Altijd een prettige relatie.

Vriendelijk, behulpzaam. Gewoon een fijne garage.

Top service klantvriendelijk door Jelmer

Prima eerste service beurt, alleen jammer dat manco’s van een nieuw aangeschafte auto op de factuur staan

Een eerlijk verhaal en zeer prettige deal.

Onze XC40 recharge 2021 gekocht bij Broekhuis in Hoogeveen. Eigenlijk wisten we al wel wat wij graag wilden, volledig elektrisch rijden in een mooie XC40. Afweging was een nieuwe bestellen of een nog uit voorraad. Deze mooie XC40 P8 stond te koop in Hoogeveen en telefonisch al eigenlijk de deal kunnen sluiten. Contact gehad met Jordy. Zij gingen mee in een eerlijk verhaal mbt inruil onze xc70. We kregen een heel mooi voorstel en omdat we al jaren klant zijn bij Broekhuis, kregen we een heel redelijk voorstel. Dus geen koehandel, maar direct goed voorstel en condities op een heel prettige manier. Hier houden we van, als jarenlange klant, goed en respectvol behandeld en direct zaken kunnen doen. Bedankt vd prettige samenwerking en afhandeling, week later rijden we elektrisch en dat bevalt heel goed. Met vr. Groet Jos en Tanja

Al vele jaren een zeer goede ervaring

De jaren lange ervaring met service is altijd prima, nooit onverwachte verassingen. Ook het leveren van een nieuwe S60 ging heel plezierig. Niets dan lof.

uitermate prettig

In verband met een defect aan mijn Volvo op de autoweg bij Hoogeveen moest ik zo snel mogelijk naar een Volvo garage. Ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan en binnen no time stond mijn auto in de werkplaats. Er moest een onderdeel worden vervangen zodat ik niet door kon rijden. Geen probleem, er werd snel voor een andere auto gezorgd door de uitermate correcte receptionist/manager.

Zeer positief

Vertrouwd en goede service.

Prima service tegen een goede prijs.

Prima service met goede opvolg service door de monteur!

Aflevering was top , zeer goede uitleg gekregen over de Volvo XC40

Prima geholpen

Prima betrouwbare Volvo garage

Auto voor jaarlijks onderhoud en bandenwissel gebracht na telefonische afspraak. Service vlot en prima uitgevoerd en volgens afspraak afgehandeld. In showroom was koffie beschikbaar.

Hybride systeem van mijn V60 werkt niet na werkplaatsbezoek

Na de beurt, apk en wat andere zaken die ineens nodig bleken heeft mijn vrouw enige dagen in de V60 gereden en zij meldde mij dat de hybride stand niet werkte zoals deze werkte sinds onze aanschaf van de auto. Al was de auto volledig opgeladen, ging de auto direct over op brandstof. Dit is nooit het geval geweest. Na telefonisch contact zou dit aan de aircopomp (airco is bij beurt schoongemaakt) kunnen liggen, maar dit moest onderzocht worden. Afspraak gemaakt om auto te brengen en aangezien onduidelijk was hoe lang het onderzoek zou duren, zou ik een leenauto ter vervanging krijgen. Bij brengen auto was leenauto niet geregeld en werd mijn vrouw meegedeeld dat dit niet was afgesproken. Na drie kwartier heb ik sms gekregen dat auto klaarstond. Bij het ophalen werd een rekening (€36,36) voor vervangend vervoer meegegeven. De rek. geeft aan dat er geen foutcodes aanwezig zijn, maar de instelling van de standkachel stond verkeerd, waardoor de brandstof motor wordt gestart. Aangezien mijn vrouw en ik niets doen met de standkachel (want wij hebben besloten deze ivm brandstofverbruik niet te gebruiken) en wij ook helemaal niet weten waar dit is in te stellen, kan ik slechts concluderen dat tijdens de beurt/apk/andere werkzaamheden er iemand aan de standkachel instelling heeft gezeten. Samengevat: 1) voor beurt werkte hybride uitstekend 2) na beurt werkte hybride niet meer zoals gewend 3) schuld wordt bij klant gelegd 4) afspraak over vervangende auto wordt aan mijn vrouw uitgelegd als niet zo gemaakt, dus wederom wordt klant niet serieus genomen. 5) rekening voor vervangende auto ontvangen waar vooraf geen enkele afspraak over is gemaakt. Na een enkele dag ben ik n.a.v. deze review gebeld door een medewerker van Broekhuis. Hij heeft mijn verhaal aangehoord en afgesproken de rekening te crediteren. Hij hield echter vol dat Broekhuis het menu item m.b.t. de standkachel niet heeft aangepast, wat m.i. incorrect is. Mijn advies: bevestig afspraken per mail.

Meedenkend, flexibel en zeer klantgericht.

Een prima Volvo dealer

De auto weggebracht voor z'n jaarlijkse onderhoudsbeurt. Hartelijke ontvangst aan de balie door een vriendelijke mevrouw. Prima overleg / communicatie met de monteur. Gezellig kunnen zitten in de wachtruimte met een kop koffie en een autotijdschrift. Tussendoor nog even contact gehad met de monteur. De auto was is een mum van tijd klaar naar volle tevredenheid. Natuurlijk ook weer gewassen. Ben Lovink

Uitstekende service en persoonlijke benadering.

Het omruilen van onze dealeronderhouden VOLVO voor een mooie VOLVO BOVAG occasion ging vlekkeloos en met een gunstige tegenwaarde van onze auto.

Niets toe te voegen

Niets toe te voegen

Zeer goed behandeld

Top begeleiding bij selectie en aankoop Volvo xc40!

NielsJanssens van Broekhuis Hoogeveen begeleide ons uitstekend bij de selectie van onze eerste Volvo xc40. We kregen een prima bedrag terug voor onze inruilauto. Na een week belde hij nog even of alles goed was afgerond en of de auto aan de verwachtingen voldeed. Alles bij elkaar echt topservice!

Een professionele garage

Een keurige garage. De receptie is open en transparant. Vriendelijke behandeling.

Prima service en vriendelijk personeel

Auto voor onderhoudsbeurt gebracht. Vooraf prijsopgaaf op basis van standaard werkzaamheden. Kon wachten tot de auto klaar was (ruim 1,5 uur). Koffie en zithoek aanwezig. Heldere en duidelijke uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden.

Prima aankoop ervaring

Na een proefrit in een demo V90 in Hoogeveen bleek dit niet “mijn” auto te zijn. Wel hybride, maar geen plug in. Verkoopadviseur Jordy Bezema heeft vervolgens in de algehele Broekhuis voorraad een prachtige V90 voor mij gevonden, welke ik ongezien heb gekocht. Deze week afgeleverd en geheel aan de verwachtingen voldaan!

Een dealer die de hoge verwachtingen waar maakt

Het gehele proces tot en met de levering van de auto stemt tot grote tevredenheid. Het opvolgen van vragen of updates over de levering werden adequaat (en soms in eigen tijd) door dhr J. Bezema afgehandeld. Voor de aflevering werd veel tijd genomen om de werking van de vele systemen uit te leggen. Al met al een prettige dealer, waarvoor het de moeite waard is om een stuk te rijden.

kundig, vriendelijk en adrem

Ik kwam bij Broekhuis Hoogeveen om een proefrit te maken in een Volvo V60 Recharge. Na het gesprek en een proefrit in de voor mij vertrouwde V90 diesel heb ik voor die betrouwbare koets gekozen. Broekhuis Purmerend waar ik m'n A3 cabrio gekocht heb en nu in Hoogeveen de V90 kan ik alleen maar zeggen dat Broekhuis het aanbevelen waard is.

Prima bedrijf

Afspraak is afspraak. Goede service.

Perfecte service

Eenvoudig afspraak te maken. Er wordt rekening mee gehouden dat je wilt wachten totdat de auto klaar is. Goede uitleg en afhandeling van de onderhoudsbeurt.

Over Broekhuis Volvo Hoogeveen