Wat je van je garage mag verwachten

Vriendelijk geholpen, snelle service, goed advies

Beste Bert, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

In een woord een prima aflevering.

Een prima aflevering en een prima service.

Goede duidelijke aflevering waarbij de mogelijkheden van de auto goed werden uitgelegd.

Afspraken goed nagekomen

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en mooie kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Zeer positief, vriendelijk, klantgericht en kundig

Zeer prettig contact en een actieve, klantgerichte houding van de verkoper. Actieve en positieve benadering in onze zoektocht naar een auto die voldeed aan onze wensen.

Top service!

Tevreden!

Fantastische service vanaf eerste kennismaking tot overhandigen sleutel!

Echte service gecombineerd met oprechte aandacht. Afspraak is afspraak en gewoon duidelijk! Verademing!

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Daar doen we het voor! De volgende keer staan we weer voor je klaar! Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Perfect Volvo

Goede adviezen, nam de tijd voor ons, zeer klant gericht. Bedankt voor de service Jelmer Bos.

Bedankt Jacob, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Heel fijn geholpen

Twee en halve week geleden een occasion gekocht van 3,5 jaar oud. Prachtige Ford Focus. Goed en vakkundig geholpen door Jordy. Nam de tijd voor me. In 3 auto's proef gereden, geen probleem. Auto werd 2 weken later bij me thuis afgeleverd. Prima service. Op de passagiersstoel een setje van Rituals. Top!!

Top service!

Je wordt als mens behandeld!

Met goed gevoel hier een XC60 gekocht.

2 Weken terug bij verkoper Bezema een XC60 gekocht en afgelopen zaterdag opgehaald. Auto stond keurig klaar en alle punten waren conform afspraak opgelost. Onderhandeling over aankoop met verkoper was open en duidelijk. Heel tevreden met de auto.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring Cor. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Prettig zaken doen ,

Duidelijke en prettige communicatie Goede afspraken Juiste aflevering Wij zijn tevreden

Vriendelijke ontvangst, een serieuze en een transparante onderhandelings- en afleverperode.

Februari 2022 binnenkomend bij Broekhuis Hoogeveen, gaf ons een gevoel van kwaliteit en gastvrijheid. De onderhandelingen liepen verder ook in een goede sfeer, wat leidde tot de koopovereenkomst. Jammer dat de levertijd bijna een jaar moest duren, maar dat scharen we onder overmacht. De aflevering van de auto is heel goed verlopen met daarbij ook de aftersale service tot nu. Voor vragen onzerzijds betreffende onduidelijkheden wordt tijd genomen en vriendelijk opgelost. Dat we niet vijf sterren geven, heeft niet te maken met de kwaliteit en de service, die ons zijn geboden, maar kan ook de uitdaging uwerzijds zijn om die te verdienen. Daarom dus een beetje ruimte,

Bedankt Gerard, voor het delen van je positieve ervaring. Graag gaan wij de uitdaging met je aan;) Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Top service bij Broekhuis Ford Hoogeveen

Afspraak simpel gemaakt. Keurig naar mijn werk gebracht zoals afgesproken. Op tijd gebeld dat de auto klaar was en keurig op de afgesproken tijd opgehaald om de auto weer op te halen bij de garage. Auto gewassen en schoon opgehaald. Bijzonder tevreden over de geleverde service

Goede werkzaamheden, matige communicatie

Mij is telefonisch verzocht om een review te geven. Voor het onderhoud+ APK + storing van mijn Focus een afspraak gemaakt. Stond keurig een leenauto klaar. Bij het weer afhalen van mijn auto, was er enkel nog een verkoper aanwezig. Hij wist niet of de storing en update uitgevoerd waren en kon dit ook nergens vinden. Hij gaf aan dat ik de volgende dag gebeld zou worden met uitleg. Dat is nooit gebeurt. Bij het ontvangen van de factuur, waren de garantie-werkzaamheden in rekening gebracht. Daarnaast was ook blijkbaar een airco beurt uitgevoerd (en gefactureerd), wat niet besproken / gevraagd was. Een kort telefoontje hierover was voldoende om dit recht te zetten. Verder tevreden over de werkzaamheden. De storing is verholpen en men denkt verder ook goed mee.

Goed geholpen door Jelmer Bos, uitleg was helemaal top

Heb een vrij dure Volvo gekocht vanaf de site. Ben niet wezen kijken en dus ook geen proefrit gemaakt. Wist wel dat het een betrouwbaar bedrijf was. De auto is in topconditie afgeleverd. Alle beloftes zijn waargemaakt. Ben er echt blij mee. Een echte aanrader.

Bedankt voor deze mooie review. Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

HELEMAAL OK

Onverwacht een nieuwere Ford aangeschaft. De auto stond bij een vestiging van Broekhuis in De Bilt en het was geen enkel probleem om hem naar Hoogeveen te halen. Na een proefrit waren we enthousiast over de Kuga en de deal was snel gesloten. De overdracht van de Mondeo naar de Kuga verliep vlekkeloos en de verkoper gaf ons alle aandacht mbt de werking van alle knoppen in de auto. Ook was het navigatiesysteem voorzien van de laatste update en tevens in het Nederlands. Broekhuis Ford is zeker een aanrader!

Een hele prettige persoonlijke ervaring

Wij hebben een prachtige elektrische Volvo gekocht. We hebben een mooi inruilbedrag gekregen voor onze oude auto en zijn superblij met de Volvo V40. De koffie was lekker, de uitleg prima je kunt ook altijd bellen als iets niet duidelijk is. We kregen ook een eerlijk verhaal over het bereik dat in de praktijk verder is dan de verkoper had gezegd.

Eerlijk en klantgericht

Twee weken geleden een occasion Ford gekocht, en hem deze week opgehaald met inruil van mijn eigen Ford. De auto stond er top bij, gepoetst en afgetankt, en alles zoals afgesproken geregeld. De verkopers zijn vriendelijk en geduldig, en doen erg hun best om tot een goede deal te komen voor beide partijen. Erg klantgericht en leuke en spontane sfeer.

Prima dealer waar je betrouwbaar zaken mee kan doen

Mijn 1e ervaring met deze Broekhuis vestiging is positief. De verkoop ging vlot en een prima deal kunnen maken met de aankoop van de auto. Personeel is flexibel en klantvriendelijk. Daarnaast is er duidelijk gecommuniceerd over de reparaties die gedaan worden voor de aflevering, dit vanuit de verkoper aangegeven en dat verdient zeker een pluim, hiermee is het vertrouwen dik gewonnen.

Goed geholpen, blij met de auto.

Goede service en advies en blij met de gekochte auto.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Klantvriendelijkheid ok

Vriendelijk personeel en werkzaamheden correct uitgevoerd

Een fantastische ervaring

Duidelijkheid en correctheid zijn geen loze woorden. Prima geïnformeerd en geholpen, die uiteindelijk resulteerde in een first class aflevering van de auto.

Als klant wordt je vriendelijk en gastvrij ontvangen en behandelt. Al jaren er varen.

Bij Broekhuis voel je je thuis

Mijn Volvo xc40 een grote beurt laten geven, via Volvo internet ingepland, monteur levert de auto na onderhoud en wasbeurt netjes bij je in met informatie over de auto. En de koffie is lekker. Kortom vriendelijk ontvangen en uitgelaten.

Buitenvaart 1113-1115

7905 SE Hoogeveen