Betrokken en afspraak is afspraak!

Mijn eerste ervaringen met Broekhuis Lease zijn erg positief. Ik heb ze leren kennen als een organisatie waarbij de berijder van de leaseauto geen nummer is. Ze komen met voorstellen en komen hun afspraken na. Kortom een bedrijf waarbij de klant nog centraal staat!

Goed contact en snel geregeld. Prima service.

Zie boven.

Prima afhandeling

Broekhuis Alkmaar en Broekhuis Lease hebben mijn belangen prima behartigd en ik kan ook iedereen deze dealer aanraden. Shant Agaid Van BH Alkmaar en Jasper Bal van BH Lease zijn goede partners die jou als klant bovenaan zetten en er alles aan doen om je te helpen.

prima service, denken mee, goed bereikbaar, snelle oplossing

Goede ervaring met Broekhuis. Denken in oplossingen en zijn goed bereikbaar. Klant vriendelijk en komen afspraken na.

Keurig geholpen

Goed begleidt door Ewoud en (sneller dan in eerste instantie beloofd) een goede aflevering gehad!

prima en snel advies

prima en snel advies

De auto is fantastisch!

De communicatie is soms wat moeizamer gegaan, eea had ook met corona te maken en bereikbaarheid. Uiteindelijk ben ik goed door de plaatselijke dealer geholpen!!

Fijne maatschappij

Goed contact met de adviseurs waarbij er goed meegedacht wordt over de aan te schaffen auto. Goed op de hoogte gehouden wanneer de auto geleverd zou gaan worden. Auto keurig aan huis afgeleverd (gelukkig op een trailer)

Uitstekende service!

Perfecte service zowel voor als na de levering van de nieuwe leaseauto. Ook een tussentijdse shortlease oplossing met het chiptekort, was geen enkel probleem. Niets op aan te merken!

Vriendelijke service- vooraf en na

Fijne mensen om mee samen te werken. Denken goed mee, communiceren helder en snel. Levering van auto was sneller dan verwacht en mooi geregelt. Goede nazorg ook telefonisch, per email en met de app.

Positief

Volgens afspraak is de juiste auto op het afgesproken moment afgeleverd. Contact met Broekhuis verliep goed.

Goed, meedenkend, behulpzaam

Goed. Behulpzaam bij zoeken naar een andere auto. Goed bereikbaar. Goede afhandeling bij schade etc.

Perfecte afhandeling

Absoluut een positieve ervaring. Zeer persoonlijke benadering. Vriendelijke medewerkers. Afhandeling / levering verloopt soepel. Alles klopt gewoon.

Simpel en direct

Via een persoonlijke link m'n nieuwe Leaseauto uitgezocht. Na goedkeuring werkgever direct contact over de aflevering. Auto ophalen en rijden

Prima aflevering van de nieuwe lease auto!

Vriendelijk ontvangst, namen er ruim de tijd voor.

Uitstekend geholpen!

Nadat ik jaren na volle tevredenheid via Broekhuis Lease heb gereden in een Audi Q2, was het nu tijd voor iets nieuws. Het is een Audi E-tron Sportback geworden, werkelijk een prachtige wagen en hij rijd heerlijk. Fantastisch geholpen door o.a. Jacob van Broekhuis Lease en Kevin van Broekhuis Audi Alkmaar.

Hele goede en snelle service

Goed advies, snelle service. Ze antwoorden zeer snel en doen wat ze beloven.

Perfecte service.

Broekhuislease komt steeds met een specialistisch aanbod dat perfect afgestemd is op de wensen van de klant. Ook bij vragen en/of problemen zoals schades etc. wordt alles vakkundig en professioneel opgelost. Zeer fijne maatschappij om zaken me te doen. Zeker een aanrader. Ook bij de overige divises van broekhuis lease zoals Carplus etc, wordt je steeds door vakkundig personeel geholpen.

Klantgericht, meedenkend en oplossingsgericht

Snel een mooie occassion lease!

Gereageerd op een occassion lease op de website. Volgende dag gebeld dat die auto weg was, maar er wel een vergelijkbare binnen kwam en nog een luxere versie ook voor dezelfde prijs. Snel geleverd en prima afhandeling!

Als ik een cijfer van 1 tot 10 zou kunnen geven…dan krijgt Broekhuis een 12! Het Het en

Goede begeleiding van A tot Z geen enkele vraag was vreemd of teveel. En nog eens een fles champagne als kerst op taart. Wat wil ik nog meer? Een trotse Q4 rijdster.

Uitstekend bedrijf

Goede service en communicatie. .

Alles ging prima.

Alles goed geregeld. Helemaal tevreden.

Goede service, open communicatie en duidelijke afspraken

Over Broekhuis Lease