zeer goed

Mijn ervaring bij Broekhuis Volvo Hoogeveen is uitstekend en een genoegen. Mijn nieuwe auto is met veel zorg afgeleverd. De aankooponderhandelingen waren zeer plezierig en niets was teveel. De afhandeling was zorgvuldig en dit alles dankzij de Heer Jordy Bezema en Team. Hartelijk bedankt!

Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring bij ons in Hoogeveen! Dat de afhandeling zorgvuldig is uitgevoerd door onze collega's doet ons goed om te zien, daar doen we het voor. Heel graag gedaan en wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Goede en eerlijke deal

Xxx

Beste Siebrand, Bedankt voor uw beoordeling met een mooie 10. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Behulpzaam en vriendelijk bedrijf

Behulpzaam, vriendelijk en persoonlijk bedrijf! Aanrader.

Bedankt voor deze mooie review en het aanraden van onze vestiging. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Goede service en komt afspraken na

Meteen bij binnenkomst was het een warm onthaal. De zaak ziet er ook aantrekkelijk uit. Het personeel is vriendelijk. Met onze verkoper Sven, is het contact eerst via Whatsapp gegaan. Daar heeft de eerste kennismaking plaatsgevonden. Na overeenkomst over de prijs is er een lijstje opgesteld met aandachtspunten. Deze zijn keurig allemaal nagekomen bij het ophalen van de auto. Ook de beloofde aftersales geeft een vertrouwelijk gevoel. Inmiddels heb ik er al wat fijne kilometers op zitten in de, voor mij, nieuwe Ford.

Service en ondersteuning prima.

De C40 vertoonde vanaf mei 3x dezelfde storingen en wilde niet voor- noch achteruit. De werkplaats heeft het defect helaas (nog steeds) niet kunnen repareren. Ondersteuning en medeleven ondervonden van de medewerkers, maar het vertrouwen in dit exemplaar volledig kwijt. Besloten om te switchen van de defecte C40 Ultimate naar de iets jongere leenauto met dezelfde specificaties.

Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Jammer dat we het probleem nog niet hebben kunnen repareren. Wel fijn om te lezen dat wij u de ondersteuning en service hebben kunnen bieden die u verdiend. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Supergoed geholpen en zo trots als een hond met 7 staarten op onze mooie Volvo van Broekhuis!

Het vinden en kopen van de juiste auto voor mij ging soepel en zeer snel. Jordy tipte me een XC90 die alles bood wat ik wenste. De service die ik ervaarde tijdens het kopen en afleveren van de auto was simpelweg zeer goed. Zo zie je maar weer dat vakmanschap in de verkoop zich altijd uitbetaalt.

Beste Marnix, Gefeliciteerd met uw mooie XC90. Wij willen u bedanken voor het achterlaten van deze mooie beoordeling en zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Service!

Op zoek naar een veilige auto voor een goede prijs kwam ik uit op Hoogeveen. Tinus bracht de auto en maakte een proefrit met me. Voor hij terug was in Hoogeveen was ik er met Broekhuis Hoogeveen al uit en een week later werd de volvo door Tinus op de oplegger voor de deur afgeleverd. Heel jammer dat ik nu voor onderhoud naar Zeist zal gaan, hoop op net zo’n meedenkende en service gerichte vestiging

Beste Bernadette, Gefeliciteerd met uw aankoop. Bedankt dat u onze service zo waardeert. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Zeer betrokken autobedrijf en een goede service

We zijn goed voorgelicht, advies gekregen en geholpen door een betrokken Niels Janssens. De showroom was een prettige en rustige omgeving met een goed gevoel van kwaliteit en vakmanschap voor auto's. We bevelen dit bedrijf zeker bij andere mensen aan.

Fantastische geholpen.

Afspraak gemaakt voor een proefrit aan huis. Keurig uitleg gekregen en alle vragen konden we stellen. (De afstand van de dealer naar ons is meer dan 100km!) Na de proefrit overgegaan tot aankoop. Wederom super goed geholpen. Zelfs als hebben we alleen telefonisch contact gehad een erg vertrouwd gevoel. Auto is keurig afgeleverd. Erg leuk ook dat de "bezorger" die langs kwam voor de proefrit ook de auto kwam afleveren. Zeer vriendelijke man ook.

Nette snelle service

Wij hadden pech met onze net gekochte Volvo, door de anwb naar hier gesleept. Ze hebben tijd en ruimte gemaakt om ons te helpen, echt een super service. Ook vielen de reparatie prijzen ons erg mee! Wij houden onze Volvo hier in onderhoud!!

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Uw feedback is heel waardevol voor ons. Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Prima service bij de aanschaf van onze nieuwe auto

Bijzonder prettig geholpen door een kundig en servicegerichte verkoper. We rijden onze nieuwe auto bijna een week met enorm veel plezier

Vriendelijk en goede afstemming

Alleen 2 maren. De prijs op de website voor een beurt en andere werkzaamheden zijn iets goedkoper op de website dan in werkelijkheid. Zonder overleg ruitenwissers geplaatst maar ik kreeg excuses en een passende oplossing is geboden. Verder prima, vriendelijk personeel en afspraken worden verder goed nagekomen. Ook extra's wat ik wilde zijn prima afgehandeld.

Ben heel tevreden

Fijn geholpen bij de receptie,vriendelijk dekosten vielen mee en als hetgoed is mag ik weer een jaar ben wel eens op zoek naar een kleine auto hoge zit en automaat

Uitstekende service, erg gemoedelijk!

Uitstekend geholpen door Sven. Bij aankomst bij Broekhuis kwam hij direct naar ons toe om ons te helpen. Erg fijn, aangezien wij bij andere ford dealers zelf op zoek moesten naar een autoverkoper. Bij het aanschaffen van de auto ben ik goed geholpen. Het was mogelijk om te appen indien ik vragen had. Ik had een tweedehands auto gekocht en hier was een doek overheen gedaan. Dit vond ik ook erg leuk. Ik zal Broekhuis Hoogeveen iedereen aan kunnen raden!

Prima service, goed geholpen

Bij de aanschaf van een nieuwe auto ben ik zeer goed geholpen, fijn gesprek, goede service.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij om te zien dat u zeer goed geholpen bent. De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar. Fijne kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Beste Volvo-dealer in Drente

Alhoewel ik niet in Hoogeveen woon kom ik toch na 15 jaar voor mijn volgende Volvo weer bij Broekhuis in Hoogeveen terecht. Prettige mensen zowel in de verkoop als in de werkplaats.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wij vinden het erg fijn dat u, ondanks dat u niet in Hoogeveen woont, onze vaste klant bent! Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Zeer goed geadviseerd!

Deskundige adviezen over de C40 en prima instructie.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Uitstekende ervaring

Bij de aankoop van een andere auto werd ik aangenaam getroffen door de prettige ontvangst in de showroom en de zeer plezierige bejegening bij Broekhuis Ford in Hoogeveen. Ik heb veel waardering voor de manier waarop dhr Rolf Slotman de begeleiding bij de aankoop van mijn auto heeft uitgevoerd. De auto werd als service thuis afgeleverd.. Dat werd al binnen een paar dagen geregeld zodat ik er meteen gebruik van kon maken tijdens een week vakantie in de Ardennen. Na mijn vakantie werd de auto weer opgehaald en thuis gebracht voor extra service en de afleveringsbeurt. De auto kwam opnieuw netjes schoon en glimmend terug. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Broekhuis Hoogeveen Geweldige Service

Betreffende afdeling Volvo Vakkundige receptionist “Peter” Vakkundige verkoper “Jordy” Vakkundige monteurs, die met jou van tevoren het onderhoud of de reparatie doornemen.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling voor onze collega's. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Betrokken werkplaats chef

Dank je wel voor je positieve review. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Géén spijt dat we voor Broekhuis Hoogeveen hebben gekozen.

Alles naar tevredenheid.

De service is erg goed. Mensen zijn vriendelijk en helpen graag.

De mensen zijn vriendelijk en helpen graag. Alles is goed geregeld, maar ik zit toch met een klein puntje. Dat is dat er geen gratis leenauto wordt aangeboden. Ook al zou het een kleine auto zijn. Lenen en afgetankt weer inleveren.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. We zien je graag volgende keer weer in onze vestiging. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Uitstekend geholpen en goede service

Dit keer m'n vijfde auto gekocht bij Broekhuis Hoogeveen. Ben naar alle tevredenheid geholpen, van verkoopgesprek tot aflevering van m'n Ford Puma! Alles wordt geregeld, installeren van je telefoon en geven duidelijke uitleg van alle knopjes. Eerste x een Hybride auto gekocht, bij het eerste ritje nog alles duidelijk uitgelegd. Bedankt Rolf voor de service! En bedankt voor het leuke presentje Broekhuis auto's!! Tot de volgende keer!!

Persoonlijke Service

Wij hebben voor de derde keer in 6 jaar een auto gekocht bij Broekhuis Hoogeveen ondanks dat wij 80 kilometer verderop wonen. De persoonlijke service van Rolf zorgt ervoor dat wij keer op keer terugkomen. Er wordt geluisterd, hardop meegedacht en gedurende het proces, wij hebben dit keer lang moeten wachten op onze nieuwe auto, werden we uitstekend op de hoogte gehouden. De aftersales is ook top. Kortom, wil je een goede, betrouwbare auto voor een goede prijs en met uitstekende service, ga dan naar Broekhuis en vraag naar Rolf.

Klantvriendelijk, goede service

Prettige Klantvriendelijke Volvo dealer met goede service.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Hoogeveen

Buitenvaart 1113-1115 7905 SE Hoogeveen

Over Broekhuis Volvo/Ford Hoogeveen