Goeie service, duidelijke communicatie

Hier een Volkswagen bus gekocht. We kregen de bus met nieuwe banden, nieuwe remschijven etc. Dus er is goed aandacht aan besteed.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Heemskerk

Vooraf goede afspraken die ook werden nagekomen

Ben wel verbaasd over de fors gestegen prijzen voor onderhoud en de bijkomende zaken - tevreden over de werkzaamheden/afhandeling

Mijn auto heeft gekregen wat hij nodig had.

Als je naar Broekhuis Heemskerk gaat krijgt je auto die zorg die het nodig heeft. Er vindt op dat moment een goed wisselwerking plaats gericht op herstel van de auto.

TOPPERS!

Mijn nieuwe autotje gekocht….. zo onwijs blij met de auto! En geholpen door de beste mensen!

Zeer correct geholpen.

De verkoper van Broekhuis de hr M.branco de sousa heeft ons heel goed geholpen en nam alle tijd voor de uitleg.

Prima garage, met vakkundig personeel

Prima garage. 1 minpuntje of onwetendheid van mij. Je word om 9:30 gebeld met het verhaal wat ze aan je auto gaan doen. En dan is hij pas om 17:30 klaar. Lijkt mij wat lang. Er word dus niet continu aan een auto gewerkt. Maargoed dat is een kleinigheidje, mischien iets meer communicatie wat betreft de tijdsduur.

Beste Michel, Bedankt voor uw feedback. Mocht u meer informatie willen hebben betreft de tijd van contact en tijd dat de auto gereed staat dan horen wij het graag. Wij zullen u dan uitleggen hoe het proces verloopt in de werkplaats vanaf de moment dat de auto gebracht is tot ophalen. Graag tot een volgend bezoek bij ons op de vestiging! Met vriendelijke groet, Broekhuis Heemskerk

Topservice

Autobeurt viel onder het servicecontract hierdoor kosteloos Auto was als service door de wasstraat geweest. Het deukje in de nummerplaat was, zonder te vragen, eruit gehaald en dat vond ik echt leuk want dat deukje was net als een puist op je gezicht, ‘het maakt ‘m toch minder mooi’.

Matig monteurswerk

Probleem word wel opgepakt maar slecht gerepareerd. Te makkelijk / matig beoordeeld door de monteur.

Fantastische service

Zeer blij met onze prachtige nieuwe auto (VW Tiguan). Heel goede service, we konden een proefrit aan huis maken wegens onze privé situatie en de auto werd aan huis geleverd. Ook een lekkere taart en een kerstbrood cadeau gekregen. Alles netjes geleverd, de nieuwe auto staat te stralen op de parkeerplaats. Ook nette inruilprijs gekregen voor onze vorige auto. Kortom, zeer tevreden!

prima service

goed en betrouwbaar advies en prima service

Alles prima

Een afspraak dat aan alles heeft voldaan!

Goed en duidelijk uitleg. Vriendelijk.

Prettig personeel

Fantastische garage

Onze nieuwe auto T Roc bij jullie gekocht Heel tevreden hoe de gesprekken zijn verlopen Wat een vriendelijke begripvolle verkoper(Micheal) die ons alles vertelde met veel geduld alles over de nieuwtjes met veel geduld Super blij mee Ook hoe we verwent zijn Echt een hele fijne tevreden ervaring met onze aankoop Hartelijk dank en groetjes en tot ziens

Eerlijk. Vriendelijk. Behulpzaam.

T-Cross moest voor een inspectiebeurt. Op een aantal vragen heeft medewerker Paul mij heel netjes uitleg gegeven. Van te voren een prijsopgave gehad echter tijdens de inspectie bleek op basis van gereden km dat bepaalde inspectie niet nodig was en werd netjes op factuur in mindering gebracht door Paul. Voor aflevering ging de auto nog even door de wasstraat. Auto Bling Bling, Baas Blij Blij.

Vriendelijk en meedenkend

Vestiging Heemskerk is erg vriendelijk. Vooral fijn dat ze meedenken en eerlijk advies geven. Ik blijf daarom graag bij deze vestiging terugkomen.

Goed geholpen en uitstekende service

Jaarlijkse onderhoud is goed uitgevoerd

Goede garage, alleen jammer dat er geen vervangende auto beschikbaar is.

Vriendelijke medewerkers. Houden je op hoogte van de onderhoudskosten.

Beste Cees, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Heemskerk

goede service, schone occasion (als nieuw)

Prettig contact met medewerker Michael die ons vaste contactpersoon was vanaf de proefrit tot afgifte. Goede service vanuit Broekhuis en VW (o.a. pechhulp). De occasion uit 2018 zag er na de onderhoud+schoonmaak (incl. interieurreiniging) als nieuw uit! We kunnen veilig de weg op en plezierig rijden. En weten dat we met vragen altijd terecht kunnen bij Broekhuis. Top

Prima benadering

Degelijk, vriendelijk en vertrouwenwekkend, kortom perfect!

Duidelijke afspraken

Alle werkzaamheden worden vooraf goed uitgelegd. Bij het ophalen van de auto wordt het nogmaals doorgesproken wat er gedaan is en er wordt tevens een advies gegeven.

Vriendelijk en meedenkend bedrijf

Mijn vorige auto heb ik bij Broekhuis Heemskerk (toen nog Martin Schilder) gekocht. Daar was ik heel over en om die reden heb ik mijn nieuwe auto ook bij dit bedrijf gekocht. Opnieuw had ik een prettig gevoel. Er werd ruim de tijd genomen en er werd goed meegedacht!

Rijksstraatweg 36 1964 LJ Heemskerk

Over Broekhuis Audi/SEAT/ŠKODA/Volkswagen Heemskerk