Super blij met deze mensen.

Je wordt altijd goed geholpen hele fijne vestiging Broekhuis te Heemskerk.

uitstekende service.

Het uitleg van de reparatie via de e-mail is uitvoerig en vriendelijk van toon. Het onderhouden van het contact is uitstekend. Wel is voor mij als slechthorende heel gehorig bij de balie. Ik kon mijn contactpersoon nauwelijks verstaan terwijl ik de mensen aan de balie ernaast hard kon horen praten. De akoestiek zou echt wel wat beter moeten.

goed geholpen

Duidelijke communicatie, goed overleg en meedenkend met de klant.

Duidelijke communicatie, in goed onderling overleg en meedenkend met de klant. Goede service zoals altijd.

Prima geholpen

Goed overleg wat er moest gebeuren. Na inspectie weer gebeld en verteld wat men ging doen en wat volgend jaar aan de orde komt. Goed dat men verteld wat kan wachten omdat de kosten anders behoorlijk hoog zouden uitkomen.

Alles klopte

Prima geholpen. Precies op afgesproken tijd. Kon zo een fiets pakken. Super service.

Prima.

Alles gedaan zoals afgesproken. Netjes gebeld om onvoorziene gebreken door te nemen en laten repareren.

Alles goed geregeld

Goede service alles volgens afspraak En de auto nog door de wasstraat

Top garage

Alles is uitstekend. Van de haal en breng service, de uitleg over de reparatie, wat ze precies gaan doen, kosten vooraf besproken. Niets op aan te merken. Zijn super vriendelijke mensen. Super garage.

TOP!!

Altijd vriendelijk, goede service en een bakkie koffie

dure wasbeurt

Ik heb mijn E-Up gebracht omdat die om onderhoud vroeg. Aan de telefoon heb ik gevraagd naar de inhoud en kosten van dit onderhoud. Verder dan nakijken voor € 182,= kwam de overigens vriendelijke dame niet. Wat me over de streep trok was een terugroepactie, altijd belangrijk. Bij het ophalen krijg ik, naast de rekening, een inspectiedocument die bij het nakijken (thuis) aangeeft dat gecontroleerd werd of de lampen brandden en er een laadkabel aanwezig was. Deze lijsten worden ook bij de winteractie gebruikt die voor € 49,95 worden aangeboden. Alle kruisjes - op 1 na - waren OK (kan ook niet anders, er zit 3200km op sinds Jan 2021). De controleur had aangekruist dat er winderbanden onderzaten waarmee deze gemist had dat het All season banden zijn. Dat wat als niet OK was aangekruist was waarschijnlijk ook niet opgelost, ik heb het iig niet kunnen terugvinden. Bij het betalen van de rekening vang ik nog op dat ik 15% korting had gekregen wat betekent dat ik eigenlijk € 215,= had moeten betalen. De auto was wel door de wasstraat gehaald maar de vloermatten waren onaangeraakt. Dit klinkt allemaal wat zuur en dat is het ook, ik heb zelden zo'n beschamende ervaring opgelopen.

Goede Service.

Je wordt netjes op de hoogte gehouden na de eerst check. Dan weet je ook wat er moet gebeuren en wat je kan verwachten.

Professioneel, betrouwbaar, vriendelijk

Al vele jaren de VW dealer waar ik eerst met de VW polo variant en later met de VW Touran heen ga. De garage is professioneel en vakkundig, heeft oor voor de problemen en is daarbij vriendelijk en vooral meedenkend. Goede service en prima mensen.

Fantastische service

Fantastische service. Er wordt meegedacht met de klant. Ik ben super tevreden. Vriendelijke personeel. Uitleg over werkzaamheden in heldere taal.

Alles tot volle tevredenheid

Super geholpen

Word altijd fijn geholpen bij Broekhuis! Ook als de kosten hoger uitvallen, denken ze altijd met je mee. Al jaren blije klant.

Alles uitstekend. Prima dealer.

Goed advies en te woord gestaan aan de balie. Uitgevoerde werkzaamheden door de werkplaats kan ik nog niet oordelen.

Prima afgehandeld

Maar stop aub met deze enquetes! Volgende week breng ik nog een auto voor onderhoud, krijg ik weer zo’n enquete!

Ontspannen sfeer.

Na een ontspannen gesprek heb ik besloten tot koop over te gaan.

Behandeling is altijd zeer correct.

Communicatie is zeer goed over uit te voeren onderhoud aan de auto.

meedenken

Met weinig km's op de teller is een onderhouds beurt toch een kostbare aangelegenheid! met de hulp van Broekhuis medewerkers werd er aandacht besteed aan dat wat nodig was. En gelukkig was er een leenfiets beschikbaar. ( wel weer even wennen die terug trap rem!)

Topgarage

Hele goede informatie en fijne verkoper

Vriendelijk, met know how en goede service

Goede ervaring, snel, accuraat en plezierig

Super meegedacht

Alles op maat fijn rekening gehouden met voorzichtigheid rondom COVID. Super verkoper Michael klantgericht, vriendelijk, zichzelf, veel kennis van zaken! Super bedankt!! Alleen taart met 10 vonden wij raar, de druk die daar op ligt voor medewerkers

Over Broekhuis Volkswagen Heemskerk