Positief, enthousiast en erg klantvriendelijk

Snelle en duidelijke communicatie. Service en contact met name met Wouter Mos van Broekhuis Emmen was erg positief.

Goede service en zeer klantvriendelijk!

Super geregeld!

Van begin (proefrit) tot aflevering alles professioneel, netjes en met waardering tot de auto super gedaan!

Vertrouwd en betrokken

Goed advies van Bob omtrent elektrisch rijden. Vond uiteindelijk de auto die perfect bij me past terwijl ik die niet eens op mijn eigen shortlist had staan. Snel geregeld, binnen zes weken perfect afgeleverd door Broekhuis Harderwijk (Ford). Richard nam de tijd om de auto helemaal uit te leggen zodat ik volledig geïnformeerd op weg naar huis kon rijden.

Snel en efficient geholpen

Broekhuis Lease reageert snel op vragen. Afspraken worden goed nagekomen en er worden geen loze beloftes gedaan. Vooral prettig -zelfs al je al een afdoende antwoord hebt gekregen - dat er spontaan nog contact contact wordt openomen of je probleemp(je) goed is verholpen en je krijg zowaar nog wat extra informatie en tips.

Goede service bij Broekhuis

Blij met mijn auto die ik heb kunnen ophalen bij de Mazda dealer. Communicatie verliep goed betreft het bestellen van de auto.

Snelle en zeer vriendelijke service, een absolute aanrader.

Binnen 48 uur had ik de bevestiging binnen. Goed contact met mijn contactpersoon kort en bondig. Top geregeld en zeer goede service.

Zuiderbreedte 36

3845 MC Harderwijk