Zeer goede ervaring

Goed geholpen bij de eerste kennismaking, goede uitleg bij de rij test. Papierwerk werd vakkundig en goed uitgelegd. Afspraken werden goed nagekomen. Bij het ophalen van de auto kwam er een meeuw overvliegen met alle gevolgen van dien, de toch al schone auto werd nog even goed na gewassen. Na de eerste dag werden we gebeld en werd er gevraagd hoe de eerste dag was bevallen. Nog nooit meegemaakt. Kortom zeer tevreden.

Beste Gerard, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij dat het verkoopproces naar volle tevredenheid is verlopen. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Goede ervaring

In de zoektocht naar een ruime auto (en deels elektrisch) uitgekomen op een Skoda Superb IV. Prettig geholpen door Broekhuis (Fred Krikken), vragen werden netjes, snel en degelijk beantwoord en ik kreeg de inruil voor mijn huidige auto die ook werd gegeven door de vw dealer die bij mij in de buurt zat. Ondanks behoorlijke ervaren drukte werd er toch de tijd voor mij genomen. Dus een afspraak gepland voor een proefrit en een aankoopkeuring gedaan tijdens de proefrit, broekhuis wilde wel weten waar dit zou gebeuren en er mocht niets gedemonteerd worden (logisch). Uiteindelijk was ik minder tevreden over de aankoopkeuring dan over hoe ik geholpen ben door Broekhuis. Broekhuis heeft bv rondom nieuwe remschijven erop gedaan zonder dat dit uit de aankoopkeuring naar voren kwam maar doordat er een jaar garantie op gegeven werd volgens de broekhuis service. Doordat de auto geïmporteerd is uit Zweden mis ik nog het skoda boekje in Nederlands, deze wordt nagestuurd door Broekhuis (nog niet ontvangen). Waarom niet een uitstekende beoordeling? Ik had wat meer uitleg willen hebben over de vele functies die er op de auto zitten bij de aflevering. Achterruitwisser is aan vervanging toe Jammer dat de motorkap (wat steenslag op) niet iets aan gedaan kon worden voor het betaalde bedrag. Momenteel een vakantie naar Frankrijk erop zitten en de auto is zeer comfortabel en rijdt voorlopig naar dikke tevredenheid.

Beste Roderick, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij danken u voor uw feedback. Fijn om te lezen dat de reis naar Frankrijk goed is verlopen. Veel mooie kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Word altijd snel geholpen en voelt vertrouwd.

Beste Jeff, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Klantvriendelijk

Er wordt goed uitgelegd wat er gedaan gaat worden. Met de kosten erbij. We vertrouwen hun adviezen. Tja, broekhuis is niet goedkoop. Wel goede service. Ik wil wel een opmerking maken: het valt me elke keer op dat degene waar ik betaal niet vriendelijk op me overkomt. De anderen vinden we altijd erg vriendelijk.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. We staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

We zijn uitstekend geholpen.

Door een nette verkoper met kennis van zaken.

Beste Jos, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

In een woord geweldig

Altijd vriendelijk personeel en lekkere koffie

Bedankt Peter, voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan wij en de koffie weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Voel me thuis bij Broekhuis

Heb mijn auto al jarenlang bij Broekhuis in reparatie en service. Ben telkens opnieuw dik tevreden over de wijze waarop ik als klant behandeld wordt.

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Dat u zich thuis voelt bij Broekhuis zien wij als een groot compliment. We zijn blij om te zien dat u altijd tevreden bent over de manier waarop u als klant behandeld wordt. Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Onverwachte teleurstelling

ID3 besteld met verwachting en hoop dat het binnen een jaar zal geleverd worden. alleen helaas 1,5 jaar moeten wachten voor ik hem krijgt. binnen de 1,5 jaar direct in het begin negatief nieuws gekregen dat er extra kosten komen te maakte met hogere kosten, inflatie etc etc. wat ongelooflijk raar vindt omdat de fabriek niet de auto snel kan leveren krijg ik dus extra kosten naar opgestuurd. helaas er zit niks anders erop dan te accepteren dat de klant altijd slachtoffer is. binnen de 1,5 jaar heb ik geen update ontvangen over de status levering of eventuele vertraging ik heb hier zelf moeten naar vragen. al is de reactie vrij vlot zijn de antwoorden een terleurstelling en creeërde het meer vragen en onduidelijkheid over de levering. met standard verwijzing dat het niet aan dealer lag maar aan de importeur en fabriekant. blijkbaar is pro actief zijn en goed communiceren niet meer van deze tijd. gemiste kans. ik ondanks alles doorgezet en geduldig gewacht en mijn auto kunnen ophalen maar hoe en op welke manier kort gezegd de feest en euforie is over de tijd weggeëbd en vervangen door lichte frustratie en wantrouwe. want de factuur was alles niet duidelijk en week af van de overeenkomst. uiteindelijk leek de extra kosten de verklaring te zijn en zou dit ook standard process of standard manier zijn om een factuur aan te leveren( WOW) mijn broekhuizen experience is TOP. ze houden woord aan hun slogan ze bewegen mensen maar niet altijd postief. ik hoop dat andere een postieve ervaring zullen ik heb aanbeveling wel op ja gezet omdat ik eigenlijk de midden weg mist als antwoord want het is voor mij misschien aan te raden. want nu achteraf zou ik eigen vroeg tijdig de stekker eruit moeten halen maar jah dat is achteraf.

Beste Erwin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u gehad, bedankt voor dit gesprek. Wij wensen u veel rijplezier in uw mooie ID3 en mocht u ons nodig hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Overall nice experience

Akshay from leylstad explained and co ordinated very well with us.

super klantvriendelijke garage

Bij elk contact krijg ik goede uitleg, wordt meegedacht en goede service geleverd. Tip: mini campers van VW importeren. Geweldige auto's: te rijden als personenwagen èn als camper. Past op een gewone parkeerplaats en in een parkeergarage. Heel gemakkelijk te voorzien van achter- en zijtent zonder boren of schroeven. Compleet en betaalbaar.

Bedankt Johanna, voor het delen van uw positieve ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor! De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Perfekt

Goede service,tegemoetkomend en prettige behulpzame mensen.

Bedankt Anne, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Goed maar duur

Het was mijn eerste onderhoud bij Broekhuis van mijn VW. In mijn dashboard stond : olieservice. Helaas bleek dat niet te bestaan en werd het een grote beurt. Er werd mij duidelijk uitgelegd waarom dat was en wat er gedaan zou worden. De prijs veel mij tegen in vergelijking met mijn vorige auto( Ford C-max. 1/3 meer. Ook moest ik direct terug omdat de airco aansluiting niet goed was vastgezet waardoor de airco niet werkte. Gelukkig werd dat direct verholpen met duizendmaal excuses en een wasbeurt gratis. Oja, positief is dat je auto na de beurt gewassen wordt.

Beste Daan, Fijn dat u ondanks een klein mankement achteraf toch tevreden bent met onze service. Helaas hebben wij ook last van prijsverhogingen van onderdelen en daarom is de onderhoudsbeurt wellicht iets hoger uitgevallen dan verwacht. Bedankt voor de beoordeling en we zien uw auto graag verschijnen voor een goede wasbeurt. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

De kosten van onderhoud van mijn ID4 vallen reuze mee

Vorige week voor de eerste keer een grote beurt voor mijn ID4 en software update. Was hem wel de hele dag kwijt, maar kwam door wasstraat schoon weer terug. Alles nagekeken en alleen ruitenwissers waren aan vervanging toe. Kortom alles weer goed voor een klein prijsje, namelijk de ruitenwissers. De rest van de beurt viel onder het onderhoudscontract.

Hartelijk dank Marcel, voor uw bezoek en uw positieve review. We zijn blij dat u naar tevredenheid bent geholpen en weer met een schoon gewassen auto op weg kon. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Zeer prettig geholpen.

Bedankt Lilian, voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u zeer prettig geholpen bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Wij zijn blij met onze VW T-Roc

Alhoewel wij uit een andere regio komen maar bij deze garage de W T-Roc vonden die we zochten waren we verheugd over de fijne manier waarop wij als nieuwe en tijdelijke klanten te woord zijn gestaan!

Beste Henk, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Top Bedrijf en Personeel

Klant is t.a.t.nummer 1

Bedankt John, voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Vandaag onze T-Cross opgehaald, wat een heerlijke auto

Bij Broekhuis goed geholpen, no nonsens verkoper, een mooie, goede en complete T-Cross gekocht, alles werd tot in de puntjes geregeld.

Service staat hier bovenaan!

Wij zijn gewoon uitermate tevreden.

Bedankt Jan, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Heemskerk

Goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

Beste Ruud, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Tot de volgende keer! Groet, Team Broekhuis Heemskerk

Zeer betrouwbaar en hele goede service

Lang van te voren afspraak gemaakt voor bandenwissel, servicebeurt en APK, eigenlijk alles in één. 's Morgensvroeg auto gebracht en einde van de middag opgehaald. Gebruik kunnen maken van uitstekende breng en haalservice. De medewerker aan de servicebalie heeft mij prima en duidelijk geïnformeerd over de werkzaamheden en kosten. Auto is ook door de wasstraat gegaan.

Bedankt Jacqueline, voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer en fijne kilometers gewenst! Groet, Team Broekhuis Heemskerk

perfecte service!!!

de gebruikelijke apk en longlire service beurt. zodat mijn polo nog langer mee gaat

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Heemskerk

Uitstekend advies en service

Vriendelijk, zakelijk, to the point, meedenkend

Bedankt Paul, voor het delen van je positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Heemskerk

very good experience buying a car

I'm really happy with Broekhuis Heemskerk.I traded my old car and purchased a new one. I first wanted a car which was in Almere but I was told it was already sold. Then found a similar car( different colour) in Heemskerk. I was helped well by Michael. He was patient enough to answer my questions. Test drive was scheduled quickly and in 2 weeks was able to drive home the car. Everything was arranged beforehand and in time Really a good experience.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Heemskerk

heel goed bedrijf

keurig netjes geholpen

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u naar volle tevredenheid geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Heemskerk

top,zeer tevreden.

Vriendelijk,en er wordt duidelijk gecommuniceerd over de mogelijkheden van mijn nieuwe id5.auto netjes en op tijd afgeleverd.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Heemskerk

Bedrijfsgegevens

Rijksstraatweg 36

1964 LJ Heemskerk

[email protected]

Over Broekhuis Audi/SEAT/ŠKODA/Volkswagen Heemskerk

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.