Goede service en communicatie

Van begin tot eind goede communicatie en hulp. Mijn vragen werden beantwoord en ik kreeg snel reactie. Ook de levering van de auto was uitstekend. Ik werd op de hoogte gehouden van wanneer de chauffeur er was en we hebben samen alle stappen voor controle van de auto doorlopen.

Beste Irene, Bedankt voor uw feedback op onze dienstverlening en wat fijn dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis. We hopen u nog vaker van dienst te mogen zijn! Een vriendelijke groet, Broekhuis Lease

Rustig, professioneel, vriendelijk.

Fijne manier van zakendoen, geen druk, heel duidelijk en vriendelijk. Dankjulliewel!

Beste Just, Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis. Wij hopen u nog een lange tijd van dienst te mogen zijn. Graag tot een volgende keer! Een vriendelijke groet, Broekhuis Lease

prettig kontakt gehad

ervaring is goed, moest echter wel zelf kontakt opnemen bij uitgestelde levering van de auto, maar dat kontakt met broekhuis Zwaag was zeer prettig.

Top service, erg betrokken

Zeer goed. Broekhuis is attent, denkt met de klant mee, reageert snel op vragen. Kortom top geregeld.

Goed geregeld !

Uitstekende service van toegewijde werknemers

Ik lease een auto via Broekhuis. Alles verloopt gewoon perfect. Wat wil je nog meer als klant.

scherpe tarieven, duidelijk en overzichtelijk

duidelijke informatie en toelichting, zeer goede communicatie.

Goede aflevering en zeer degelijke auto

Goede aflevering en zeer degelijke auto

Zeer te vreden

Een prima organisatie waar naar je geluisterd wordt en je geen nummer bent.

Ik heb hele goede ervaring met Broekhuis

Voor het eerst een overeenkomst met Broekhuis en ik ben zeer tevreden! Het afleveren van de auto, de uitleg, het financiële gesprek. Alles was prima en heel vriendelijk personeel. Ik ga heel wat leuke kilometers tegemoet :-)

service helemaal top, helaas wat langere levertijd.

De heren van Broekhuis hebben me goed begeleid en op de hoogte gehouden. Ook testrit aan huis was erg luxe. Helaas duurde de levering iets langer dan verwacht maar dat is onmacht. Erg blij met de auto!

Fijn contact, adequate advisering, servicegericht.

Ik heb een prettig en goed gevoel overgehouden aan mijn eerste contacten met Broekhuis Lease. De auto is vervolgens prima afgeleverd.

Soepel en snel geregeld.

Het verwerken en uitvoeren van de opdracht voor mijn nieuwe lease auto ging soepel en snel . Ben hier heel tevreden over.

Prima allemaal.

De leaseadviseur heeft mij enorm goed begeleid en geen moeite was hem teveel als ik weer eens een auto had uitgezocht en daar een offerte van wilde hebben tenslotte bestel je niet elke dag een andere auto. Prima adviezen gekregen van hem. De Audi dealer was ook zeer behulpzaam en vriendelijk en ook hier geen moeite teveel. Aflevering was leuk en de auto perfekt.

Top ervaring

Goede service, kan niet anders zeggen

Uitstekend!

Super service, goed geholpen, zeer tevreden.

Goed contact gehad

Auto voor de deur afgeleverd Precies op tijd Top geregeld 1 minpuntje, auto is op dinsdag geleverd Laadpas komt eind van de week…..

Prima service geleverd!

De service die is geleverd heb ik als heel prettig ervaren. Er is goed gecommuniceerd en de aflevering is goed verlopen.

geweldige service en alles tot in de puntjes geregeld

voor het eerst te maken gekregen met Broekhuis Lease.. ik kan er kort en duidelijk over zijn, alles tot in de puntjes geregeld, duidelijke uitleg en aflevering van de auto was super geregeld. van advies tot aflevering alles top geregeld !

Goed advies en een keurige afhandeling

Goed advies en een keurige afhandeling, de communicatie verloopt snel en prettig. Broekhuis is een prettige organisatie.

Snel en accuraat

Gelijk goed kontakt en duidelijkheid. Snelle reactie op evt vragen. Naar mij mening een goed bedrijf.

Fijne communicatie

Goede communicatie gehad, men dacht mee toen de gewenste auto niet meer beschikbaar was. Levering altijd fijn op locatie wat uitkomt, geen opmerkingen

Super service

Vanaf het begin super fijn en persoonlijk contact gehad met Broekhuis. Service tot nu toe is echt uitstekend geweest en alles is super duidelijk en goed georganiseerd. Tevreden ondernemer en berijder!

Echt hele goede service van Broekhuis!

Bij Broekhuis Lease heb ik binnen een hele korte termijn een mooie auto kunnen leasen. Ik had het meeste contact met Nadia. Ze is erg professioneel, vriendelijk en erg interactief, heel goed contact. Het leasecontract, financieel en de aflevering van de leaseauto waren erg goed geregeld en afgehandeld. Ik ben enorm blij dat ik klant ben van Broekhuis Lease.

Ze denken mee in oplossingen

Ik had eerst een auto besteld die bij nader inzien niet voldoende kogeldruk op de trekhaak kon leveren. Aangezien de auto toch nog niet in productie was genomen, is in overleg met Broekhuis en mijn werkgever besloten om een ander merk auto te bestellen. Deze was al direct leverbaar met een aantal mooie opties erbij. Uiteindelijk vorige week mijn nieuwe auto mogen ophalen bij de dealer. De dealer heeft ook nog erg goed zijn best gedaan om de trekhaak er toch nog onder te laten zetten ook al gaf Broekhuis Lease in eerste instantie aan dat deze voorlopig niet leverbaar was. Dus dikke pluim voor zowel Broekhuis Lease als Broekhuis Volkswagen in Alkmaar!

Over Broekhuis Lease