keurig

prima service

Tot volle tevredenheid.

Onderhoudsbeurt en keuring van mijn Opel. Zoals gewoonlijk tot volle tevredenheid.

Uitstekende communicatie

Goede terugkoppeling en afstemming met de werkplaats

Behulpzaam personeel

Goed geholpen, mijn vragen werden goed beantwoord en een elektrische leenfiets mee. Top geregeld.

Erg mooie Insignia voor een scherpe prijs gekocht. Uitstekend geholpen door Elvin en Ashlin.

Veel kennis en technische specialisten die hun werk goed uitvoeren.

Uitstekende organisatie.

No nonsense en duidelijke afspraken.

Eerste kennismaking was een verrassing, verkoper Elvin was duidelijk en goed advies zonder losse eindjes en fijn mens om mee te praten. Zo zou ik vaker een auto willen kopen, beter dan die verschrikkelijke IVA “persoonlijkheden” elders.

Kosten dit maal tegenvallend

+ Goede berichtgeving omtrent afspraak. + Redelijk eenvoudig voor client. - Kosten ditmaal, bougies na ca. 4500 km vervangen, ad €140,-.

Nog meer service dan verwacht.

Van tevoren kreeg ik keurig een bericht over de kosten. Als je de auto achterlaat voor een reparatie of een beurt krijg je een leenfiets mee naar huis. Zelfs de mogelijkheid van een e-bike.

Niet goed

Kan mij niet meer vinden in die werkwijze.

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact gehad om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis IJsselmuiden

Goede service Goed meedenken Afspraken worden goed nagekomen Erg prettig; van tevoren wordt met mij contact opgenomen over zaken die noeten gebeuren

Goede service en heldere afspraken

Goede uitvoering van jaarlijkse beurt. Kosten zijn inzichtelijk en meerprijs voor extra werkzaamheden wordt vooraf afgesproken

Klantgericht en goede service. Voor mijn Zafira gekozen voor de Broekhuisbeurt met APK. Netjes gebeld over de geconstateerde zaken en kosten.

Goed geholpen

Auto stond voor een apk en jaarlijkse beurt gepland. Ik zou de auto brengen maar accu bleek leeg te zijn. B 1 telefoontje naar broekhuis en deze kwam de auto halen. Auto kreeg zijn apk en jaarlijkse beurt en kreeg later op de dag keurig een bericht dat de auto klaar was en opgehaald kon worden. De auto rijd weer prima.

Wat een geweldige service

Wij worden altijd zeer goed geholpen met onze auto. Daarom komen we er altijd graag terug en hebben we onze nieuwe auto ook weer naar volle tevredenheid bij Broekhuis IJsselmuiden aangeschaft.

De monteurs staan altijd voor ons klaar.

Goede service en zeer klant vriendelijk

Ik kom hier al jaren en hoop dat ook in de toekomst te mogen doen.

Héél tevreden!

Héél tevreden over onderhoud, afspraken en persoonlijke betrokkenheid!

Opdracht correct uitgevoerd

Ben al jaren klant bij Broekhuis Opel

Prima service en onderhoud uitvoering

Goede, professionele en duidelijke informatie en werkzaamheden.

Ik ben op een duidelijke en goede wijze op de hoogte gebracht van hetgeen uit de APK en jaarlijkse beurt naar boven kwam. Ook duidelijke inschatting van de prijs en er werd goed meegedacht met mijn wensen en mogelijkheden.

Weer prima onderhoudsbeurt en APK

Goede informatie wat er gedaan moest worden. Alles goed uitgelegd. Prima weer!

ben niet tevreden

een update na mijn eerste beoordeling. die gaat van 4 naar 5. mijn lage beoordeling was reden voor Broekhuis om een bericht te sturen. Er zou contact met mij worden opgenomen. Dat contact opnemen bestond uit een mail, lekker makkelijk. Bj mij is contact opnemen bellen met de persoon en bespreken hoe je aan de lage score komt. Ik heb zelf maar contact opgenomen en gezegd dat ik het antwoord een vestigingsmanager onwaardig vond. De auto was voor aflevering door de wasstraat gehaald in Leusden prima heb ik gezegd dan is dat een beetje mislukt. Wat ik heel kinderachtig vond is de opmerking over de 230V losse lader, dat had ik kunnen weten toen ik bij de auto keek en de lader was niet aanwezig had ik kunnen weten dat deze er niet bij zat. Ik heb gevraagd waarom de manager het niet gemeld heeft toen we over een 230V lader spraken, waarom heb je niet gezegd die zit niet bij deze Opel. Ik ben leek voor het zelfde geld ligt de lader elders. Wel heb ik in de mail bevestigd gekregen dat ook deze import auto een nieuw en zwaarder batterij pakket krijgt met dan weer 5 jaar garantie. Ja een import auto heel vervelend als je geen Duits kent. Ik heb gevraagd om een Nederlands instructieboekje maar die is niet te vinden binnen de Broekhuis organisatie. Maak een account aan en dan kun je een boekje downloaden zeiden ze bij Broekhuis. Maar liefst 264 pagina's telt zoiets en het schiet toch ook niet op met een digitaal instructie boekje. Ik zelf werk bij een dienst verlenend bedrijf en het zou mij de duvel doen als ik niet aan zo'n boekje kon komen. maar bij Broekhuis is dat anders als het niet lukte hoorden ze het wel. Dan de sleutel, op dit moment 26-03-2022 nog steeds geen reserve sleutel, heel vervelend. Ze hebben nog geen eens gebeld of de auto wel beviel. ik heb veel goedkopere auto's gekocht waar de verkoper na terug belde of de auto wel beviel, Broekhuis niet. Tot zover mijn ervaring met Broekhuis IJsselmuiden.

Geachte heer Boomker, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier heeft ervaren. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel IJsselmuiden

vriendelijke en deskundige afhandeling.

Als boven. Correcte en vlotte service. Alles bij elkaar laat het niets te wensen over.

Over Broekhuis Opel IJsselmuiden