Top!!

Na een lange reis een heerlijk bakje koffie. Auto gekocht en de afspraken keurig nagekomen. Voelden ons er zeer op ons gemak. Een dikke prima,!!!

Beste Bert en Tineke, Hartelijk dank voor jullie bezoek en het delen van jullie positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en jullie hebben kunnen voorzien van een nieuwe auto. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Heel fijne service

Het contact met 'mijn' vrouwelijke verkoopadviseur verliep vlot. Ze reageerde snel op mijn appjes, voorzag me van de gevraagde informatie en alles verliep in goed vertrouwen. Ook het contact met degene die mijn nieuwe auto kwam brengen en de oude kwam ophalen, was prettig. Alle afspraken zijn tot nu toe nagekomen! Heel fijn!

Bedankt Marina, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Prima zaak

Netjes geholpen, geen opdringerige verkoper, goede inruil en uiteindelijk een toffe deal gemaakt. Aanrader.

Beste Martin, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat we tot een toffe deal zijn gekomen. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Klantvriendelijk en goede service.

Ben al 25 jaar klant bij broekhuis (voorheen ruesink te Rijssen.) Heb een mooie auto gezien bij broekhuis te Hengelo . Werd daar ook zeer goed ontvangen en na de test rit wist ik al dit wordt mijn volgende auto . Wegens vakantieperiode mag ik 18 september de auto ophalen. Kijk er naar uit. Henk Nijverdal

Beste Henk, Bedankt voor uw mooie review en uw jarenlange klandizie. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij zijn u graag voor de aflevering bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Zeer nette service!

Onze auto is voor een servicebeurt geweest. Nadat de auto een beurt heeft gehad zijn we gebeld om het resultaat door te nemen. Naast de servicebeurt ontvangen we ook nog een jaar lang gratis pechhulp en nog andere extra's. Volgend jaar gaan zeker voor een grote servicebeurt weer naar Broekhuis Peugeot.

Bedankt Jeroen, voor u mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij zijn u graag volgend jaar weer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Zeer tevreden!

Bedankt Gerhard, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Goede communicatie Prijsindicatie vooraf Vriendelijk

Beste Hans, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Correcte aflevering en een goede service

Een tweedehands Peugeot 3008 gekocht bij Broekhuis Hengelo. Na een prettig gesprek met Naomi Kuiper en een paar dagen nadenken, hebben we de knoop doorgehakt. Bij het afleveren van de auto thuis een leuke "Broekhuis" verrassing ontvangen. Helaas zat er een kleine beschadiging op de achterste bumper die wij bij het kopen van de auto niet hadden gezien, dit direct aan Naomi gemeld, en de auto werd een week daarna opgehaald en kosteloos gerepareerd en een vervangende de auto ter beschikking gehad.

Beste Bram, Bedankt voor uw mooie beoordeling over de service en de aflevering. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Fijn en eerlijk bedrijf met een uitstekende service!

Onlangs kocht ik samen met mijn vrouwtje een mooie Peugeot 208 GT pack in de knallende okergeel metallic. Wat een mooie kar is dat. Werkelijk alles erop en eraan én een fijne 8 trapsautomaat. Weliswaar niet nieuw, maar moest nog een jaartje worden. Bij Broekhuis Hengelo werden wij geholpen door Naomi Kuiper. Een uiterst vriendelijke jonge vrouw die écht wel verstand heeft van auto's! Ze neemt alle tijd voor je en is netjes en correct in de omgang. Afgelopen weekend konden wij de auto ophalen. Naomi had het wel erg spannend gemaakt door de auto te bedekken met een fraaie afdekhoes. Ik had het gevoel dat ik een nieuw model ging onthullen. Erg leuk gedaan, het geeft toch dat beetje extra gevoel. Wij zijn uiterst tevreden met Broekhuis Hengelo. Een zeer prettige dealer die tijd voor je heeft en je in je waarde laat. Niet pushen, maar gewoon de klant de klant laten. Ga zo door. Vive la Peugeot!

Beste Gerjan, Bedankt voor deze mooie en complimenteuze beoordeling. Wat leuk om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers toe in uw mooie Peugeot! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Goed betrauutbaar friendelijk bedrijf

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe auto.

Na schade van mijn vorige auto (total loss) snel geholpen aan een nieuwe auto. Goede service, netjes, klantvriendelijk, betrouwbaar.

Bedankt Anica, voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Netjes geholpen

Mooie auto gekocht en goed geholpen met eerlijke informatie.

Hartelijk bedankt Ramona, voor uw bezoek en mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel veilige kilometers en rijplezier gewenst in uw nieuwe auto! Hartelijke groeten, Broekhuis Peugeot Hengelo

Afspraken worden goed nagekomen.

Tevreden

Bedankt Henk, voor uw mooie beoordeling! Wij zullen de volgende keer graag weer voor u klaar staan, tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Goede service zoals gewoonlijk

Wat fijn om te lezen dat u onze service goed ervaart! Bedankt dat u dit met ons deelt. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Ben naar volledige tevredenheid te woord gestaan en zijn de werkzaamheden uitgevoerd!

De werkzaamheden betrof een Jaarbeurt plus APK.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! Wat fijn om te zien dat u naar volledige tevredenheid geholpen bent. Graag tot de volgende keer bij ons op de vestiging! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Na bezoek aan een paar vestigingen van Broekhuis kwamen we in Hengelo terecht. Daar zagen we een 308sw die we mooi vonden. Na een prettig gesprek met Berthil Jansen en een paar dagen nadenken,hebben we de knoop doorgehakt en de auto gekocht. Vorige week hebben we de auto opgehaald. Van het kopen tot de aflevering hebben we alleen maar positiefs te melden. Een gladde 10! Wel vinden we dat de Broekhuis vestigingen onderling wat makkelijker auto 's onder elkaar zouden moeten ruilen,zonder dat het de klant extra geld kost. Als je op de website kijkt zie je alle auto's van alle Broekhuis vestigingen . Staat een auto toevallig honderd kilometer verderop,dan moet je daar naartoe om zaken te kunnen doen. Dat vinden we jammer,maar we zijn uitermate tevreden met onze aankoop! Ga zo door....

Bedankt Jan, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. We zijn ook erg blij om te lezen dat alles zo positief is verlopen voor u. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Top ontvangst voor proefrit en aankoop Renault Megane RS Line

Top ontvangst na 2 uur gereden te hebben naar Hengelo door Berthil voer een proefrit, en aan koop van de Renault. Ook bij het ophalen van de Renault super netjes afgeleverd en ook een top ontvangst door Berthil super bedankt.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling! Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent over de service die mijn collega u heeft geboden. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Ze doen hun uiterste best om te zorgen dat ik helemaal tevreden ben.

Nette prijs voor mijn inruilauto. Ben helemaal tevreden hoe alles is afgehandeld.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u helemaal tevreden bent over hoe alles is afgehandeld. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij weer graag voor u klaar staan. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Er tevreden

Kan alleen maar zeggen dat het deze keer allemaal goed is verlopen

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Uitstekende service en correcte aflevering

Wij hebben recent een andere auto gekocht. Vanaf het eerste contact met Berthil Jansen tot en met de aflevering van de auto zeer correct en plezierig verlopen aankoop en inruil. Wij zijn zeer content met de aflevering en de service!

Beste Henk, Bedankt voor je mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Goed maar prijzig.

Beurt en communicatie waren prima uitgevoerd, vriendelijk en behulpzaam personeel. Vindt de bedragen wel erg hoog, heb jaren Renault gereden, wist vooraf al precies de bedragen voor een beurt. Deze waren beduidend lager. Tevens 1e keer dat ik moest betalen voor vervangend vervoer... 8km voor €35,=...dat heb ik nog bij geen enkele garage meegemaakt. Waarschijnlijk laatste keer dat ik bij Peugeot dealer een beurt laat doen.

Beste Frank, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Mocht je ons in de toekomst nodig hebben, je bent van harte welkom. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Op tijd geholpen, en kon er op wachten. En mooi gewassen. Wel aan de prijs.

Beste Herma, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Geweldige service!

Denken goed mee en komen zelf al met de financiële oplossingen

Nette vriendelijke verkoopster naomi

Nette goede aflevering. Komt afspraken goed na ben echt tevreden.

Beste Willem, Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Snelle communicatie

Snelle communicatie via de whatsapp, perfect geregeld allemaal

Bedankt Jered, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Over Broekhuis Peugeot Hengelo