Uitvoering conform afspraak.!

Zeer tevreden over de communicatie en service voor een onderhoudsbeurt en apk.

Prima geholpen

Na een lange, hele lange tijd van denken welke auto ik wilde kopen een potentiële kandidaat gevonden. Helaas was die auto niet meer beschikbaar. Ik heb mijn wensen en grenzen met de verkoopadviseur besproken en de adviseur kwam met een goed voorstel. Op de dag van de levering heeft de verkoopadviseur de tijd genomen om de (meeste) functies van de auto in te stellen en uit te leggen. Voor, tijdens en na de aankoop heb ik het gevoel gehad dat de verkoopadviseur er voor mij was en niet puur om een auto te verkopen.

precies wat we zoeken, eerlijk en transparant!

Rolf Slotman heeft ons enorm goed geholpen naar onze wensen! Geen gladde praatjes maar een goed gevoel, eerlijk gesprek, goed advies, eerlijke prijs voor inruil en aankoop. Wij vonden het contact met deze vestiging erg fijn! Bedankt Martin en Martino

goede service

Goed geholpen

TOP

Al jaren kom ik bij Broekhuis te Hoogeveen; en in het bijzonder bij Niels Janssens. Niels helpt mij altijd keurig; zo ook deze keer. Maar ook de andere mensen in de showroom en aan de receptie helpen me keurig. Ze verkopen mooie auto's die ze een paar jaar later ook weer inruilen.

Alles prima verlopen volgens afspraak.

Snel en correct geholpen met een nieuwe auto. Mails en telefoontjes werden snel en correct beantwoord. Ophalen van de auto ook prima geregeld.

goede fijne mensen aan de balie , en ook de monteurs

Elk jaar wordt mijn auto nagekeken en als er wat mee is wordt direct contact met mij gemaakt .dat vind ik heel goed. de auto wordt netjes weer afgeleverd en schoon gemaakt . Super.

Alles in 1 keer goed opgelost

Prima ga zo door

Zeer service gericht en adequate professionele afhandeling.

Zowel de aankoop als de aftersales service (er waren wat kleine issues) zijn zeer prettig verlopen. Prettig in de omgang, zeer vriendelijk, vakkundig en snel.

Goed geholpen en geadviseerd.

Wij zijn -sinds kort- nieuwe klant bij Ford Broekhuis Hoogeveen. Onze ervaringen zijn positief. Iedereen is bereid om mee te denken en om te gaan voor de beste oplossing voor de klant. Hierdoor konden we snel tot zaken komen met als resultaat een mooie auto, waarmee we de komende jaren vooruit kunnen. Het feit dat deze auto bij een collega-broekhuis-ford-garage moest worden gehaald was geen enkele belemmering en werd snel geregeld. Al met al zijn we tevreden en we hopen -en gaan er ook vanuit- dat dit serviceniveau de komende jaren gehandhaafd en stabiel blijft.

Heel positieve ervaring.

Wij zijn op een hele fijne manier benaderd door verkoper Jordy en door jullie stage loper.

Lekker snel vlot en geen gezeur, fijne garage en vlotte afhandeling !

Prima vriendelijk

Online een afspraak gemaakt. Tijdens de werkzaamheden op de hoogte gehouden van werkzaamheden en kosten. Zeer tevreden.

weinig uitleg over techniek van de auto

n.v.t.

geweldig

wij hebben een auto inggeruild hebben als zeer fijn ervaaren correct en klantvriendelijk en kwamen de afspraaken na

Reparatie auto

kocht een 2 de hands Ford Fiesta vrijdag opgehaald zou goed zijn maar bleek nog wat niet goed te zijn dit werd zeer goed opgelost en koster loos terwijl dat wij een 50%50 garantie hebben

Over Broekhuis Ford Hoogeveen