Perfecte behandeling

Gevraagde opdrachten netjes uitgevoerd geen klachten en tot de. volgende onderhouds beurt

Een uiterst plezierig en als vakkundig ervaren bezoek

Ontvangst uitstekend. Het proces professioneel: voordat er tijdens 'de grote beurt' handelingen werden verricht, werd mijn mening gevraagd, zodat de klant - ik dus - niet op kosten werd gejaagd. En bepaalde extra's. b.v. een updating van de navigatie, werd in overleg aangebracht. Dit gold ook voor de uitbreiding van de Opel pechhulp. Mijn kwalificatie is dus niet zo maar gegeven.

Duidelijke afspraken

Goede afspraken, belletje over de kosten, auto gehaald en gebracht.

dik tevreden

Heb mijn auto 's middags gebracht, kreeg een e-bike mee en kon de auto de andere dag weer ophalen nadat ik een telefoontje kreeg dat e.e.a. klaar was en werd meteen ingelicht over wat er zoal gedaan was.

Proffesioneel geholpen en goed geïnformeerd

Ik ben bij Broekhuis Ijselmuiden goed geholpen. Ze zijn transparant over wat zij doen en laten alle opties over aan de klant. Naar mijn idee ben ik goed geïnformeerd en geadviseerd.

Niet helemaal tevreden.

Ik heb even gewacht met beoordelen omdat ik 2 keer na aankopen van de auto terug heb moeten komen voor dingen die voor aflevering al aangegeven waren. Dat is onnodig geweest. Daarbij heb ik Broekhuis mobiliteitsservice voor 1 jaar. Niets meer over gehoord of ik ben aangemeld. Het moet niet zo zijn dat ik als klant overal achteraan moet zitten of het geregeld is. Afspraken vooraf over de auto niet of niet volledig gedaan worden. vr gr, G.W.Eijk.

Geachte heer Eijk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen, spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij bedanken u voor uw feedback, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel IJsselmuiden

Geweldige sevice.

Prima geholpen,vakmensen aan de balie en in de garage TOP.

Gewoon goede service

Goede service Duidelijk overleg Denken mee met klant

keurig

prima service

Tot volle tevredenheid.

Onderhoudsbeurt en keuring van mijn Opel. Zoals gewoonlijk tot volle tevredenheid.

Uitstekende communicatie

Goede terugkoppeling en afstemming met de werkplaats

Behulpzaam personeel

Goed geholpen, mijn vragen werden goed beantwoord en een elektrische leenfiets mee. Top geregeld.

Erg mooie Insignia voor een scherpe prijs gekocht. Uitstekend geholpen door Elvin en Ashlin.

Veel kennis en technische specialisten die hun werk goed uitvoeren.

Uitstekende organisatie.

No nonsense en duidelijke afspraken.

Eerste kennismaking was een verrassing, verkoper Elvin was duidelijk en goed advies zonder losse eindjes en fijn mens om mee te praten. Zo zou ik vaker een auto willen kopen, beter dan die verschrikkelijke IVA “persoonlijkheden” elders.

Kosten dit maal tegenvallend

+ Goede berichtgeving omtrent afspraak. + Redelijk eenvoudig voor client. - Kosten ditmaal, bougies na ca. 4500 km vervangen, ad €140,-.

Nog meer service dan verwacht.

Van tevoren kreeg ik keurig een bericht over de kosten. Als je de auto achterlaat voor een reparatie of een beurt krijg je een leenfiets mee naar huis. Zelfs de mogelijkheid van een e-bike.

Niet goed

Kan mij niet meer vinden in die werkwijze.

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact gehad om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis IJsselmuiden

Goede service Goed meedenken Afspraken worden goed nagekomen Erg prettig; van tevoren wordt met mij contact opgenomen over zaken die noeten gebeuren

Goede service en heldere afspraken

Goede uitvoering van jaarlijkse beurt. Kosten zijn inzichtelijk en meerprijs voor extra werkzaamheden wordt vooraf afgesproken

Klantgericht en goede service. Voor mijn Zafira gekozen voor de Broekhuisbeurt met APK. Netjes gebeld over de geconstateerde zaken en kosten.

Auto stond voor een apk en jaarlijkse beurt gepland. Ik zou de auto brengen maar accu bleek leeg te zijn. B 1 telefoontje naar broekhuis en deze kwam de auto halen. Auto kreeg zijn apk en jaarlijkse beurt en kreeg later op de dag keurig een bericht dat de auto klaar was en opgehaald kon worden. De auto rijd weer prima.

Wat een geweldige service

Wij worden altijd zeer goed geholpen met onze auto. Daarom komen we er altijd graag terug en hebben we onze nieuwe auto ook weer naar volle tevredenheid bij Broekhuis IJsselmuiden aangeschaft.

De monteurs staan altijd voor ons klaar.

Over X Broekhuis Opel IJsselmuiden