Mijn ervaring is dat ik correct ben behandeld door de heer Krikken

Hartelijk bedankt Erwin, voor uw review en compliment voor onze collega. Het doet ons goed om te zien dat u zeer tevreden bent. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Goede klantgerichte instelling en heldere communicatie

Met persoonlijke aandacht en zorg wordt je geholpen en je hebt het gevoel echt een klant bent.

Wij bedanken u voor deze mooie review. Dat u onze service als goed en klantgericht heeft ervaren is voor ons heel fijn om te zien. Daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

goed geholpen door de verkoper bij het zoeken naar een andere auto

We zijn goed geholpen, bij de aanschaf van een tweedehands VW Tiguan uit 2022. De auto is keurig afgeleverd en bevalt prima, voor de ingeruilde auto een nette prijs terug gekregen.

Hartelijk bedankt voor uw review. Dat u goed geholpen bent bij de aanschaf van uw Volkswagen Tiguan is voor ons heel fijn om te zien. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Fantastische ervaring!

Vanaf nu trouwe klant!

Beste Sander, Bedankt voor het delen van uw fantastische ervaring! Wij zijn blij te zien dat we u de volgende keer weer van onze service mogen voorzien. Wij zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Fijn dat je naar huis wordt gebracht, nadat ik de auto had neergezet bij de garage.

Beste Edith, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Ze hebben mij weer allen tevreden geholpen

Ik ben zeer tevreden.

Bedankt Rinus, voor uw review. We zijn blij om te zien dat u zeer tevreden bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

prima service prettig contact en correcte info

Ik ben bij spontaan bezoek op een zeer correcte wijze begeleid. Ook de aanvullende informatie en begeleiding bij de aanschaf van een nieuwe auto heb als zeer prettig en deskundig ervaren.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Prettig ,vriendelijk, en vakbekwaam

Vlot afgewerkt en het thuisbrengen en ophalen bij het slechte weer die dag, vond ik zeer vriendelijk. De grote beurt was ook prima uitgevoerd. De auto loopt als een zonnetje.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Alles verliep naar tevredenheid.

Goed ontvangen ondanks een verbouwing. Informatievoorziening was duidelijk. Overdag werd ik nog gebeld over de stand van zaken. In de middaguren een SMS'je dat mijn auto gereed was. Werd geholpen door een vriendelijke medewerker.

Beste Ton, Hartelijk dank voor uw bezoek en uw mooie beoordeling over onze service. Wij zijn blij te zien dat u een goede ervaring heeft gehad en alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Vriendelijk

Heel vriendelijke medewerkers met hart voor de zaak. Correct in de communicatie. Wachten op de auto kon niet. Om 8.00 uur 's morgens gebracht om 16.45 middag gebeld dat de auto klaar was om opgehaald te worden. Alles werd keurig tot in de puntjes besproken. Omdat het regende en wij met de trein waren en van het station lopend het niet zouden redden de auto tijdig op te halen, mochten we het de volgende dag , zaterdag voor 12.00 uur doen en...... bij wijze van coulance de rekening overmaken. Wat ons echt bij is gebleven is de vriendelijkheid.

Bedankt Miriam voor uw bezoek en fijne review! We zijn erg blij om te zien dat u onze service als goed en vriendelijk heeft mogen ervaren. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Vriendelijk en vakkundig

Kwam voor een VW T-Cross. Had deze uitvoerig op internet bekeken en reviews gelezen zowel over de auto als over de Fa. Broekhuis. Qua auto was het voor mij de juiste keuze, ook de Fa. broekhuis kwam in de reviews betrouwbaar en vakkundig over. Dus de keus was makkelijk en hebben binnen korte tijd de knoop doorgehakt om de auto te kopen. 4 sterren omdat er altijd ruimte is voor verbetering die ik op dit moment nog niet zie.

Beste Johan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat wij en de auto de juiste keus voor u zijn geweest. Wij wensen u veel mooie kilometers en hopen u de volgende keer weer te zien bij ons in Heemskerk. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Heel klantvriendelijk

Altijd netjes ontvangen door vriendelijke medewerkers en altijd een bakkie koffie .

Beste Peter, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Heemskerk. Wat fijn dat u altijd netjes en vriendelijke wordt ontvangen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

perfecte service!!!

kom onverwacht met pech bij de garage diagnose wordt gelijk gesteld.diezelfde dag gerepareerd en wel weer terug, echt top!

Beste Lianne, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Mijn auto kwam voor een vakantie beurt maar er bleek heel veel mis te zijn. Toch is het gelukt mijn auto in één dag rij veilig te maken zodat ik de volgende dag kon vertrekken voor een rit van 2000 km. Hulde aan de monteurs!!!

Beste Marjolijn, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen zodat u zorgeloos op vakantie kon gaan. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

vriendelijk personeel wat niet opdringerig is maar de nodige uitleg geeft en zelfs meer beantwoord je vragen ook genoeg en goede sfeer

Bedankt Riet, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Top ervaring

Gemotiveerd personeel we worden altijd prettig geholpen

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u de ervaring met het personeel zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Klantvriendelijkheid en meedenken met de klant

Met humor en deskundigheid ben ik geholpen bij de zoektocht naar een andere auto. Niets zo veranderlijk als een vrouw, ook daar werd op een prettige manier op ingespeeld. Ik ben erg blij met deze auto. Ach, de kleur went of wordt veranderd ;). Mocht ik aan een andere auto toe zijn bel ik gelijk Savio.

Beste Henriette, Gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld en u onze service zo heeft ervaren. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Super geholpen

Duidelijke uitleg over de auto en erg goed geholpen door Savio. Snelle levering, wij zijn zeer tevreden!

Bedankt Dirk, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Savio en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Zeer goed en super klantvriendelijk geholpen

In het ruime online assortiment van de Broekhuis vestigingen een mooie Opel Mokka X Innovation gevonden, deze stond echter bij de vestiging in Deventer. Deze auto was binnen 2 werkdagen naar Heemskerk gereden voor een proefrit. De ontvangst was prima, de verkoper was zeer netjes en heeft ons op geen enkel moment onder druk gezet om de koop te sluiten. Hij heeft plus en minpunten afgewogen en deskundig advies gegeven. De vestiging is ruim, met showroom en garage en heeft een mooie zithoek met prima koffie. 2 Augustus mochten we de auto ophalen, wederom een prima ontvangst en al het papierwerk werd snel geregeld. Na het overhandigen van de sleutels kregen we nog een Broekhuis taart mee, deze heeft prima gesmaakt!

Beste Martijn, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wat fijn dat de taart gesmaakt heeft. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Zeer goede ervaring

Goed geholpen bij de eerste kennismaking, goede uitleg bij de rij test. Papierwerk werd vakkundig en goed uitgelegd. Afspraken werden goed nagekomen. Bij het ophalen van de auto kwam er een meeuw overvliegen met alle gevolgen van dien, de toch al schone auto werd nog even goed na gewassen. Na de eerste dag werden we gebeld en werd er gevraagd hoe de eerste dag was bevallen. Nog nooit meegemaakt. Kortom zeer tevreden.

Beste Gerard, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij dat het verkoopproces naar volle tevredenheid is verlopen. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Goede ervaring

In de zoektocht naar een ruime auto (en deels elektrisch) uitgekomen op een Skoda Superb IV. Prettig geholpen door Broekhuis (Fred Krikken), vragen werden netjes, snel en degelijk beantwoord en ik kreeg de inruil voor mijn huidige auto die ook werd gegeven door de vw dealer die bij mij in de buurt zat. Ondanks behoorlijke ervaren drukte werd er toch de tijd voor mij genomen. Dus een afspraak gepland voor een proefrit en een aankoopkeuring gedaan tijdens de proefrit, broekhuis wilde wel weten waar dit zou gebeuren en er mocht niets gedemonteerd worden (logisch). Uiteindelijk was ik minder tevreden over de aankoopkeuring dan over hoe ik geholpen ben door Broekhuis. Broekhuis heeft bv rondom nieuwe remschijven erop gedaan zonder dat dit uit de aankoopkeuring naar voren kwam maar doordat er een jaar garantie op gegeven werd volgens de broekhuis service. Doordat de auto geïmporteerd is uit Zweden mis ik nog het skoda boekje in Nederlands, deze wordt nagestuurd door Broekhuis (nog niet ontvangen). Waarom niet een uitstekende beoordeling? Ik had wat meer uitleg willen hebben over de vele functies die er op de auto zitten bij de aflevering. Achterruitwisser is aan vervanging toe Jammer dat de motorkap (wat steenslag op) niet iets aan gedaan kon worden voor het betaalde bedrag. Momenteel een vakantie naar Frankrijk erop zitten en de auto is zeer comfortabel en rijdt voorlopig naar dikke tevredenheid.

Beste Roderick, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij danken u voor uw feedback. Fijn om te lezen dat de reis naar Frankrijk goed is verlopen. Veel mooie kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Word altijd snel geholpen en voelt vertrouwd.

Beste Jeff, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Klantvriendelijk

Er wordt goed uitgelegd wat er gedaan gaat worden. Met de kosten erbij. We vertrouwen hun adviezen. Tja, broekhuis is niet goedkoop. Wel goede service. Ik wil wel een opmerking maken: het valt me elke keer op dat degene waar ik betaal niet vriendelijk op me overkomt. De anderen vinden we altijd erg vriendelijk.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. We staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

We zijn uitstekend geholpen.

Door een nette verkoper met kennis van zaken.

Beste Jos, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

In een woord geweldig

Altijd vriendelijk personeel en lekkere koffie

Bedankt Peter, voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan wij en de koffie weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

Over Broekhuis Audi/SEAT/ŠKODA/Volkswagen Heemskerk