Prima dealer waar je betrouwbaar zaken mee kan doen

Mijn 1e ervaring met deze Broekhuis vestiging is positief. De verkoop ging vlot en een prima deal kunnen maken met de aankoop van de auto. Personeel is flexibel en klantvriendelijk. Daarnaast is er duidelijk gecommuniceerd over de reparaties die gedaan worden voor de aflevering, dit vanuit de verkoper aangegeven en dat verdient zeker een pluim, hiermee is het vertrouwen dik gewonnen.

Bedankt Rob, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Ford Hoogeveen

Klantvriendelijkheid ok

Vriendelijk personeel en werkzaamheden correct uitgevoerd

Een fantastische ervaring

Duidelijkheid en correctheid zijn geen loze woorden. Prima geïnformeerd en geholpen, die uiteindelijk resulteerde in een first class aflevering van de auto.

Als klant wordt je vriendelijk en gastvrij ontvangen en behandelt. Al jaren er varen.

Goed en vriendelijk geholpen

Alleen het update op mijn mobiel is nog bijgewerkt

Vanaf het eerste contact is het prettig verlopen.

Nogmaals het is prima gegaan

Fijne garage

Fijne garage met aandacht voor de klant

Prima service bij onderhoudsbeurt

Mijn auto voor een onderhoudsbeurt naar Ford Broekhuis Hoogeveen gebracht. Buiten dat de beurt voor zover ik kan waarnemen goed is uitgevoerd, werd ik ook naar huis gebracht en weer opgehaald zodat ik niet op de besproken leenfiets door de regen hoefde. Prima service dus !

Perfecte service

De service is uitmuntend en er wordt meegedacht met de klant. Ik ben zeer tevreden.

Superrrrrr

Hele goede kontakten met het bedrijf , alles tot in de puntjes geregeld ,mijn auto werd zelfs thuis afgeleverd , en dat op Texel . Ben echt super tevreden over Broekhuis Hoogeveen .

Als ik kom wordt ik altijd prima geholpen en niets is teveel. De service is top zowel bij aankoop als onderhoud.

Perfect geholpen

Ben zeer tevreden op de wijze waarop ik geholpen ben. De verkoopadviseur Rolf benaderd je op een gastvrije/persoonlijke manier. Hij is professioneel/doortastend en zeker het visitekaartje van Broekhuis. Bij de aflevering van mijn nieuwe auto heeft hij eveneens duidelijke uitleg gegeven en heeft hiervoor ruim de tijd genomen. Kan iedereen Broekhuis Hoogeveen aanbevelen.

Duurt lang

Ja het duurt lang bij Ford. Volgens afspraak de auto ochtends voor 08.00 uur gebracht. Maar dan wordt er meteen gezegd we beginnen niet meteen aan deze auto. Misschien om 14.00 uur sms'je dat ie klaar is. Geen sms ontvangen en auto was om 15.30 uur gereed.

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen. Tot op heden is ons dit nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 0528-229080 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Hoogeveen

Prettige Ervaring!!

Vriendelijk ontvangst, We kwamen kijken naar een Ford Kuga en zijn zeer vriendelijk begeleid bij de aankoop van deze auto! Bij aflevering wederom een goed ontvangst en een goede uitleg gehad over de auto! We zijn zeer tevreden! Onze verkoper Sven van Faassen heeft dit uitstekend gedaan! We zijn met een goed gevoel een leuk presentje en een fantastische auto naar huis gegaan! Dank je wel!

Zeer vriendelijke medewerkers die goed mee denken in oplossingen die bij de uitdagingen passen.

Lang moeten wachten op mijn occasion transit custom door verschillende tegenslagen waar de verkoper weinig invloed op had. Toch iedere keer weer goed meegedacht en samen iedere keer weer tot een goede oplossing gekomen. Zeer tevreden met de gehele afhandeling. Nu hoop ik dat alle tegeslagwn,zijn overwonnen en ik zaterdag mijn transit custom in ontvangst mag nemen.

Veel service en goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik ben zeer vriendelijke en netjes geholpen. Tijdens het onderhandelen was de verkoopmedewerker eerlijk en transparant en werden er realistische bedragen genoemd. Auto is enkele dagen later bij mij thuis afgeleverd. Zelfs helemaal in Gouda.

Zie boven.

Geweldig geholpen

Persoonlijke aandacht en advies

onwijs prettig geholpen door jordy

jordy is een goeie verkoper geen gepush dat werkt toch niet voor ons we hebben een goed gesprek gehad en de koop rond gemaakt tot ieders tevredenheid klasse jordy. en wat rijd de fiesta lekker groetjes nol en reinie

Prettig contact met verkoper.

Prettig contact met verkoper. En nu maar hopen dat we lang plezier van de auto zullen hebben.

Prima, professioneel, goede omgang klanten

zie boven

Over X Broekhuis Ford Hoogeveen