Prima service bij onderhoudsbeurt

Mijn auto voor een onderhoudsbeurt naar Ford Broekhuis Hoogeveen gebracht. Buiten dat de beurt voor zover ik kan waarnemen goed is uitgevoerd, werd ik ook naar huis gebracht en weer opgehaald zodat ik niet op de besproken leenfiets door de regen hoefde. Prima service dus !

Perfecte service

De service is uitmuntend en er wordt meegedacht met de klant. Ik ben zeer tevreden.

Superrrrrr

Hele goede kontakten met het bedrijf , alles tot in de puntjes geregeld ,mijn auto werd zelfs thuis afgeleverd , en dat op Texel . Ben echt super tevreden over Broekhuis Hoogeveen .

Uitstekende service

Als ik kom wordt ik altijd prima geholpen en niets is teveel. De service is top zowel bij aankoop als onderhoud.

Perfect geholpen

Ben zeer tevreden op de wijze waarop ik geholpen ben. De verkoopadviseur Rolf benaderd je op een gastvrije/persoonlijke manier. Hij is professioneel/doortastend en zeker het visitekaartje van Broekhuis. Bij de aflevering van mijn nieuwe auto heeft hij eveneens duidelijke uitleg gegeven en heeft hiervoor ruim de tijd genomen. Kan iedereen Broekhuis Hoogeveen aanbevelen.

Duurt lang

Ja het duurt lang bij Ford. Volgens afspraak de auto ochtends voor 08.00 uur gebracht. Maar dan wordt er meteen gezegd we beginnen niet meteen aan deze auto. Misschien om 14.00 uur sms'je dat ie klaar is. Geen sms ontvangen en auto was om 15.30 uur gereed.

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij geprobeerd contact met u op te nemen. Tot op heden is ons dit nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 0528-229080 of hoogeveen@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Hoogeveen

Prettige Ervaring!!

Vriendelijk ontvangst, We kwamen kijken naar een Ford Kuga en zijn zeer vriendelijk begeleid bij de aankoop van deze auto! Bij aflevering wederom een goed ontvangst en een goede uitleg gehad over de auto! We zijn zeer tevreden! Onze verkoper Sven van Faassen heeft dit uitstekend gedaan! We zijn met een goed gevoel een leuk presentje en een fantastische auto naar huis gegaan! Dank je wel!

Zeer vriendelijke medewerkers die goed mee denken in oplossingen die bij de uitdagingen passen.

Lang moeten wachten op mijn occasion transit custom door verschillende tegenslagen waar de verkoper weinig invloed op had. Toch iedere keer weer goed meegedacht en samen iedere keer weer tot een goede oplossing gekomen. Zeer tevreden met de gehele afhandeling. Nu hoop ik dat alle tegeslagwn,zijn overwonnen en ik zaterdag mijn transit custom in ontvangst mag nemen.

Veel service en goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik ben zeer vriendelijke en netjes geholpen. Tijdens het onderhandelen was de verkoopmedewerker eerlijk en transparant en werden er realistische bedragen genoemd. Auto is enkele dagen later bij mij thuis afgeleverd. Zelfs helemaal in Gouda.

Zie boven.

Geweldig geholpen

Persoonlijke aandacht en advies

onwijs prettig geholpen door jordy

jordy is een goeie verkoper geen gepush dat werkt toch niet voor ons we hebben een goed gesprek gehad en de koop rond gemaakt tot ieders tevredenheid klasse jordy. en wat rijd de fiesta lekker groetjes nol en reinie

Prettig contact met verkoper.

Prettig contact met verkoper. En nu maar hopen dat we lang plezier van de auto zullen hebben.

Prima, professioneel, goede omgang klanten

zie boven

Geweldige Service!!

Heb mijn Ford Fiesta naar Ford Broekhuis Hoogeveen gebracht voor een 2 jaar of 30000 kilometer beurt. De afspraak was snel gemaakt en we werden vriendelijk en kundig ontvangen. Nadat de auto klaar was kregen we een sms bericht dat we hem op konden halen. Tot onze verrassing was onze auto gewassen en ook van binnen gereinigd. Geweldige service. Uiteraard komen we weer voor de volgende beurt / APK.

Geweldig!

Super geholpen door Jordy. Een goed bod voor onze 'oude liefde' en bij aflevering van onze 'nieuwe vlam' een perfecte service. 1000 excuses voor het eruit liggen van RDW, maar perfect opgelost. Tweede aankoop bij Broekhuis, we zijn fan.

Prima service, zeer betrouwbaar

Zeer prettig en oplossing gericht.

Uitstekend garagebedrijf

De proefrit en bezorging van de auto aan huis vond ik erg klantvriendelijk. Ook de duidelijke communicatie rondom de aankoop van de auto was erg prettig.

Hele prettige ervaring

Keurige ontvangst. Top geholpen. Goed voorstel/deal. Zeer tevreden over nieuwe auto. Kortom een hele prettige ervaring. Zeker aan te raden.

Fijn, goed en vakkundig geholpen bij de aankoop van onze eerste Ford!

Fijn, goed en vakkundig geholpen bij de aankoop van onze eerste Ford!

Super goede service!

Goed en snelle service

Broekhuis Hoogeveen is een vriendelijk en behulpzame vestiging die alles voor de klant doet.

op zich prima met hier en daar een kanttekening

We hebben nu bijna een jaar de Mondeo prima auto niks mis mee recentelijk nu een beurt gehad en ook prima, maar wat ik echt niet begrijp is het volgende; de opbouw van de factuur: zeer ondoorzichtig niet echt een specificatie, "alleen een beurt gehad" en dan staat er ergens oliefilter 1.00 , filterelement 1.00 , total 5w20 4,30. voor de consument niet echt sprankelend en de beurt zelf ???? wat is er gedaan, dit verhaal. deze opheldering kunnen jullie standaard bij een factuur plaatsen, mijn vragen zouden kunnen zijn: zijn de remmen ok ?, is olie vervangen ?? dit laatste moet ik dan begrijpen uit bovenstaand 4,30 total 5W20, enfin enz enz koelsysteem antivries, ik zeg maar wat. Zijn de banden nog OK ? hoeveel mm ?? kortom voor u als bedrijf zo logisch als maar wat, en lekker kort door de bocht, voor de consument wat minder. dit is in mijn ervaring het eerste autobedrijf met dit soort facturatie- toelichting ( niet dus)

Wordt al 15 jaar prima geholpen.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Over Broekhuis Ford Hoogeveen