Snelle communicatie

Snelle communicatie via de whatsapp, perfect geregeld allemaal

Bedankt Jered, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Vriendelijk personeel en goede afspraken

Er was uitvoerig tijd om de auto te testen en proberen. Goede uitleg en goed kunnen inschatten wat bij klant past. Ruime tijd nemen. Mooie auto's, en nette entree.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Duidelijk en vriendelijk

Na het zien van een auto bij de dealer, heb ik een proefrit aangevraagd. Netjes stond de auto klaar voor een proefrit die dag en uiteindelijk een mooie deal weten te sluiten. Bij het ophalen van de auto was alles netjes volgens afspraak gedaan. Top werk.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling! Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Wordt altijd prettig geholpen

Nvt

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Fijne verkoopmedewerker

Fijn en goed verlopen gesprek en alles goed geregeld.

Bedankt Franscien, voor je mooie beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Zeer goede service

Wij hebben onlangs onze 207 ingeruild voor een 2008 en zijn hierbij zeer goed geholpen door Naomi. Zij heeft al haar beloftes waargemaakt. Wij zijn dan ook dik tevreden met de aflevering van de 2008 en de goede service van Broekhuis Hengelo!

Bedankt Marco, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Prima service en vriendelijk

goed geholpen, schadeplekje vrijwel weggewerkt.

Halverwege beurt werden vragen gesteld over wel of niet uitvoeren. Het updaten van Navi ook, moest dus nog gebeuren. Terwijl bij de afspraak van de beurt is gezegd dat het updaten in de beurt zat. Het afgesproken tijdstip dat de auto gereed was werd later.

Zeer prettig en goed

Prettig contact, alles conform afspraak

X

Perfect geholpen goed voorzien van info. Ook de tijdsplanning klopte. Vriendelijk personeel.

Goede service en altijd klaar staan

Zie boven

Wederom Top

Prima even tussendoor zonder afspraak geholpen.

prima service en telefonisch contact over onderhoud

maken van onderhoudsafspraak verliep soepel, inleveren auto voor onderhoud vriendelijk en uitleen leenfiets verliep vlot. telefonisch contact was duidelijk: aangegeven werd welk onderhoud noodzakelijk was en de extra kosten bovenop het standaardtarief. de wasbeurt van de auto is zeer prettig!

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

goede service en me netjes geholpen

Mijn auto is 2 jasr nu En bleek toch met versnelling Aan de hand te zijn , onder deel kon pas volgende dag geleverd worden Netjes als service leenauto mee gekregrn Alles werd netjes benoemd wat aan auto zou gebeuren

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Prima service van zowel afdeling verkoop, balie

Ik werd prima geholpen.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Zijn zeer tevreden.

Een tweedehands peugeot 208 gekocht bij Broekhuis Hengelo. De afspraak maken voor een proefrit verliep soepel en snel via WhatsApp. De auto stond klaar zoals afgesproken. Tijdens de proefrit bleken er enkele dingen hersteld te moeten worden. Frank gaf aan dit in orde te laten maken voor aflevering. Alle afspraken hieromtrent zijn prima nagekomen. Dik tevreden met de service! Auto nu een week in bezit, ben helemaal tevreden!

Betrouwbaar bedrijf

Ze doen wat ze beloven en overleggen bij tegenvallers.

ik werd correct behandeld.

Ik werd op een professionele manier ontvangen. Onderhoud aan de auto werd correct uitgevoerd. Om niet onnodig kosten te maken werd mee gedacht aan de te vervangen onderdeel.

Alles volgens afspraak geregeld

M

Zowel bij de aanschaf als eerste onderhoudsbeurt heeft Broekhuis een bijzonder goede indruk gemaakt.

Bij de aanschaf toendertijd geholpen door een bijzonder aardige, niet opdringerige (verkoop) dame. Bij de onderhoudsbeurt goed ontvangen en werd ruim de tijd genomen door te nemen hoe en wat verwacht werd. Er is door Broekhuis telefonisch contact opgenomen over extra werkzaamheden en de daarmee gepaard gaande kosten. Bij het afhalen van de auto wederom ruim de tijd genomen over de uitgevoerde (extra) werkzaamheden de factuur enz. Al met al ben ik bijzonder tevreden over Broekhuis.

Laat mijn auto achter met een goed gevoel dat alles gedaan wordt volgens afspraak.

Prettige ontvangst bij het inleveren voor een beurt, afspraken goed doorgenomen, en vol vertrouwen dat e.e.a prima geregeld is de auto achtergelaten. Tussentijds is door Broekhuis telefonisch contact opgenomen om een paar (geringe) extra werkzaamheden uit te voeren. Bij het ophalen werd ruim de tijd genomen om de factuur door te nemen en vragen te beantwoorden.

afspraak is afspraak

snel indicatiebod gekregen, daarna nog verder op correcte wijze onderhandeld. Geen telefoon"terreur"zoals veel garages wel doen. Prima. Berthil Jansen was zeer correct.

Ben zeer te vreden

Ben zeer te vreden