Mijn auto kwam voor een vakantie beurt maar er bleek heel veel mis te zijn. Toch is het gelukt mijn auto in één dag rij veilig te maken zodat ik de volgende dag kon vertrekken voor een rit van 2000 km. Hulde aan de monteurs!!!

vriendelijk personeel wat niet opdringerig is maar de nodige uitleg geeft en zelfs meer beantwoord je vragen ook genoeg en goede sfeer

Top ervaring

Gemotiveerd personeel we worden altijd prettig geholpen

Klantvriendelijkheid en meedenken met de klant

Met humor en deskundigheid ben ik geholpen bij de zoektocht naar een andere auto. Niets zo veranderlijk als een vrouw, ook daar werd op een prettige manier op ingespeeld. Ik ben erg blij met deze auto. Ach, de kleur went of wordt veranderd ;). Mocht ik aan een andere auto toe zijn bel ik gelijk Savio.

Super geholpen

Duidelijke uitleg over de auto en erg goed geholpen door Savio. Snelle levering, wij zijn zeer tevreden!

Zeer goed en super klantvriendelijk geholpen

In het ruime online assortiment van de Broekhuis vestigingen een mooie Opel Mokka X Innovation gevonden, deze stond echter bij de vestiging in Deventer. Deze auto was binnen 2 werkdagen naar Heemskerk gereden voor een proefrit. De ontvangst was prima, de verkoper was zeer netjes en heeft ons op geen enkel moment onder druk gezet om de koop te sluiten. Hij heeft plus en minpunten afgewogen en deskundig advies gegeven. De vestiging is ruim, met showroom en garage en heeft een mooie zithoek met prima koffie. 2 Augustus mochten we de auto ophalen, wederom een prima ontvangst en al het papierwerk werd snel geregeld. Na het overhandigen van de sleutels kregen we nog een Broekhuis taart mee, deze heeft prima gesmaakt!

Zeer goede ervaring

Goed geholpen bij de eerste kennismaking, goede uitleg bij de rij test. Papierwerk werd vakkundig en goed uitgelegd. Afspraken werden goed nagekomen. Bij het ophalen van de auto kwam er een meeuw overvliegen met alle gevolgen van dien, de toch al schone auto werd nog even goed na gewassen. Na de eerste dag werden we gebeld en werd er gevraagd hoe de eerste dag was bevallen. Nog nooit meegemaakt. Kortom zeer tevreden.

Goede ervaring

In de zoektocht naar een ruime auto (en deels elektrisch) uitgekomen op een Skoda Superb IV. Prettig geholpen door Broekhuis (Fred Krikken), vragen werden netjes, snel en degelijk beantwoord en ik kreeg de inruil voor mijn huidige auto die ook werd gegeven door de vw dealer die bij mij in de buurt zat. Ondanks behoorlijke ervaren drukte werd er toch de tijd voor mij genomen. Dus een afspraak gepland voor een proefrit en een aankoopkeuring gedaan tijdens de proefrit, broekhuis wilde wel weten waar dit zou gebeuren en er mocht niets gedemonteerd worden (logisch). Uiteindelijk was ik minder tevreden over de aankoopkeuring dan over hoe ik geholpen ben door Broekhuis. Broekhuis heeft bv rondom nieuwe remschijven erop gedaan zonder dat dit uit de aankoopkeuring naar voren kwam maar doordat er een jaar garantie op gegeven werd volgens de broekhuis service. Doordat de auto geïmporteerd is uit Zweden mis ik nog het skoda boekje in Nederlands, deze wordt nagestuurd door Broekhuis (nog niet ontvangen). Waarom niet een uitstekende beoordeling? Ik had wat meer uitleg willen hebben over de vele functies die er op de auto zitten bij de aflevering. Achterruitwisser is aan vervanging toe Jammer dat de motorkap (wat steenslag op) niet iets aan gedaan kon worden voor het betaalde bedrag. Momenteel een vakantie naar Frankrijk erop zitten en de auto is zeer comfortabel en rijdt voorlopig naar dikke tevredenheid.

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Word altijd snel geholpen en voelt vertrouwd.

Klantvriendelijk

Er wordt goed uitgelegd wat er gedaan gaat worden. Met de kosten erbij. We vertrouwen hun adviezen. Tja, broekhuis is niet goedkoop. Wel goede service. Ik wil wel een opmerking maken: het valt me elke keer op dat degene waar ik betaal niet vriendelijk op me overkomt. De anderen vinden we altijd erg vriendelijk.

We zijn uitstekend geholpen.

Door een nette verkoper met kennis van zaken.

In een woord geweldig

Altijd vriendelijk personeel en lekkere koffie

Voel me thuis bij Broekhuis

Heb mijn auto al jarenlang bij Broekhuis in reparatie en service. Ben telkens opnieuw dik tevreden over de wijze waarop ik als klant behandeld wordt.

Onverwachte teleurstelling

ID3 besteld met verwachting en hoop dat het binnen een jaar zal geleverd worden. alleen helaas 1,5 jaar moeten wachten voor ik hem krijgt. binnen de 1,5 jaar direct in het begin negatief nieuws gekregen dat er extra kosten komen te maakte met hogere kosten, inflatie etc etc. wat ongelooflijk raar vindt omdat de fabriek niet de auto snel kan leveren krijg ik dus extra kosten naar opgestuurd. helaas er zit niks anders erop dan te accepteren dat de klant altijd slachtoffer is. binnen de 1,5 jaar heb ik geen update ontvangen over de status levering of eventuele vertraging ik heb hier zelf moeten naar vragen. al is de reactie vrij vlot zijn de antwoorden een terleurstelling en creeërde het meer vragen en onduidelijkheid over de levering. met standard verwijzing dat het niet aan dealer lag maar aan de importeur en fabriekant. blijkbaar is pro actief zijn en goed communiceren niet meer van deze tijd. gemiste kans. ik ondanks alles doorgezet en geduldig gewacht en mijn auto kunnen ophalen maar hoe en op welke manier kort gezegd de feest en euforie is over de tijd weggeëbd en vervangen door lichte frustratie en wantrouwe. want de factuur was alles niet duidelijk en week af van de overeenkomst. uiteindelijk leek de extra kosten de verklaring te zijn en zou dit ook standard process of standard manier zijn om een factuur aan te leveren( WOW) mijn broekhuizen experience is TOP. ze houden woord aan hun slogan ze bewegen mensen maar niet altijd postief. ik hoop dat andere een postieve ervaring zullen ik heb aanbeveling wel op ja gezet omdat ik eigenlijk de midden weg mist als antwoord want het is voor mij misschien aan te raden. want nu achteraf zou ik eigen vroeg tijdig de stekker eruit moeten halen maar jah dat is achteraf.

Overall nice experience

Akshay from leylstad explained and co ordinated very well with us.

super klantvriendelijke garage

Bij elk contact krijg ik goede uitleg, wordt meegedacht en goede service geleverd. Tip: mini campers van VW importeren. Geweldige auto's: te rijden als personenwagen èn als camper. Past op een gewone parkeerplaats en in een parkeergarage. Heel gemakkelijk te voorzien van achter- en zijtent zonder boren of schroeven. Compleet en betaalbaar.

Perfekt

Goede service,tegemoetkomend en prettige behulpzame mensen.

Goed maar duur

Het was mijn eerste onderhoud bij Broekhuis van mijn VW. In mijn dashboard stond : olieservice. Helaas bleek dat niet te bestaan en werd het een grote beurt. Er werd mij duidelijk uitgelegd waarom dat was en wat er gedaan zou worden. De prijs veel mij tegen in vergelijking met mijn vorige auto( Ford C-max. 1/3 meer. Ook moest ik direct terug omdat de airco aansluiting niet goed was vastgezet waardoor de airco niet werkte. Gelukkig werd dat direct verholpen met duizendmaal excuses en een wasbeurt gratis. Oja, positief is dat je auto na de beurt gewassen wordt.

De kosten van onderhoud van mijn ID4 vallen reuze mee

Vorige week voor de eerste keer een grote beurt voor mijn ID4 en software update. Was hem wel de hele dag kwijt, maar kwam door wasstraat schoon weer terug. Alles nagekeken en alleen ruitenwissers waren aan vervanging toe. Kortom alles weer goed voor een klein prijsje, namelijk de ruitenwissers. De rest van de beurt viel onder het onderhoudscontract.

Zeer prettig geholpen.

Wij zijn blij met onze VW T-Roc

Alhoewel wij uit een andere regio komen maar bij deze garage de W T-Roc vonden die we zochten waren we verheugd over de fijne manier waarop wij als nieuwe en tijdelijke klanten te woord zijn gestaan!

Top Bedrijf en Personeel

Klant is t.a.t.nummer 1

Vandaag onze T-Cross opgehaald, wat een heerlijke auto

Bij Broekhuis goed geholpen, no nonsens verkoper, een mooie, goede en complete T-Cross gekocht, alles werd tot in de puntjes geregeld.

Service staat hier bovenaan!

Wij zijn gewoon uitermate tevreden.

Vriendelijk en goed geholpen

Rijksstraatweg 36