Prettig contact met verkoper.

Prettig contact met verkoper. En nu maar hopen dat we lang plezier van de auto zullen hebben.

Prima, professioneel, goede omgang klanten

zie boven

Geweldige Service!!

Heb mijn Ford Fiesta naar Ford Broekhuis Hoogeveen gebracht voor een 2 jaar of 30000 kilometer beurt. De afspraak was snel gemaakt en we werden vriendelijk en kundig ontvangen. Nadat de auto klaar was kregen we een sms bericht dat we hem op konden halen. Tot onze verrassing was onze auto gewassen en ook van binnen gereinigd. Geweldige service. Uiteraard komen we weer voor de volgende beurt / APK.

Geweldig!

Super geholpen door Jordy. Een goed bod voor onze 'oude liefde' en bij aflevering van onze 'nieuwe vlam' een perfecte service. 1000 excuses voor het eruit liggen van RDW, maar perfect opgelost. Tweede aankoop bij Broekhuis, we zijn fan.

Prima service, zeer betrouwbaar

Zeer prettig en oplossing gericht.

Uitstekend garagebedrijf

De proefrit en bezorging van de auto aan huis vond ik erg klantvriendelijk. Ook de duidelijke communicatie rondom de aankoop van de auto was erg prettig.

Hele prettige ervaring

Keurige ontvangst. Top geholpen. Goed voorstel/deal. Zeer tevreden over nieuwe auto. Kortom een hele prettige ervaring. Zeker aan te raden.

Fijn, goed en vakkundig geholpen bij de aankoop van onze eerste Ford!

Fijn, goed en vakkundig geholpen bij de aankoop van onze eerste Ford!

Super goede service!

Goed en snelle service

Broekhuis Hoogeveen is een vriendelijk en behulpzame vestiging die alles voor de klant doet.

op zich prima met hier en daar een kanttekening

We hebben nu bijna een jaar de Mondeo prima auto niks mis mee recentelijk nu een beurt gehad en ook prima, maar wat ik echt niet begrijp is het volgende; de opbouw van de factuur: zeer ondoorzichtig niet echt een specificatie, "alleen een beurt gehad" en dan staat er ergens oliefilter 1.00 , filterelement 1.00 , total 5w20 4,30. voor de consument niet echt sprankelend en de beurt zelf ???? wat is er gedaan, dit verhaal. deze opheldering kunnen jullie standaard bij een factuur plaatsen, mijn vragen zouden kunnen zijn: zijn de remmen ok ?, is olie vervangen ?? dit laatste moet ik dan begrijpen uit bovenstaand 4,30 total 5W20, enfin enz enz koelsysteem antivries, ik zeg maar wat. Zijn de banden nog OK ? hoeveel mm ?? kortom voor u als bedrijf zo logisch als maar wat, en lekker kort door de bocht, voor de consument wat minder. dit is in mijn ervaring het eerste autobedrijf met dit soort facturatie- toelichting ( niet dus)

Wordt al 15 jaar prima geholpen.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Heel tevreden

Na lang zoeken hebben we eindelijk de juiste bestelauto gevonden bij Broekhuis Ford Hoogeveen. Vriendelijke mensen, gevoel was goed dus de deal was eigenlijk snel gesloten. De auto is netjes volgens afspraak en met een volle tank aan huis afgeleverd.

Ik word altijd uitstekend geholpen.

Ze zijn klantvriendelijk.

Prettig en professioneel zakendoen

Een gastvrije ontvangst, een belangstellende houding, geen bla bla verhaal. En ook later nog een behulpzame, zeer klantvriendelijke benadering.

Top service

Oriënterend komen kijken en 3.5 uur later als trots eigenaar van een nette occasion vertrokken. De week daar op onze nieuwe auto opgehaald en alles zoals besproken de auto netjes schoon en met een grote beurt afgeleverd gekregen. Omdat wij nog nooit eerder een Ford in bezit hebben gehad een duidelijke uitleg gehad over alle knopjes en daarna rijden maar. Top service! Onze grote dank aan Rolf! En Broekhuis Hoogeveen.

auto gekocht en auto ingeleverd

goede en geduldige uitleg, service rondom proefritjes plannen, en keuze/aanschaf kuga phev. net een dag in gebruik en bijzonder blij mee. inruil ook prima, evenals een paar specifieke wensen die ingewilligd zijn.

Geweldige service

Een dag voor geplande afspraak een reminders via een SMS bericht, nadat de auto gereed was weer een SMS bericht dat de auto gereed stond om te kunnen worden afgehaald. De auto was vuil bij binnenkomst en ik kon hem gewassen weer ophalen top service.

Op goede wijze de zaken betreffende de aankoop afgehandeld.

Een positieve ervaring. Aanbiedingen in gebruikte automobilen inzichtelijk op de site geplaatst.

Uitvoering conform afspraak.!

Zeer tevreden over de communicatie en service voor een onderhoudsbeurt en apk.

Prima geholpen

Na een lange, hele lange tijd van denken welke auto ik wilde kopen een potentiële kandidaat gevonden. Helaas was die auto niet meer beschikbaar. Ik heb mijn wensen en grenzen met de verkoopadviseur besproken en de adviseur kwam met een goed voorstel. Op de dag van de levering heeft de verkoopadviseur de tijd genomen om de (meeste) functies van de auto in te stellen en uit te leggen. Voor, tijdens en na de aankoop heb ik het gevoel gehad dat de verkoopadviseur er voor mij was en niet puur om een auto te verkopen.

precies wat we zoeken, eerlijk en transparant!

Rolf Slotman heeft ons enorm goed geholpen naar onze wensen! Geen gladde praatjes maar een goed gevoel, eerlijk gesprek, goed advies, eerlijke prijs voor inruil en aankoop. Wij vonden het contact met deze vestiging erg fijn! Bedankt Martin en Martino

goede service

Goed geholpen

TOP

Al jaren kom ik bij Broekhuis te Hoogeveen; en in het bijzonder bij Niels Janssens. Niels helpt mij altijd keurig; zo ook deze keer. Maar ook de andere mensen in de showroom en aan de receptie helpen me keurig. Ze verkopen mooie auto's die ze een paar jaar later ook weer inruilen.

Alles prima verlopen volgens afspraak.

Snel en correct geholpen met een nieuwe auto. Mails en telefoontjes werden snel en correct beantwoord. Ophalen van de auto ook prima geregeld.

Over Broekhuis Ford Hoogeveen