Goed en duidelijk uitleg. Vriendelijk.

Prettig personeel

Fantastisch

Fantastische garage

Onze nieuwe auto T Roc bij jullie gekocht Heel tevreden hoe de gesprekken zijn verlopen Wat een vriendelijke begripvolle verkoper(Micheal) die ons alles vertelde met veel geduld alles over de nieuwtjes met veel geduld Super blij mee Ook hoe we verwent zijn Echt een hele fijne tevreden ervaring met onze aankoop Hartelijk dank en groetjes en tot ziens

Eerlijk. Vriendelijk. Behulpzaam.

T-Cross moest voor een inspectiebeurt. Op een aantal vragen heeft medewerker Paul mij heel netjes uitleg gegeven. Van te voren een prijsopgave gehad echter tijdens de inspectie bleek op basis van gereden km dat bepaalde inspectie niet nodig was en werd netjes op factuur in mindering gebracht door Paul. Voor aflevering ging de auto nog even door de wasstraat. Auto Bling Bling, Baas Blij Blij.

Vriendelijk en meedenkend

Vestiging Heemskerk is erg vriendelijk. Vooral fijn dat ze meedenken en eerlijk advies geven. Ik blijf daarom graag bij deze vestiging terugkomen.

Goed geholpen en uitstekende service

Jaarlijkse onderhoud is goed uitgevoerd

Goede garage, alleen jammer dat er geen vervangende auto beschikbaar is.

Vriendelijke medewerkers. Houden je op hoogte van de onderhoudskosten.

Beste Cees, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Heemskerk

goede service, schone occasion (als nieuw)

Prettig contact met medewerker Michael die ons vaste contactpersoon was vanaf de proefrit tot afgifte. Goede service vanuit Broekhuis en VW (o.a. pechhulp). De occasion uit 2018 zag er na de onderhoud+schoonmaak (incl. interieurreiniging) als nieuw uit! We kunnen veilig de weg op en plezierig rijden. En weten dat we met vragen altijd terecht kunnen bij Broekhuis. Top

Prima benadering

Degelijk, vriendelijk en vertrouwenwekkend, kortom perfect!

Duidelijke afspraken

Alle werkzaamheden worden vooraf goed uitgelegd. Bij het ophalen van de auto wordt het nogmaals doorgesproken wat er gedaan is en er wordt tevens een advies gegeven.

Vriendelijk en meedenkend bedrijf

Mijn vorige auto heb ik bij Broekhuis Heemskerk (toen nog Martin Schilder) gekocht. Daar was ik heel over en om die reden heb ik mijn nieuwe auto ook bij dit bedrijf gekocht. Opnieuw had ik een prettig gevoel. Er werd ruim de tijd genomen en er werd goed meegedacht!

Een bedrijf van de "buitencategorie"!

Alle onderdelen van dit bedrijf werken uitstekend samen waardoor men zich in vertrouwde handen voelt. Door dit perfecte ondernemerschap reed ik op maandag 12 september "met panne" aan mijn Skoda Yeti naar binnen en op maandag 26 september met een nieuwe VW-T-Roc "blij" naar buiten. Met dank aan de gehele bemanning van Broekhuis Volkswagen Heemskerk!

Supergoed

Ik ben nu al zo’n drie jaar klant van Broekhuis, en ben eigenlijk uitermate tevreden over hen! Zowel bij de aankoop van m’n auto, en service en onderhoud achteraf! Voorlopig blijf ik nog wel even klant van Broekhuis!

Prettig en professioneel

De verkoopmedewerker was prettig en voorkomend in de omgang. Hij luisterde goed naar onze wensen en jij dacht mee. Daarnaast volgde professionele uitleg met betrekking tot de mogelijkheden.

Keurige betrouwbare service, prima ervaring!

Een zeer tevreden klant, die zeker weer terug komt als het nodig is.

Slechte service

Zeker niet klantvriendelijk (Broekhuis Heemskerk)niet meedenkend. Erg teleurstellend als vaste klant.. Volgende keer zoek ik een alternatief.

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, tot op heden is ons dit niet gelukt. Wil u contact met ons opnemen via 0251-278430 of heemskerk@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Heemskerk

Vertrouwd

Al jaren een vertrouwd adres waar ze de tijd voor je nemen en service verlenen.

Goede service en duidelijke communicatie naar klant .

Onderhoudsbeurt perfect uitgevoerd

Contact om onderhoudsbeurt te plannen(dag/tijd) klantgericht Heel fijn geadviseerd over het noodzakelijke/wenselijke onderhoud Onderhoud uitgevoerd zoals vooraf besproken. Na onderhoudsbeurt goed nabesproken. Kosten onderhoudsbeurt zoals vooraf aangegeven

Klant gericht, goede service

Goede service zoals verwacht

Van tevoren goed geïnformeerd, zodoende geen nare verrassing.

Prima dealer, duur autootje

Wat een prettige dealer is dit. Denkt mee. Prettig contact.

Snelle en klantvriendelijke service!

Online een auto gezien waar ik interesse in had en na telefonisch contact kon ik 2 dagen later een proefrit maken. Na nog geen 2 weken stond de auto klaar om opgehaald te worden. Duidelijke communicatie en ook na de eerste kilometers gebeld hoe de auto beviel. Zeer vriendelijke mensen waar je ook altijd weer terecht kunt met je vragen!

Na onderhoudsbeurt werkt ACC niet meer

Contact werkplaats voor het maken van een onderhoudsbeurt is prima. De monteurs vinden het ook vervelend dat de ACC niet meer werkt na de beurt. Hierdoor moet de auto weer een dag terug na de garage en dat duurt ook nog eens 3 weken. Zeer adequaat gereageerd op klacht door vestigings directeur. De ACC werkt inmiddels weer.

Persoonlijk en altijd extreem vriendelijk

Ik ging eigenlijk langs om een beetje informatie te krijgen en liep uiteindelijk de deur uit met een offerte. Ik ben geholpen door Michael die mij alles in detail uitlegde en toch nog even de nieuwste Polo liet zien die ze net binnen hadden gekregen. Michael is van het begin dat ik de showroom binnenstapte tot de handtekening op het verkoopcontract altijd bereikbaar gebleven en zeer behulpzaam. Heel veel dank daarvoor.

Over Broekhuis Volkswagen Heemskerk