmerking over de 230V losse lader, dat had ik kunnen weten toen ik bij de auto keek en de lader was niet aanwezig had ik kunnen weten dat deze er niet bij zat. Ik heb gevraagd waarom de manager het niet gemeld heeft toen we over een 230V lader spraken, waarom heb je niet gezegd die zit niet bij deze Opel. Ik ben leek voor het zelfde geld ligt de lader elders. Wel heb ik in de mail bevestigd gekregen dat ook deze import auto een nieuw en zwaarder batterij pakket krijgt met dan weer 5 jaar garantie. Ja een import auto heel vervelend als je geen Duits kent. Ik heb gevraagd om een Nederlands instructieboekje maar die is niet te vinden binnen de Broekhuis organisatie. Maak een account aan en dan kun je een boekje downloaden zeiden ze bij Broekhuis. Maar liefst 264 pagina's telt zoiets en het schiet toch ook niet op met een digitaal instructie boekje. Ik zelf werk bij een dienst verlenend bedrijf en het zou mij de duvel doen als ik niet aan zo'n boekje kon komen. maar bij Broekhuis is dat anders als het niet lukte hoorden ze het wel. Dan de sleutel, op dit moment 26-03-2022 nog steeds geen reserve sleutel, heel vervelend. Ze hebben nog geen eens gebeld of de auto wel beviel. ik heb veel goedkopere auto's gekocht waar de verkoper na terug belde of de auto wel beviel, Broekhuis niet. Tot zover mijn ervaring met Broekhuis IJsselmuiden.

Geachte heer Boomker, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel IJsselmuiden

vriendelijke en deskundige afhandeling.

Als boven. Correcte en vlotte service. Alles bij elkaar laat het niets te wensen over.

Prima.

De werkwijze van na een grondige inspectie en pas na overleg met de klant een kosten verhogende reparatie uit te voeren spreekt mij aan.

Uitstekend!

Echt uitstekend, niets op aan te merken.

Vakkundig , vriendelijk en vlot

Vakkundig , vriendelijk en vlot

Vriendelijk

In een half uur een renault zoë gekocht Vriendelijke verkoper

we zijn zeer tevreden.

wij zijn bijzonder aardig ontvangen en heel goed geholpen door de verkoper. na een mooi bod voor onze eigen Opel Corsa besloten wij te gaan voor de Opel mokka. heel tevreden mee ,en super fijn een hoge instap. dus chapeau, zijn zeer tevreden over Broekhuis.

Goed onderhoud en service

Leuk bedrijf

Renault zoë gekocht Vriendelijke verkoper

Toppers

Goed gedaan,gewoon zo doorgaan

Ik ben al jaren klant en heb al meerdere auto’s daar gekocht en ben zeer tevreden overal over. Goede service daar.

Goede service en prima geregeld

Fijn mensen

Zolang ik Opel rij ,altijd goede service ontvangen, zowel van Smit als van Broekhuis

Afspraak voor APK. Beurt bleek ook nodig, kon direct!

Prettig contact met goede service

De verkoop verliep prettig en de auto is netjes en op tijd thuis afgeleverd.

Fantastisch geholpen

Ontvangst en service gewoon top

Compleet!

Werden in alle opzichten vriendelijk , vakkundig en geduldig te woord gestaan! Betrouwbaar adres!

Fijn betrokken personeel!

Broekhuis ijsselmuiden levert kwaliteit en doet net een stapje meer voor zijn klanten

Professioneel en vlotte verkoop en aflevering van gehele team Broekhuis IJsselmuiden

Zakelijk,vlot en prettig ontvangst van verkoopadviseur Achiel Talen en dáárom gunnen van aanschaf van een prachtige in Zwart pearl metallic uitgevoerde nieuwste model VW Beetle Design-pack met o.a. Groot Open/Panoramadak,Bi-Xenon,Vip-glas,Full Navi,Parking control,Climate control (dual) en de schitterende en zeer speciale kostbare origineel VW "Wolfsburg" Edition 18 inch velgen (met de chromen disk) Lang naar deze full options uitvoering gezocht en notabene bij de betrouwbare merkdealer Broekhuis vlakbij huis gevonden en fijn om te weten.... rechtstreeks van de 1e eigenaar! Verder keurig afgeleverd met de befaamde Broekhuis garantie de showroom uitgereden!

Over X Broekhuis Opel IJsselmuiden