kundig, vriendelijk en adrem

Ik kwam bij Broekhuis Hoogeveen om een proefrit te maken in een Volvo V60 Recharge. Na het gesprek en een proefrit in de voor mij vertrouwde V90 diesel heb ik voor die betrouwbare koets gekozen. Broekhuis Purmerend waar ik m'n A3 cabrio gekocht heb en nu in Hoogeveen de V90 kan ik alleen maar zeggen dat Broekhuis het aanbevelen waard is.

Prima bedrijf

Afspraak is afspraak. Goede service.

Perfecte service

Eenvoudig afspraak te maken. Er wordt rekening mee gehouden dat je wilt wachten totdat de auto klaar is. Goede uitleg en afhandeling van de onderhoudsbeurt.

Zoals altijd super!!

Alweer de vierde auto uit deze stal. Alles liep op rolletjes en de auto voldoet weer volledig. Al het personeel super bereidwillig en deskundig.

Prima service, vriendelijk personeel, warm bedrijf

Wij ervaren Broekhuis als een prima bedrijf. We bespreken wat er moet gebeuren, ze zijn direct transparant over de kosten en als er meer gebeuren moet dan nemen ze eerst contact op. Leenauto staat in overleg altijd gereed en deze zijn altijd netjes.

Reguliere onderhoudsbeurt en bandenwissel. Moest helaas voor wat kleine zaken twee maal terug komen. Maar desondanks zeer tevreden

Super tevreden

Correct zaken doen, afspraken worden volledig nagekomen.

Top Dealer

Alles ging perfect,top dealer en top auto.

Auto netjes onderhouden en schoon afgeleverd

Netjes geholpen

Super relaxed frontdesk / man!

Man aan de desk is het klantcontact. Altijd helder qua afspraak en super relaxed. Prettig en vertrouwd contact. Reden om weer terug te gaan.

Alles prima geregeld en verzorgd.

Zeer vriendelijke en goede verkoop en nazorg.

Uitstekend geholpen bij de aankoop van een Volvo V60

Voor een nette prijs en dito inruil bij Jelmer Bos een mooie V60 gekocht. Auto stond op afgesproken tijdstip keurig gepoetst en nagekeken in showroom. Lekker flesje wijn erbij. Kortom alles zoals het hoort en een klant behandeld wil en moet worden in een ongedwongen en vriendelijke sfeer.

Beste Henk, Wat goed om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis. Hopelijk heeft u genoten van het flesje wijn en we wensen u veel veilige kilometers toe in de V60! Een vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Ze zijn snel en serviceverlenend

Ik woon in Haarlem en de Broekhuis-dealer waar de Volvo van mijn keuze stond, zit in Hoogeveen. Dat bleek geen probleem. De auto werd naar Haarlem gereden waar ik een proefrit maakte. De schatting van mijn in te ruilen Alfa Romeo Mito ging op basis van foto's en verder verliepen de onderhandelingen keurig volgens het boekje. Ik zal wel niet het onderste uit de kan hebben gehaald haha. Alle WhatsAppjes, mailtjes en telefoontjes werden heel snel en adequaat afgehandeld door mijn contactpersoon Jordy Bezema. En alles liep ook op rolletjes bij het ophalen. Daarvoor ben ik wel naar Hoogeveen gereden, want ik wilde graag uitleg en hulp bij het aansluiten van mijn mobiele telefoon.

Uitstekende service en goede communicatie.

De haal en breng service werkte uitstekend, want ik kon op het moment van het onderhoud niet zelf rijden. Telefonisch contact over bepaalde zaken tijdens het onderhoud verliep prima. Alle lof.

Fijn bedrijf met goede service

Vriendelijk ontvangen en na aankoop van de auto werd deze thuis afgeleverd wat niet om de hoek van de straat was met een mooi presentje.

Beste Jørg, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het ook erg prettig om te lezen dat uw bezoek aan onze vestiging zo positief is ervaren. Wij hopen u nog een lange tijd van dienst te mogen zijn. Graag tot een volgende keer! Een vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Alles was fantastisch geregeld. Super service en een prachtige auto.

Zowel Paul de Haan als Jordy Bezema hebben mij uitstekend geholpen aan een prachtige auto. Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen.

Beste Alexander, We vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring met Broekhuis heeft. Wij hopen u graag een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met een vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Over Broekhuis Volvo Hoogeveen